|
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hehe, gick du bara in där? coolt :D |
japp. det var inte så lätt måste jag säga.... många dör var stängd, men äntligen hittade jag några där jag kunde sneaka in! :p |
|
|
| Glorie |
Toooodelooo :) nu e man framme i holland! sitter hemma hos helly och har nyss smackat pa en god macka . tyvarr regnar det som fan har sa de e lite trist. vi ska strax bege oss for att inhandla lite billig alkohol till mig. bussresan var asjobbig ner och de var jaaaligt kallt bade pa ochutanfor bussen under hela resan typ.
ivilket fall ville ja bara meddela att vi typ ar ett stort gang fran TA har :) jag har givetvis som jag lovade tagit en gruppbild (hihi) samt en stor gruppbild pa HELA ganget som oxa akte ner. sa nar ja kommer hem lagger ja upp den sa ni far se. ikvall kommer re bli varsta festen! synd att inte fler kan va har..
bussen gar hem igen 7.50 sa vi inte missar nat bra, men ja langtar INTE ef denbussresan
well well, ha de sa bra dar hemma i sverige |
|
|
| St_Andrew |
| åhh vill oxå... *snyyyft* hoppas ni har det grymmt kul! :D skrik högt när ni e på mainstage, så kanske jag hör er på radion :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
japp. det var inte så lätt måste jag säga.... många dör var stängd, men äntligen hittade jag några där jag kunde sneaka in! :p |
hahahaha... scul the spy... har du license to kill också eller?
PS. dem engelska sakerna skrev jag på engelska bara för att det låter bättre... så det så... hehe ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by dbl
hahahaha... scul the spy... har du license to kill också eller?
|
hehe så ungefär ;)
license to kill ? inte precis.... men jag sitter här hemma nu med Stävä och Esset samt Impulze från TranceClubber :p
vi var tvungen att fly hem till mig för att det regnade hela dagen och allt blev blött...
vi tittade lite på tiësto dvd:n, käkade och tog det lugnt och en gruppsbild kommer snart ;) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Någon som har rippat? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Någon som har rippat? |
ets-global.org ska komma upp med downloads på måndag... missade igår så då blir det till att tanka! :D |
|
|
| ScuL |
* Helsloot var lite för lugnt för mig.
* Rank 1 var bra.
* Ferry corsten gjorde det bra i början men senare mer electro-liknande låtar som jag inte gillar så hemskt mycket
* Cosmic gate var sådär... inte särskilt speciellt.
* Gielen detsamma... några låtar var bra men resten.. mhm.
* Sen max B grant som lirade många komersiella hardstyle låtar.
remixes av the prodigy och några andra.. inte riktig min stil, men man kan förvänta det på en komersiell fest som TE ;)
* Sen Pavo som körde lite bättre men ändå inte så hårt som han lirade på Innercity. jag var lite besviken.
* Jag fick lite ont i benen och gick till chilouten, sen gick vi in på mainstagen igen och såg slutet av Marcel Woods. det var lagom bra, lite techno/tech-trance men de 3 sista låtar var schysst
För hela festen:
* Ljud var kanonbra -> volymen ashögt
* Ljus var grymm
* Fireverk o pyro-effekter.. toppen :)
* Dekor+scenen.. helt bra igen
* Bara musiken gjorde mig lite besviken. Jag tror att TE2003 var bättre.
* Och grejen att de bytte lokalen (inte samma stora hall som förra året) gjorde det inte bättre... |
|
|
| AnD |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
ets-global.org ska komma upp med downloads på måndag... missade igår så då blir det till att tanka! :D |
Har Corsten och Gielen seten om nån vill ha... |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by ahp2002
preparty met 14 dronken zweden kan ik iedereen aanraden |
Oversatt: preparty med 14 fulle svensker kan jeg anbefale alle.
:haha: |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Någon som har rippat? |
Slänger upp dessa två till steves ftp...
Kommer att ligga i min uploadmapp dvs januari....
Trance_Energy_2004_-_Ferry_Corsten_Live_(538)-02-01-CABLE-2004
Trance_Energy_2004_-_Johan_Gielen_Live_(538)-02-01-CABLE-2004
Over and out... |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by x-dream
Slänger upp dessa två till steves ftp...
Kommer att ligga i min uploadmapp dvs januari....
Trance_Energy_2004_-_Ferry_Corsten_Live_(538)-02-01-CABLE-2004
Trance_Energy_2004_-_Johan_Gielen_Live_(538)-02-01-CABLE-2004
Over and out... |
Tack så möe! :) |
|
|
|
|