|
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Haha mm..fick ju inte byta namn här på TA juh =/
Ska bli kul o se hur du lyckas uttala namnet efter min fina förklaring :D
Mmmkay :)
Här är typ jaaaag till vänster dååårå: http://www.tranceclubber.com/images...03/PICT0032.JPG (Dioxys till höger)
C U there! |
Sicka candykidzzz ;) :toothless joking |
|
|
| jeremy1984 |
Haha tack för den :D
UV-färgen i håret var det nåt fyllo som kletat in på förfesten, så skyll inte på mig :tongue2
Hade trots allt ingen napp i munnen heller dåååva :toothless |
|
|
| Glorie |
| jeremy...wtf... du vet ja kommer inte säga ditt namn, även om jag vill... :) måste va nördig å säga ditt nickname.. haha...men hmmm... jkpg.. ska hålla utkik :) coooolt!!!! |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by Glorie
jeremy...wtf... du vet ja kommer inte säga ditt namn, även om jag vill... :) måste va nördig å säga ditt nickname.. haha...men hmmm... jkpg.. ska hålla utkik :) coooolt!!!! |
Haha :p Du gör som du viiiiill.. tycker iofs du är lite feg om du inte ens försöker men :tongue2 |
|
|
| reveal |
| Ha det bra alla som ska till TE! Glöm nu inte att ta det obligatoriska gruppfotot :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Sådär... nu har jag köt två nya mic´ar till min DV kamera... blir till för att testa vilken som e bäst på väg ner till Linköping (spela högt i bilen) :gsmile:
Hittade billiga på Clas Ohlsson... |
|
|
| Goldiluxe |
Jag antar att ni har hort....
26.562 BILJETTER salda till TE!
Helt galet, passa pa att spana in nodutgangar.
Jag ska iaf gora det. |
|
|
| jeremy1984 |
Skrev inte ScuL i en annan tråd att det var slutsålt? :rolleyes: ,
I vilket fall är det grymt mycket folk, och det kommer bli öööös :D |
|
|
| ScuL |
jag har BILDER..
http://www.scul.net/te2004
jag ber om ursäkt för de lite skakiga bilder men jag skulle ta de snabbt så att ingen kunde se vad jag gjorde!!! :D |
|
|
| St_Andrew |
| hehe, gick du bara in där? coolt :D |
|
|
|
|