return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Mario_GX
jag har redan betalt mina två biljetter ida :) så nu e det avklarat...och föresten...OM NI SKULLE SÄLJA ER BILJETT så kontakta mig :) har en vän som inte fick tag på någon, och hon vill gärna med :) men o andra sidan? vem vill inte det? inte för att vara taskig men ja tror inte hon kommer få någon biljett.

nu är det bara att räkna ner dagarna till TE11 :) förreten, vem såg att cosmic gate skulle spela..va på deras hemsida men såg ingeting om att dom skulle lira där..kanske bara jag som hade missat något..
Glorie
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Det blir alltså jag och tobo99 som joinar TC bussen i jönköping fredagen den 30 januari:toocool:


trevligt, då blire minst tre nya TA's man får träffa :D Vi får fixa en lista sen, me alla som ska me :p
ScuL
quote:
Originally posted by Glorie
trevligt, då blire minst tre nya TA's man får träffa :D Vi får fixa en lista sen, me alla som ska me :p


hur många är det jag ska träffa? :eek:
jeremy1984
SÅdääär...nu har jag oxå betalat =)

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Sådär då, ikväll ska biljetterna inbetalas är det tänkt :)
Jag får tacka tobo99 som kunde hjälpa mig tillsvidare med cash. Men nu jävlar blir det av iaf:D :crazy: :crazy:
Det blir alltså jag och tobo99 som joinar TC bussen i jönköping fredagen den 30 januari:toocool:


Jag hoppar oxå på i Jkpg =) Troligen ensam, men det ska väl funka ändå! :)
jofawe
quote:
Originally posted by Glorie
trevligt, då blire minst tre nya TA's man får träffa :D Vi får fixa en lista sen, me alla som ska me :p


hmm.. då blir det en hel busslast med nytt folk för mig då :)
staz
om man ska med bussen och bo0r i stockholm, var blir närmast att gå på då?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by staz
om man ska med bussen och bo0r i stockholm, var blir närmast att gå på då?
Linköping där bussen startar ifrån... Jag ska ta mig ner dit med bilen så de e bara å hak på mig, får fixa fler som åker med i bilen så blir det än billigare med soppan :)

Hoppas folk kommer hälsa också eller lägger upp bilder på sig så man kan hälsa på dom, har vart på många fester utan att folk orkat ens hälsa... :wtf:
Glorie
hmmm, ja trodde bussen starta i örebro? men det kanske har ändrat det nu? va, stefan?.. ska du me? weeeeeeeeeeeeeeeeee :D
MojjMojj
Woh woh woh! fan vad skönt, lyckades norpa åt mig 1 av de 6 sista biljetterna på TC :D :D TE 11 here i come :)
staz
:whip:
quote:
(19:45:19) (GurGizZen) humm
(19:45:29) (GurGizZen) ska de inte göra.. släppte dom för bara nån min sen
(19:45:33) (GurGizZen) kanske nån som var snabb :/
(19:45:49) (staz) längst ner till höger
(19:45:53) (staz) står det sold ouit
(19:46:07) (GurGizZen) doh tryggve högg dom
(19:46:22) (GurGizZen) kan bli mer w8 så säger jag till innan dom släpps :) ska dubbelkolla allt igen
(19:46:32) (staz) ok hmm måste käka middag
(19:46:36) (staz) vill inte missa dem om de släpps
(19:46:54) (staz) kan du säga nån tid när du släpper dem ?:)
(19:46:57) (staz) om de blir nåra
(19:46:58) (staz) dvs



efter det översta här så stack jag o käkade.. tydligen svarade han 15 sek senare..
quote:
(19:52:06) (staz) aja men jag fortsätter uppdatera te2004 sidan i webshoppen men säg gärna till när du släppt ;]
(19:52:21) (GurGizZen) släppte en precis
(19:52:24) (GurGizZen) goggo go
(19:52:25) (GurGizZen) :)
(19:52:58) (GurGizZen) jo men det kostar pengar .. å eftersom vi inte har så mycket pengar i omlopp förutom när vi arrangerar resor 1-2 ggr om året så kostar det mer än vad de smakar
(19:53:09) (GurGizZen) grejen är att folk glömmer fylla i Orderid
(19:54:03) (GurGizZen) hann du ? :)
(20:20:23) (staz) käkade middag
(20:20:28) (staz) är tbx nu
(20:20:33) (staz) damn


grr.. hoppas jag får tag på några ändå på nå sätt.
annars om nån planerar att bila och har platser över så hojta gärna till.

SWE_TRANCE
Kollade just på Misja Helsloots hemsida!
Där står följande:

Utrecht - Trance Energy (22:00 - 23:45)
>> With Ferry Corsten, Rank1 and Johan Gielen

Får väl se om detta stämmer när ID-T släpper linan :)
Dioxys
haha, nu när man äntligen kan beställa biljetter igen på tc så kan inte farsan betala min iaf.. han har ju köpt vin för 7000 i helgen :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement