return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 13)
View this Thread in Original format
ScuL
quote:
Originally posted by Powell
föresten, hur fan kan det vara piss där ? står dom upp och pissar när dom dansar eller ?, låter fett äckligt . .. hehe

ibland har de tappat spåret helt och då kisser de mot väggarna..
Mario_GX
haha, får väl passa mig så inte en nersyrad människa tror ja e en vägg o börjar pissa på mig :) nä de va inte så stökigt ¨på golvet..liknar mitt mer eller mindre *asg*
MojjMojj
Jag vill också ha min biljett!! :D Blev lite längtansfull när jag såg Scul's biljett, men vi får väll dem på bussen :D
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
[COLOR=white] res-tanter = travel-ladies... no offence men det lät rätt kul... Du menar rester av tobak :)

ah.. liten mistag. "restant" betyder "rest" på holländska :)

quote:
Originally posted by jofawe
Alltså, det är inte sååå farligt :)
som en vanlig festival då.

det är kanske lite värre, steve tog den där bild av baksidan från hallen för att det fanns fortfarande folk på framsidan! ;)

quote:
Originally posted by MojjMojj
Jag vill också ha min biljett!! :D Blev lite längtansfull när jag såg Scul's biljett, men vi får väll dem på bussen :D

snart är det dags, mindre än en månad nu.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by ScuL
snart är det dags, mindre än en månad nu.

Precis! Snart äré dags!!
Längtar såå, med tanke på hur året sett ut så hoppas jag att de kör lite sköna låtar från 2003 :)
Ferry ska bli jäkligt rolig att se iaf!
MojjMojj
Jupp jupp :D Och tack vare Steve's och alla "erfarna" människors intressanta information gällande kläder, skor och annat materiell, så känner jag mig lagom till mods iaf :P
ScuL
Jag ska försöka att gå in i Jaarbeurs byggnaden på fredag den 30. och ta några bilder med digitalkameran. Jag undrar om hur allt kommer att se ut :) (Min får har en pass som ger tillstånd att gå in ;))
Mario_GX
ja vill också ha ett passkort som låter mig gå in i byggnaden :D hade inte varit fel...eller vara vip o hoppas på att träffa dj'en ;) fast de e ju bara önsketänkande...
ScuL
Äh.. det gäller bara på dagar att det finns inga evenemanger som man behöver en biljett för.. Asså den funkar inte på den 31. :(
SteveTranz4ever
Jag kanske får presspass iaf. En kille på ID&T medelade mig nyligen via mail att det får jag reda på ca. 2 veckor innan eventet. Bara att hoppas, då kan jag filma/ta kort från VIP läktare å lite annat gött :)

reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kanske får presspass iaf. En kille på ID&T medelade mig nyligen via mail att det får jag reda på ca. 2 veckor innan eventet. Bara att hoppas, då kan jag filma/ta kort från VIP läktare å lite annat gött :)

Hur gör du för att få presspass? Mailar du och frågar bara? För "vem som helst" kan väl inte få det, i så fall hade väl alla skaffat det :D
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Hur gör du för att få presspass? Mailar du och frågar bara? För "vem som helst" kan väl inte få det, i så fall hade väl alla skaffat det :D

så är ju inte stefan vem som helst heller ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement