|
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Powell
föresten, hur fan kan det vara piss där ? står dom upp och pissar när dom dansar eller ?, låter fett äckligt . .. hehe |
ibland har de tappat spåret helt och då kisser de mot väggarna.. |
|
|
| Mario_GX |
| haha, får väl passa mig så inte en nersyrad människa tror ja e en vägg o börjar pissa på mig :) nä de va inte så stökigt ¨på golvet..liknar mitt mer eller mindre *asg* |
|
|
| MojjMojj |
| Jag vill också ha min biljett!! :D Blev lite längtansfull när jag såg Scul's biljett, men vi får väll dem på bussen :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
[COLOR=white] res-tanter = travel-ladies... no offence men det lät rätt kul... Du menar rester av tobak :)
|
ah.. liten mistag. "restant" betyder "rest" på holländska :)
| quote: | Originally posted by jofawe
Alltså, det är inte sååå farligt :)
som en vanlig festival då. |
det är kanske lite värre, steve tog den där bild av baksidan från hallen för att det fanns fortfarande folk på framsidan! ;)
| quote: | Originally posted by MojjMojj
Jag vill också ha min biljett!! :D Blev lite längtansfull när jag såg Scul's biljett, men vi får väll dem på bussen :D |
snart är det dags, mindre än en månad nu. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ScuL
snart är det dags, mindre än en månad nu. |
Precis! Snart äré dags!!
Längtar såå, med tanke på hur året sett ut så hoppas jag att de kör lite sköna låtar från 2003 :)
Ferry ska bli jäkligt rolig att se iaf! |
|
|
| MojjMojj |
| Jupp jupp :D Och tack vare Steve's och alla "erfarna" människors intressanta information gällande kläder, skor och annat materiell, så känner jag mig lagom till mods iaf :P |
|
|
| ScuL |
| Jag ska försöka att gå in i Jaarbeurs byggnaden på fredag den 30. och ta några bilder med digitalkameran. Jag undrar om hur allt kommer att se ut :) (Min får har en pass som ger tillstånd att gå in ;)) |
|
|
| Mario_GX |
| ja vill också ha ett passkort som låter mig gå in i byggnaden :D hade inte varit fel...eller vara vip o hoppas på att träffa dj'en ;) fast de e ju bara önsketänkande... |
|
|
| ScuL |
| Äh.. det gäller bara på dagar att det finns inga evenemanger som man behöver en biljett för.. Asså den funkar inte på den 31. :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag kanske får presspass iaf. En kille på ID&T medelade mig nyligen via mail att det får jag reda på ca. 2 veckor innan eventet. Bara att hoppas, då kan jag filma/ta kort från VIP läktare å lite annat gött :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kanske får presspass iaf. En kille på ID&T medelade mig nyligen via mail att det får jag reda på ca. 2 veckor innan eventet. Bara att hoppas, då kan jag filma/ta kort från VIP läktare å lite annat gött :) |
Hur gör du för att få presspass? Mailar du och frågar bara? För "vem som helst" kan väl inte få det, i så fall hade väl alla skaffat det :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Hur gör du för att få presspass? Mailar du och frågar bara? För "vem som helst" kan väl inte få det, i så fall hade väl alla skaffat det :D |
så är ju inte stefan vem som helst heller ;) |
|
|
|
|