return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 23)
View this Thread in Original format
ice_key
Har bara hört Ferry's spelning, ultrabra låtval och mixning =)

men som vanligt är det bara jag som tycker det ??

---------------------------------------------------------------
Rank1 live DJ performance (Piet Bervoets spinning,
Benno eating out of his nose somewhere) on probably
_THE WORST_ Trance Energy ever.
Johan Gielen was spinning like the fag he is and Ferry Corsten played
TMF tunes all night long..
*gjezzz* lamest party-concept ever!
Anyways enough flaming and pissing off breezer sluts.
Enjoy this crappy DJ set! :)
---------------------------------------------------------------
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by ice_key
Har bara hört Ferry's spelning, ultrabra låtval och mixning =)

men som vanligt är det bara jag som tycker det ??

---------------------------------------------------------------
Rank1 live DJ performance (Piet Bervoets spinning,
Benno eating out of his nose somewhere) on probably
_THE WORST_ Trance Energy ever.
Johan Gielen was spinning like the fag he is and Ferry Corsten played
TMF tunes all night long..
*gjezzz* lamest party-concept ever!
Anyways enough flaming and pissing off breezer sluts.
Enjoy this crappy DJ set! :)
---------------------------------------------------------------
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:


Yepp - många anser ju TE bli mer och mer komersiellt, det var väl också den största anledningen till att jag skippade resan i år. Har dock varken hört Ferry's eller Corsten's set ännu, så jag kan varken bekräfta eller dementera det föregående nissen sade. ;) Men en sak är säker, det är allt fler och fler som klagar på TE för varje år som går, det märker man ganska tydligt. Faktum är att jag har hört fler som är missnöjda än vice versa efter årets upplaga - och det är ju INTE bra.
St_Andrew
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Har dock varken hört Ferry's eller Corsten's set ännu, så jag kan varken bekräfta eller dementera det föregående nissen sade.


hehehehehe :D
x-dream
Om någon vill ha Rank1 å Marcel Woods oxå så är det bara att hojta till så uppar jag dessa två oxå...
Glorie
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Dra den om rödluvan också sötnos ;) :D :p


bah :D fasen va ni retas laszlo å JB. jag tycker det e roligare med bilder på folk. de andra bilderna jag tog blev ju inte bra precis. en avlägsen laser nånstans och sen helt mörkt runtomkring. min kamera e inte ens lämpad för såna extrema ljussituationer.

sen kan ja hålla me om att scul e me på många kort.. men de var som sagt eftersom ja gick me honom å hans kompis rätt mycke. så de såå...
ge er nu! annars får scul hjälpa mig :D

x.dream, du har allt du! uppa rank1 genast pliz :)
staz
lol ernie :D
jofawe
quote:
Originally posted by x-dream
Om någon vill ha Rank1 å Marcel Woods oxå så är det bara att hojta till så uppar jag dessa två oxå...


jag upptäckte att 01-trance_energy_2004-rank_1_live-mim.mp3 är en fakeshare...
ingen av låtarna stämmer med de jag hörde på plats iallafall :(
JayBee
quote:
Originally posted by Glorie
jag tycker det e roligare med bilder på folk.
jasså!!???? men du kan inte vara med på en enda bild själv.. hmm dubbel moral? :)




sen kan ja hålla me om att scul e me på många kort.. men de var som sagt eftersom ja gick me honom å hans kompis rätt mycke. så de såå... uuuuuuuuuuuhh! ok jag lämnar er kärleks duvor ensamma nu hehehe :) jag kanske kommer in och matar er lite imorn. bröd smulor, går det bra?

:stongue: :stongue: :haha: :happy2:
x-dream
Ska uppa dessa två ögonaböj...

Vågar inget annat när du säger till mig ;)

Lägger i samma mapp som tidigare...
x-dream
quote:
Originally posted by jofawe
jag upptäckte att 01-trance_energy_2004-rank_1_live-mim.mp3 är en fakeshare...
ingen av låtarna stämmer med de jag hörde på plats iallafall :(


Ajdå där ser man..Har icke lyssnat på den å du vet säkert bättre än mig i denna fråga...

x-dream
Gick icke att uppa dessa två....Inte tillräckligt med space hade steve då da...
Glorie
quote:
Originally posted by JayBee
men du kan inte vara med på en enda bild själv.. hmm dubbel moral?


suck... det kanske det är.. dubbelmoral alltså, men jag gillar helt enkelt inte att vara med själv på bild och vilken person gillar INTE att se bilder på folk? just det.. INGEN! Dessutom är jag ju visst med på bild! därmed basta.

quote:
uuuuuuuuuuuhh! ok jag lämnar er kärleks duvor ensamma nu hehehe jag kanske kommer in och matar er lite imorn. bröd smulor, går det bra?


ffs JB, Lägg ner nu. du beter dig som en fjortis.... nu skiter jag i dig. :confused:

x-dream.. ahh snällt!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 
Privacy Statement