return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Dioxys
haha, nu när man äntligen kan beställa biljetter igen på tc så kan inte farsan betala min iaf.. han har ju köpt vin för 7000 i helgen :/
St_Andrew
quote:
Originally posted by Dioxys
haha, nu när man äntligen kan beställa biljetter igen på tc så kan inte farsan betala min iaf.. han har ju köpt vin för 7000 i helgen :/

haha, alkisvarning.se?
SteveTranz4ever
quote:
De e bra de ;)

quote:
De e bra de ;)
Vizay
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Kollade just på Misja Helsloots hemsida!
Där står följande:

Utrecht - Trance Energy (22:00 - 23:45)
>> With Ferry Corsten, Rank1 and Johan Gielen

Får väl se om detta stämmer när ID-T släpper linan :)

uäHHHHHHHHHHHHHH!!:!!!!!!

om det där stämmer så kommer det bli fett :D misja droppade ett skönt set på weekender sist, ferry e aldrig fel å rank 1!!!!!!!!! rank 1!!!!

hoppas verkligen att infon stämmer :D
Mario_GX
corsten, gielen och rank 1 :) gillar redan line-upen som ska vara:) ska ta me kamera o hoppas kunna ta en bild me mig o gielen :D fan va soft de hade varit....hörde något om att cosmig cate ska lira där :) det kan fan inte bli bätte :D
Vizay
efter att ha hört misja på weekender så e jag jävligt impad :)(där jag ändå kan tänka mig att han inte lirade ett hundraprocentigt set)

personligen tycker jag misja e fan så mycke bättre än gielen :) å han e lätt skönare bakom spelarna :)
Mario_GX
dj misjah? som gjorde access? :) jo, han blev rankad till världens bästa dj något år, kommer inte ihåg vilket bara :)
Vizay
den jag tänkte på var misja helsloot, vet inte om det är han som är dj misja men jag tror inte det :)
Mario_GX
misja är rankad på 569'e plats just nu :) ialla fall vad folket tycker :D och om du frågar mig så e det ganska en bit bort från gielen som ligger på 19'e..men men, folket kanske underskattar misja :) ja ska inte utala mig, har inte hört han lira..
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Mario_GX
misja är rankad på 569'e plats just nu :) ialla fall vad folket tycker :D och om du frågar mig så e det ganska en bit bort från gielen som ligger på 19'e..men men, folket kanske underskattar misja :) ja ska inte utala mig, har inte hört han lira..

Har hört Misja lira och gillar han skarpt... är klart värd bättre placering men de e ju så att dom är mest kända & är populärast hamnar överst :wtf:

Ser ut som det kan bli Misja, Gielen, Skorsten, Cosmic & Rank 1... ryktesvägen iaf. :)

jofawe
quote:
Originally posted by Mario_GX
corsten, gielen och rank 1 :) gillar redan line-upen som ska vara:) ska ta me kamera o hoppas kunna ta en bild me mig o gielen :D fan va soft de hade varit....hörde något om att cosmig cate ska lira där :) det kan fan inte bli bätte :D

får man ta med sig kamera in?
ScuL
quote:
Originally posted by jofawe
får man ta med sig kamera in?

officielt inte..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement