|
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| haha, nu när man äntligen kan beställa biljetter igen på tc så kan inte farsan betala min iaf.. han har ju köpt vin för 7000 i helgen :/ |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Dioxys
haha, nu när man äntligen kan beställa biljetter igen på tc så kan inte farsan betala min iaf.. han har ju köpt vin för 7000 i helgen :/ |
haha, alkisvarning.se? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dioxys
haha, nu när man äntligen kan beställa biljetter igen på tc så kan inte farsan betala min iaf.. han har ju köpt vin för 7000 i helgen :/ | De e bra de ;)
| quote: | Originally posted by Dioxys
haha, nu när man äntligen kan beställa biljetter igen på tc så kan inte farsan betala min iaf.. han har ju köpt vin för 7000 i helgen :/ | De e bra de ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Kollade just på Misja Helsloots hemsida!
Där står följande:
Utrecht - Trance Energy (22:00 - 23:45)
>> With Ferry Corsten, Rank1 and Johan Gielen
Får väl se om detta stämmer när ID-T släpper linan :) |
uäHHHHHHHHHHHHHH!!:!!!!!!
om det där stämmer så kommer det bli fett :D misja droppade ett skönt set på weekender sist, ferry e aldrig fel å rank 1!!!!!!!!! rank 1!!!!
hoppas verkligen att infon stämmer :D |
|
|
| Mario_GX |
| corsten, gielen och rank 1 :) gillar redan line-upen som ska vara:) ska ta me kamera o hoppas kunna ta en bild me mig o gielen :D fan va soft de hade varit....hörde något om att cosmig cate ska lira där :) det kan fan inte bli bätte :D |
|
|
| Vizay |
efter att ha hört misja på weekender så e jag jävligt impad :)(där jag ändå kan tänka mig att han inte lirade ett hundraprocentigt set)
personligen tycker jag misja e fan så mycke bättre än gielen :) å han e lätt skönare bakom spelarna :) |
|
|
| Mario_GX |
| dj misjah? som gjorde access? :) jo, han blev rankad till världens bästa dj något år, kommer inte ihåg vilket bara :) |
|
|
| Vizay |
| den jag tänkte på var misja helsloot, vet inte om det är han som är dj misja men jag tror inte det :) |
|
|
| Mario_GX |
| misja är rankad på 569'e plats just nu :) ialla fall vad folket tycker :D och om du frågar mig så e det ganska en bit bort från gielen som ligger på 19'e..men men, folket kanske underskattar misja :) ja ska inte utala mig, har inte hört han lira.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
misja är rankad på 569'e plats just nu :) ialla fall vad folket tycker :D och om du frågar mig så e det ganska en bit bort från gielen som ligger på 19'e..men men, folket kanske underskattar misja :) ja ska inte utala mig, har inte hört han lira.. |
Har hört Misja lira och gillar han skarpt... är klart värd bättre placering men de e ju så att dom är mest kända & är populärast hamnar överst :wtf:
Ser ut som det kan bli Misja, Gielen, Skorsten, Cosmic & Rank 1... ryktesvägen iaf. :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
corsten, gielen och rank 1 :) gillar redan line-upen som ska vara:) ska ta me kamera o hoppas kunna ta en bild me mig o gielen :D fan va soft de hade varit....hörde något om att cosmig cate ska lira där :) det kan fan inte bli bätte :D |
får man ta med sig kamera in? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
får man ta med sig kamera in? |
officielt inte.. |
|
|
|
|