|
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Mario_GX |
| kollade upp priser me flyg, billigaste flygbolaget va väl 1400kr, ändå billigt men då måste man ta sig från amsterdam och till festen, o ja har absolut ingen aning om var festen ligger :) men det va någon som snackade om någon buss som skulle dit :) kanske vore bäst att ta den ändå.. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
kollade upp priser me flyg, billigaste flygbolaget va väl 1400kr, ändå billigt men då måste man ta sig från amsterdam och till festen, o ja har absolut ingen aning om var festen ligger :) men det va någon som snackade om någon buss som skulle dit :) kanske vore bäst att ta den ändå.. |
vilket? vart?
---
tåget:
amsterdam-schiphol - utrecht
€ 6,80 (T&R). |
|
|
| dbl |
| fixar jag biljett så tar jag bara mitt privata jet... inget mer med det... o sen tar jag min helikopter bort till festen :) |
|
|
| quilly |
| Trance Energy lockar lite, men kommer ev. satsa på Innercity ist, är en mer komplett fest i min smak. |
|
|
| Mario_GX |
| quote: | Originally posted by ScuL
vilket? vart?
---
tåget:
amsterdam-schiphol - utrecht
€ 6,80 (T&R). |
PRIS: 1.465 SEK
BOLAG: KLM - Royal Dutch Airlines
FRÅN/TILL: Gothenburg (GOT) Amsterdam (AMS)
detta är vuxenpris... |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
PRIS: 1.465 SEK
BOLAG: KLM - Royal Dutch Airlines
FRÅN/TILL: Gothenburg (GOT) Amsterdam (AMS)
detta är vuxenpris... |
på klm.nl:
1 vuxen, tarif: economy/base.
(GOT)-(AMS).
€ 269,00 (utan skatte)
€ 44,21 (lufthavnskatte)
========
€ 313,21
.. ge mig länken, jag är nyfiken. |
|
|
| Mario_GX |
| quote: | Originally posted by ScuL
på klm.nl:
1 vuxen, tarif: economy/base.
(GOT)-(AMS).
€ 269,00 (utan skatte)
€ 44,21 (lufthavnskatte)
========
€ 313,21
.. ge mig länken, jag är nyfiken. |
den visar bara huvudlänken hela tiden..så du får knappa in informationen själv :) http://www.ticket.se/ |
|
|
| ScuL |
mm. det står:
| quote: |
Alla priser avser HELA resesällskapet och är exkl. skatt och avbeställnings- skydd. Skatten varierar beroende på destination och visas för dig innan du bokar. |
asså 1465 SEK = 161 € + 44,42 € (skatt) = € 205 det e billigt, men när man tar bilen med tre lr fyra personer så tror jag att det är även billigare :) iaf TC-bussen verkar vara billigast. |
|
|
| Mario_GX |
| någon som vet om det kommer någon tranceclubber buss till trance energy detta året? och iså¨fall har de någon hemsida där man kan läsa information om när det går, var den stannar och vad det kommer kosta? |
|
|
| Glorie |
mario.....nu förstår jag mig inte på dig. det är ju tranceclubber-bussen vi snackat om tidigare i tråden?
alla frågorna du ställde har jag ju redan besvarat. |
|
|
| Mario_GX |
| quote: | Originally posted by Glorie
mario.....nu förstår jag mig inte på dig. det är ju tranceclubber-bussen vi snackat om tidigare i tråden?
alla frågorna du ställde har jag ju redan besvarat. |
som jag ser det så har de bara berättat om priserna angående flygbiljetterna :) det ja vill helst veta är var man kan boka dessa biljetter så att man har en säker plats dit :)
ps. ber om ursäkt om jag är lite jobbig :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
:) I'll keep u updated. Se till att hänga kvar här. hehe
Hemsida Här förresten. obs. ingen info om resan än.
bussen stannade förra året på dessa ställeN:
Linköping, Jönköping och Malmö (om ja inte minns fel)
kostar runt tusenlappen för resan, sen tillkommer biljetten :p |
;) |
|
|
|
|