|
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jeremy1984 |
<>
Sååådär..nu har även jag bokat 2 platser till TE.
Ska försöka övertala nån kompis, men annars blir jag oxå ensam härifrån...*snyft* |
|
|
| Mario_GX |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
<>
Sååådär..nu har även jag bokat 2 platser till TE.
Ska försöka övertala nån kompis, men annars blir jag oxå ensam härifrån...*snyft* |
flera bussar ska ner dit, förstår inte hur du ska kunna vara ensam då :) har du otur så kanske du har tomt på platsen brevid dig, men de blir nog allt de :) hehe...själv så har ja skrapat ihop 4-5 polare som ska med :) o ytterligare några till men de e inte säkert de har så många biljetter kvar...=/ som tur är har ja min biljett ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
flera bussar ska ner dit, förstår inte hur du ska kunna vara ensam då :) har du otur så kanske du har tomt på platsen brevid dig, men de blir nog allt de :) hehe...själv så har ja skrapat ihop 4-5 polare som ska med :) o ytterligare några till men de e inte säkert de har så många biljetter kvar...=/ som tur är har ja min biljett ;) |
Ja precis... så brukar folk säga när dom ska på fester men man e ju aldrig ensam om det finns folk från samma forum :gsmile: |
|
|
| jeremy1984 |
MJooo.. är ju inte ensam iochmed att ca. 30 000 pers till är där men ;P Alltid skönt om man hade nån man kände menade jag väl mest :)
Menmen..har längtat efter detta länge och åker nog i vilket fall! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
"åka ensam" :conf:
Haru inte bokat TC bussen då?
För då lär du ju inte bli ensam iaf :p
Btw, jag får väl ta med min resetermos och bjuda dig på en kopp varm choklad som jag en gång lovat :):D |
sure inte ensam på bussen... (den som jag bokat) men jag känner ingen att åka med glida runt på TE med menar jag.. är alltid ensam, fast jag egentligen känner många :(
det beror ju på nåt antar jag...:o
men visst.. varm choklad tackar jag aldrig nej till :) |
|
|
| Mario_GX |
| quote: | Originally posted by Glorie
sure inte ensam på bussen... (den som jag bokat) men jag känner ingen att åka med glida runt på TE med menar jag.. är alltid ensam, fast jag egentligen känner många :(
det beror ju på nåt antar jag...:o
men visst.. varm choklad tackar jag aldrig nej till :) |
även ifall man är ensam så kommer man ha otroligt skoj där nere :) dessutom kan ja bjuda på frukostbullar dagen därpå :D *jättegoda* haha |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Glorie
sure inte ensam på bussen... (den som jag bokat) men jag känner ingen att åka med glida runt på TE med menar jag.. är alltid ensam, fast jag egentligen känner många :(
det beror ju på nåt antar jag...:o |
Jooo, vi gled ju runt på te ju, remember?! :-)
Fast denna rundan får jag nog hoppa bussen... blir lite mycket kostnader med innercity och nu te denna månaden... och så kanske man flyttar ner till italien tills dess... men det blir kanske en flygresa upp till holland istället då :-) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
även ifall man är ensam så kommer man ha otroligt skoj där nere :) |
joo det klart... kan ju inte bli dåligt med linan där nere :D
frukostbullar? :) lova inte för mkt nu ;) hehe
| quote: | Originally posted by Sipowitz
Jooo, vi gled ju runt på te ju, remember?! :-) |
klart ja minns :) det var najz :) :)
tappa man nån kunde man va säker på att inte hitta personen igen.. jobbit :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | | Originally posted by Glorie tappa man nån kunde man va säker på att inte hitta personen igen.. jobbit :D |
Jodå... lätt som en plätt... man kunde va säker på att vi var ett gäng som stog längst fram i mitten under hela Gielen & Cosmic Gate... :)
Nä men jag vet vad du menar... GANSKA många människor :p |
|
|
| Mario_GX |
| Det jag mest oroar mig för är att inte hitta till bussen dagen efter :) kommer sluta me att jag sitter på coffe shop me holländarnas a-lag :D kan det sluta så överhuvet taget? vem vet :) hade inte varit fel att bo i holland ett tag. hehe |
|
|
| staz |
är man ett större gäng brukar det vara lätt att hitta, bara man har en bas nånstans.. speciellt om nån i gruppen har nå balla hattar på sig lr nåt :)
glorie, varför åker du inte med tc bussen? & va menaru med ensam om det kommer vara massa folk härifrån o från tc där?.. som du känner dvs.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
Det jag mest oroar mig för är att inte hitta till bussen dagen efter :) kommer sluta me att jag sitter på coffe shop me holländarnas a-lag :D kan det sluta så överhuvet taget? vem vet :) hade inte varit fel att bo i holland ett tag. hehe |
Det är enkelt... man kliver ombord på samma ställe som man klev av och det i näst intill direkt anslutning till byggnaden som festen är i.
Sist var vi ute från festen vid 07.30 eller nåt och bussen gick 09.00 alltså gott om tid :) |
|
|
|
|