return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 4)
View this Thread in Original format
jeremy1984
<>

Sååådär..nu har även jag bokat 2 platser till TE.
Ska försöka övertala nån kompis, men annars blir jag oxå ensam härifrån...*snyft*
Mario_GX
quote:
Originally posted by jeremy1984
<>

Sååådär..nu har även jag bokat 2 platser till TE.
Ska försöka övertala nån kompis, men annars blir jag oxå ensam härifrån...*snyft*



flera bussar ska ner dit, förstår inte hur du ska kunna vara ensam då :) har du otur så kanske du har tomt på platsen brevid dig, men de blir nog allt de :) hehe...själv så har ja skrapat ihop 4-5 polare som ska med :) o ytterligare några till men de e inte säkert de har så många biljetter kvar...=/ som tur är har ja min biljett ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Mario_GX
flera bussar ska ner dit, förstår inte hur du ska kunna vara ensam då :) har du otur så kanske du har tomt på platsen brevid dig, men de blir nog allt de :) hehe...själv så har ja skrapat ihop 4-5 polare som ska med :) o ytterligare några till men de e inte säkert de har så många biljetter kvar...=/ som tur är har ja min biljett ;)

Ja precis... så brukar folk säga när dom ska på fester men man e ju aldrig ensam om det finns folk från samma forum :gsmile:
jeremy1984
MJooo.. är ju inte ensam iochmed att ca. 30 000 pers till är där men ;P Alltid skönt om man hade nån man kände menade jag väl mest :)
Menmen..har längtat efter detta länge och åker nog i vilket fall!
Glorie
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
"åka ensam" :conf:
Haru inte bokat TC bussen då?
För då lär du ju inte bli ensam iaf :p
Btw, jag får väl ta med min resetermos och bjuda dig på en kopp varm choklad som jag en gång lovat :):D


sure inte ensam bussen... (den som jag bokat) men jag känner ingen att åka med glida runt på TE med menar jag.. är alltid ensam, fast jag egentligen känner många :(
det beror ju på nåt antar jag...:o

men visst.. varm choklad tackar jag aldrig nej till :)
Mario_GX
quote:
Originally posted by Glorie
sure inte ensam bussen... (den som jag bokat) men jag känner ingen att åka med glida runt på TE med menar jag.. är alltid ensam, fast jag egentligen känner många :(
det beror ju på nåt antar jag...:o

men visst.. varm choklad tackar jag aldrig nej till :)



även ifall man är ensam så kommer man ha otroligt skoj där nere :) dessutom kan ja bjuda på frukostbullar dagen därpå :D *jättegoda* haha
sipowitz
quote:
Originally posted by Glorie
sure inte ensam bussen... (den som jag bokat) men jag känner ingen att åka med glida runt på TE med menar jag.. är alltid ensam, fast jag egentligen känner många :(
det beror ju på nåt antar jag...:o


Jooo, vi gled ju runt på te ju, remember?! :-)

Fast denna rundan får jag nog hoppa bussen... blir lite mycket kostnader med innercity och nu te denna månaden... och så kanske man flyttar ner till italien tills dess... men det blir kanske en flygresa upp till holland istället då :-)
Glorie
quote:
Originally posted by Mario_GX
även ifall man är ensam så kommer man ha otroligt skoj där nere :)


joo det klart... kan ju inte bli dåligt med linan där nere :D
frukostbullar? :) lova inte för mkt nu ;) hehe


quote:
Originally posted by Sipowitz
Jooo, vi gled ju runt på te ju, remember?! :-)


klart ja minns :) det var najz :) :)

tappa man nån kunde man va säker på att inte hitta personen igen.. jobbit :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie tappa man nån kunde man va säker på att inte hitta personen igen.. jobbit :D


Jodå... lätt som en plätt... man kunde va säker på att vi var ett gäng som stog längst fram i mitten under hela Gielen & Cosmic Gate... :)

Nä men jag vet vad du menar... GANSKA många människor :p
Mario_GX
Det jag mest oroar mig för är att inte hitta till bussen dagen efter :) kommer sluta me att jag sitter på coffe shop me holländarnas a-lag :D kan det sluta så överhuvet taget? vem vet :) hade inte varit fel att bo i holland ett tag. hehe

staz
är man ett större gäng brukar det vara lätt att hitta, bara man har en bas nånstans.. speciellt om nån i gruppen har nå balla hattar på sig lr nåt :)
glorie, varför åker du inte med tc bussen? & va menaru med ensam om det kommer vara massa folk härifrån o från tc där?.. som du känner dvs..
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Mario_GX
Det jag mest oroar mig för är att inte hitta till bussen dagen efter :) kommer sluta me att jag sitter på coffe shop me holländarnas a-lag :D kan det sluta så överhuvet taget? vem vet :) hade inte varit fel att bo i holland ett tag. hehe


Det är enkelt... man kliver ombord på samma ställe som man klev av och det i näst intill direkt anslutning till byggnaden som festen är i.

Sist var vi ute från festen vid 07.30 eller nåt och bussen gick 09.00 alltså gott om tid :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement