return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 3)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
!!! http://www.tranceclubber.com/webshop.asp?PID=9 !!!
Vizay
har redan beställt min biljett :)

återstår bara å betala in så ere kirrat :)
SWE_TRANCE
fuuuuuuuuck :wtf:
Nu jävlar vill det till att rota fram cash!
Platserna lär väl gå äckligt fort också..:eek:
*panik*
SteveTranz4ever
Fan vet itne hur jag ska göra... sist jag åkte med fick jag sämsta möjliga plats på bussen, sov inte på 48 timmar eftersom jag har svårt att somna på andra ställen än i en säng (trotts sömntabletter) + att det tog sån tid... fast iof är det ju lättare än atrt köra ner själv.
På vägen hem sov jag som fan iaf. då man dom där 48 timmarna hade dansat dom 10 sista.

Kan ju säga att 1/3 av biljetterna gått efter 1 timme redan ;)
SWE_TRANCE
Bokade nu iaf, har ju ca 10 dagar på mig att skaffa fram cash...borde gå :)
Fan vilket flyyt att man satt uppe nu, misstänker att jag blivit lagom förbannad om man hade sett detta imorrn när biljetterna säkerligen är helt slut!
Lyfter lite lätt på hatten för steve som va snabb och postade här :)
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan vet itne hur jag ska göra... sist jag åkte med fick jag sämsta möjliga plats på bussen, sov inte på 48 timmar eftersom jag har svårt att somna på andra ställen än i en säng (trotts sömntabletter)


verkligen? hehe :) jag har detsamma! jag kan verkligen bara sova i en säng.. jag hade en 18 timmars bussresa till södra-frankrike nånsin, fan vad var jag trött..

tur för mig att min resa till Trance Energy är bara 17 minuter :D
sorry!! //
Mario_GX
jagg boys, då har ja beställt 2 biljetter redan :) blir väl fler efter jag har snackat me några polare, gott att veta att man har plats ner dit till lägsta möjliga pris :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Mario_GX
jagg boys, då har ja beställt 2 biljetter redan :) blir väl fler efter jag har snackat me några polare, gott att veta att man har plats ner dit till lägsta möjliga pris :D


Tänk på att 50% av platserna redan är bokade och dom släptes sent igår kväll så vänta inte för länge med att boka fler ;)
Mario_GX
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tänk på att 50% av platserna redan är bokade och dom släptes sent igår kväll så vänta inte för länge med att boka fler ;)



ja har mina ialla fall, det som är viktigast :D hehe, fan va gott det ska bli att åka ner :) min första resa till holland :D eller nja, andra...men ändå.. nu är det bara att räkna ner till 30'e jan
JayBee
som vanligt kan jag inte :P annars hadde jag lätt kommit. damn jag VIIIILL!!! :D

Glorie
Jag har också bokat. Lär åka ensam och gå på TE ensam också. Precis som förra året :( Tur att man är en tuff tjej :)

Ska inte missa SWE_TRANCE iaf :)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Glorie
Jag har också bokat. Lär åka ensam och gå på TE ensam också. Precis som förra året :( Tur att man är en tuff tjej :)

Ska inte missa SWE_TRANCE iaf :)


"åka ensam" :conf:
Haru inte bokat TC bussen då?
För då lär du ju inte bli ensam iaf :p
Btw, jag får väl ta med min resetermos och bjuda dig på en kopp varm choklad som jag en gång lovat :):D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement