|
Trance Energy - 31/01/04 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
| Förresten, Stiiiiiiiiiiiv - lyckades du smuggla in din filmkamera? Väntar fortfarande otåligt på luciakryssfilmen *grrr* ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Förresten, Stiiiiiiiiiiiv - lyckades du smuggla in din filmkamera? Väntar fortfarande otåligt på luciakryssfilmen *grrr* ;) |
Kameran fick han in, vet inte om det var nån i TC's crew som tog med den in via VIP. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Kameran fick han in, vet inte om det var nån i TC's crew som tog med den in via VIP. |
Okej, det spelar ingen större roll hur eller vem som fick in den åt honom...huvudsaken är att vi får se en schysst video :) |
|
|
| JayBee |
Glorie: sorry, svårt att behärska mig, så kul när du tar åt dig så :D
Laszlo: jo men steve har väl antagligen en 20 tal project på en gång så vi får nog räkna med att filmen släpps typ nästa år någon gång :)
EDIT: men hellre vänta länge på en garanterad bra production än få en dålig fort!
|
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Kameran fick han in, vet inte om det var nån i TC's crew som tog med den in via VIP. |
en TC kille fick den in med presskortet via VIP entrén :)
| quote: | Originally posted by Glorie
va ja vet så e inte tryggve längst till vänster de? eller e han det?
bakifrån: MojjMojj, jofawe, jeremy, vizay, tobo, amplifire.
längst fram: dioxys, steve, impulze, SWE_TRANCE, envio
scul saknas
scul, förresten... hahah.. jag har typ 12 kort på dig i minkamera.. ja fattar inte att jag tog så mycke.. hoho :) hoppas du inte kände dig FÖR exponerad... :p |
jag hinnade tyvärr inte för att jag missade bussen till stationen :(
.... ah ja.... du har tagit rätt många bild av mig och wouter, men jag fattade inte precis varför du gjorde så :D vad har du druckit? :p
iaf har jag inget emot det var bara lite konstig också för alla som stod omkring oss att du tog typ 3 bilder under en minut :D
| quote: | Originally posted by JayBee
hmmm smasken var det några naken bilder på scul? :)[/COLOR] |
| quote: | Originally posted by Glorie
sen kan ja hålla me om att scul e me på många kort.. men de var som sagt eftersom ja gick me honom å hans kompis rätt mycke. så de såå...
ge er nu! annars får scul hjälpa mig :D
|
det är inget på gång här... jenny är bara lite triggerhappy när hon är på fest :p
| quote: | Originally posted by Glorie
hmmmmm :D vart skrev tim det dära? :) I holländska delen? :P tur att vi har dig sand som korrespondent från andra delar av forumet :p fasen ja fattar inte poängen me va han sa.. betyder anbefale =avråda från? eller rekommendera? :p antar att det betyder det första
|
det betyder rekommendera
| quote: |
hmmm något om festen.. chillouten sööööög. helt omysig, enbart golv eller hårda bänkar att sitta på :/ inge dekor för fem öre nånstans i lokalen heller för den delen. stor minus till att det är sååå omständigt att komma in på festen... *knipsa biljett, *hämta garderobsBILJETT på ett ställe, *hämta galge på ett annat ställe, hänga in jackan på ett tredje ställe. men men.. de sparar kanske lite tid i gareroben på det antar jag. men hela proceduren är jobbig om man måste på toa.
|
håller med angående chillouten men 'incheckningsproceduren' var bara vanlig. när man gör det oftare blir det lättare och vet man precis vad man kan göra att komma genom allt rätt snabbt.
| quote: |
ne nu orkar jag inte skriva nå mer (hehe) tack för sällskapet helly! före och under festen. sen hade jag tur å kunde gå me martijn & wouter... sen tappade jag alla i typ över en timme :/ så då gick jag bara runt, runt.. sprang på vissa från bussen, men hitta inte SWE_TRANCE & tobo som jag ju letade efter i säkert 1,5 h :/ suck :D
|
ja det var trevlig att träffas igen.. men jag har också tappat alla medan Pavo började lira... Steve gick till chillouten och försvann, Jenny gick att leta efter en kompis och försvann också. Sen gick jag till chillouten att leta efter Steve men han var inte där.. då jag kom tillbax fanns Wouter inte längre där han stod tidigare.... ARGH :( |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by ScuL
| quote: | Originally posted by JayBee
hmmm smasken var det några naken bilder på scul? :)[/COLOR]
|
det är inget på gång här... jenny är bara lite triggerhappy när hon är på fest :p
|
jag ville ioförsig ha nakenbilder på dig till personliga skäl :toothless |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
du har tagit rätt många bild av mig och wouter, men jag fattade inte precis varför du gjorde så :D vad har du druckit? :p
iaf har jag inget emot det var bara lite konstig också för alla som stod omkring oss att du tog typ 3 bilder under en minut :D |
äh! måhända att jag tog några fler bilder eftersom jag hade festat med barry å helena innan,.. men wtf.. jag skiter i vad folk runtomkring tycker om jag tar en eller tre bilder på en minut!
| quote: | | det är inget på gång här... jenny är bara lite triggerhappy när hon är på fest :p |
haha, nu får du förklara dig genast! hur ska ja ta den kommentaren?
tack för svaret med rekommendera förresten! nu har ja ro i mitt sinne. Ahp är ju för skön! var rädd att han inte digga svenskar eller nåt :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by JayBee
jag ville ioförsig ha nakenbilder på dig till personliga skäl :toothless |
nu är det så att om man titta på din avatar å läser den meningen så blev den oehört mycket roligare :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
haha, nu får du förklara dig genast! hur ska ja ta den kommentaren?
|
det e bara så det står :)
@Jaybee
nej, tack :) endast tjejer ju :p |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by jofawe
nu är det så att om man titta på din avatar å läser den meningen så blev den oehört mycket roligare :) |
haahah.. klockrent.
triggerhappy.... skjutglad? :toothless |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by staz
triggerhappy.... skjutglad? :toothless |
skjutglad ja.. dock med bilder då ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Förresten, Stiiiiiiiiiiiv - lyckades du smuggla in din filmkamera? Väntar fortfarande otåligt på luciakryssfilmen *grrr* ;) | Vad gäller videokameran har du redan fått svar på... vad gäller fotokameran så åkte den med in på det gamla kalsongtricket :toocool:
Orkar fortfarande inte kommentera nåt mer, ni får helt enkelt titta på bilderna... kan ju iaf säga att jag tycker entré proceduererna är jätte bra, det gör att det går fort för 30´000 pers att komma in :) |
|
|
|
|