return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Check die Films!!! - Part III (pg. 10)
View this Thread in Original format
ambs
net terug van "The Last Samurai"!! Zeker geen "chick-flick" maar ik vond 'm echt SUPER goed!!! was echt vet onder de indruk!! zeker een van de beste films van 2003 in my opinion!!!!

I can't wait for Return of the King!!!!!! Nog 1 weekje slapen!!!!! woooeeeiiii
Muppet
quote:
Originally posted by eieregooie
Ben vrijdag naar Return Of The King geweest... Zal niets verklappen, maar de 3 uur en 15 minuten vliegen voorbij :)

ken je nog wa meer zeggen wat je er van vond? Er gaat bij voorbeeld het gerucht dat alle vrouwen het laatste uur aan het janken zijn, is da waar

Greetz Muppet
arj1o1
gisteravond naar de bios geweest: kill bill
gave film nu wachten op deeltje 2 :p
Sfynxx
Hee mensen,

Ik heb vrijdag een supergave film gezien, hij is nog niet uit maar ik werk voor de filmmaatschappij en wij kregen altijd alle voorpremieres in onze eigen filmzaal. De film Last Samurai met Tom Cruise komt pas uit in Januari maar is zeer zeker de moeite waard. Het is een super mooie film, goed geacterd en de beelden zijn heel gaaf !! de gevechten zijn perfect en de film is ontroerend. Voor mij een van de mooiste films ooit !!!
arj1o1
quote:
Originally posted by Sfynxx
Hee mensen,

Ik heb vrijdag een supergave film gezien, hij is nog niet uit maar ik werk voor de filmmaatschappij en wij kregen altijd alle voorpremieres in onze eigen filmzaal. De film Last Samurai met Tom Cruise komt pas uit in Januari maar is zeer zeker de moeite waard. Het is een super mooie film, goed geacterd en de beelden zijn heel gaaf !! de gevechten zijn perfect en de film is ontroerend. Voor mij een van de mooiste films ooit !!!

check 3 posts omhoog ambs heeft hem ook gezien
maar met januarie bedoel je in de NL?
eieregooie
quote:
Originally posted by Muppet
ken je nog wa meer zeggen wat je er van vond? Er gaat bij voorbeeld het gerucht dat alle vrouwen het laatste uur aan het janken zijn, is da waar

Greetz Muppet

Ehm... ja, kan me wel voorstellen dat er wat vrouwen janken ja :) Maar niet het hele laatste uur hoor :) Dus maak je geen zorgen... Ik vond het persoonlijk weer een hele goeie film... Tis al de derde en ik ben er nog niet op uitgekeken... Vond em ook beter dan het 2e deel... Gelijkwaardig aan de eerste denk ik, maar toch wat anders... meer actie enzo...

Vanavond Once Upon A Time In Mexico gezien... Die is ook cool :D Lekker over de top ook weer en erg humoristisch, maar niet flauw :)
SnuggLe
Gary Jules - Mad World
Uit donnie darko dat vette nummer, is nu megahit bij 3FM ofzo.
TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gary Jules - Mad World
Uit donnie darko dat vette nummer, is nu megahit bij 3FM ofzo.

snik, super nr :sadgreen: (maar daar hoort de film bij! :))
Miss Proximus
quote:
Vanavond Once Upon A Time In Mexico gezien... Die is ook cool :D Lekker over de top ook weer en erg humoristisch, maar niet flauw :)

Die wilde ik ook ZO graag zien!! Als 100% Johnny Depp fan :) Klotefilm natuurlijk alleen maar in het Spaans. Maar de dvd zal volgende maand wel uitkomen ofzo hoop ik :)

Gisteren eindelijk LOTR 2 gezien. Prachtfilm..kvond m eigenlijk beter dan de tweede! Mooie scene met dat witte paard :D

jeej zin in retorno del rey :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Gisteren eindelijk LOTR 2 gezien. Prachtfilm..kvond m eigenlijk beter dan de tweede!

:conf:

MaGiK54
quote:
Ehm... ja, kan me wel voorstellen dat er wat vrouwen janken ja :) Maar niet het hele laatste uur hoor :) Dus maak je geen zorgen... Ik vond het persoonlijk weer een hele goeie film... Tis al de derde en ik ben er nog niet op uitgekeken... Vond em ook beter dan het 2e deel... Gelijkwaardig aan de eerste denk ik, maar toch wat anders... meer actie enzo...

Hoogstwaarschijnlijk wordt de Hobbit nog verfilmd door meneer Jackson, dus we zijn er nog niet en je kan natuurlijk ook altijd de boeken gaan lezen, als je ze nog niet gelezen hebt.
basd
quote:
Originally posted by MaGiK54
Hoogstwaarschijnlijk wordt de Hobbit nog verfilmd door meneer Jackson, dus we zijn er nog niet en je kan natuurlijk ook altijd de boeken gaan lezen, als je ze nog niet gelezen hebt.

Dat zou wel erg gaaf zijn ! Vond de Hobbit ook echt een leuk verhaal.. Alleen vind ik dat je die eigenlijk wel gelezen moet hebben VOOR je in LOTR begint.. Maar ik geloof dat de meesten het andersom doen..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement