|
Check die Films!!! - Part III (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Elephant is echt niet te vergelijken met Bowling For Columbine, behalve dan dat het over hetzelfde onderwerp gaat. Elephant is een verhaal, Bowling For Columbine is meer een documentaire. Elephant is wel op een aparte manier in beeld gebracht, en dat moet je kunnen waarderen. Ik vond het een goeie iig :) |
Heb em een tijdje terug tijdens mijn stage ook gezien (hier ook al eens gepost geloof ik).. Ik vond em inderdaad ook wel okee, al denk ik dat niet iedereen em kan waarderen aangezien er zeker in het begin niet al te veel gebeurt.. En ook door de manier van filmen inderdaad.
Het is gewoon een overzicht van wat er op die dag rond die school allemaal gebeurde. Ik vond em zeker wel de moeite waard. |
|
|
| Jappio |
maandag in de sneak naar cheaper by the dozen of zoiets geweest. Ondanks de slechte recenties een vermakelijke film, heb er best om kunnen lachen. (en natuurlijk Piper Perabo :eyespop: :eyespop: :eyespop: )
Gister naar the passion of the christ geweest. Ik vond het een hele indrukwekkende film, al denk ik wel dat je wat bijbelse achtergrond moet hebben om m helemaal te snappen. Echt heel knap hoe het lijden zo treffend in beeld is gebracht.
dat waren ze weer voor deze week :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Elephant is echt niet te vergelijken met Bowling For Columbine, behalve dan dat het over hetzelfde onderwerp gaat. Elephant is een verhaal, Bowling For Columbine is meer een documentaire. Elephant is wel op een aparte manier in beeld gebracht, en dat moet je kunnen waarderen. Ik vond het een goeie iig :)
|
Ja dat bedoelde ik ook, en vooral ook dat was BasD zegt, dattie wat 'traag' is. Er gebeurt volgensmij niet veel, en daaromlijkt hij mij minder.
Ik moet nog steeds the Matrix 3 kijken. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik moet nog steeds the Matrix 3 kijken. |
die staat op me computer, is dat even makkelijk :P
moet nog steeds passion of the christ kijken, een film waar ik wel naar heb uitzitten kijken.. zoals sommige weten (met de geloof jij discussie bv) ben ik gelovig en was er zoals altijd veel commotie over deze film zonder dat er iemand em uberhaubt al eens had gezien. ik ben dan ook blij dat mellie lekker zijn eigen weg heeft belopen (hij heeft ook de hele film zelf betaald, omdat normaal films over jezus slecht verkopen en niemand em wilde financieren).. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Iemand 21 grams al gezien? |
Ik heb em gezien ja, geen filmpje voor ff tussendoor :) Maar wel een hele goeie. De titel had volgens mij net zo goed op haar snuifgedrag kunnen slaan, dat was niet van wereldschokkende invloed op de film. Of heb ik dan wat gemist? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
(hij heeft ook de hele film zelf betaald, omdat normaal films over jezus slecht verkopen en niemand em wilde financieren).. |
In andere woorden, Mellie word miljardair aangezien hij dus de meeste winst opstrijkt |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Blik
In andere woorden, Mellie word miljardair aangezien hij dus de meeste winst opstrijkt |
miljardair:rolleyes:
Hij heeft het aangedurfd en uit eigen zak betaald. En hij heeft het echt niet gedaan voor het geld.
Ik ga dr zaterdag heen, ik wil hem ook eerst net als timeport zien en dan pas een mening vormen. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Cosmic
miljardair:rolleyes:
Hij heeft het aangedurfd en uit eigen zak betaald. En hij heeft het echt niet gedaan voor het geld.
Ik ga dr zaterdag heen, ik wil hem ook eerst net als timeport zien en dan pas een mening vormen. |
Die film heeft in het eerste weekend in Amerika al 80 miljoen dollar opgebracht, dus zo gek is dat niet eens. Miljardair is misschien overdreven, maar enkele honderden miljoenen dollars is zeker niet uit te sluiten. Ik weet niet hoeveel de film gekost heeft, maar dit zal ook niet op 100 miljoen dollar uitkomen.
Ik zeg ook niet dat hij het gedaan heeft voor het geld, het had ook een enorme flop kunnen worden en dan was hij al zijn geld kwijt geweest. Hij heeft gegokt en dik gewonnen, alom bewondering daarvoor |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Blik
Die film heeft in het eerste weekend in Amerika al 80 miljoen dollar opgebracht, dus zo gek is dat niet eens. Miljardair is misschien overdreven, maar enkele honderden miljoenen dollars is zeker niet uit te sluiten. Ik weet niet hoeveel de film gekost heeft, maar dit zal ook niet op 100 miljoen dollar uitkomen.
Ik zeg ook niet dat hij het gedaan heeft voor het geld, het had ook een enorme flop kunnen worden en dan was hij al zijn geld kwijt geweest. Hij heeft gegokt en dik gewonnen, alom bewondering daarvoor |
film heeft hem 30 miljoen euro gekost en ik denk ook niet dat hij het voor het geld heeft gedaan, net of hij dat nog nodig had;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Blik
Die film heeft in het eerste weekend in Amerika al 80 miljoen dollar opgebracht, dus zo gek is dat niet eens. Miljardair is misschien overdreven, maar enkele honderden miljoenen dollars is zeker niet uit te sluiten. Ik weet niet hoeveel de film gekost heeft, maar dit zal ook niet op 100 miljoen dollar uitkomen.
Ik zeg ook niet dat hij het gedaan heeft voor het geld, het had ook een enorme flop kunnen worden en dan was hij al zijn geld kwijt geweest. Hij heeft gegokt en dik gewonnen, alom bewondering daarvoor |
Die gast heeft gezorgd voor de beste propaganda voor de bijbel sinds de bijbel zelf. En zijn motieven kennende zal hij vast een groot deel van de opbrengst beschikbaar stellen aan goede doelen. |
|
|
| TimeportE |
| ook ben ik blij dat hij gezegt heeft dat er nooit een sequel of prequel zal worden gefilmd. alle goede films krijgen tegenwoordig op eens een remake ofzo (er komt een remake/sequel van de pink panther met steve martin als cluseau = schandalig! de thunderbirds worden verfilmt ook te schandalig voor woorden. blijf nou eens van de goede dingen af en laat ze in hun waarde. owee als ze ooit the a-team gaan verfilmen!) en das nu niet meer mogelijk met deze film.. |
|
|
| SnuggLe |
| Oke, ik ga the Passion of Christ toch bekijken. Trekt mij helemaal niet, maar heb het mijn vriendin beloofd. Zij gaat mee naar Awakenings zondag, dan moet ik mee naar die film. Ben benieuwd..... |
|
|
|
|