return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Check die Films!!! - Part III (pg. 6)
View this Thread in Original format
eieregooie
Isset in Nijmegen? :D

Of is dat een andere? Wanneer is dat?
Blik
ik heb afgelopen vrijdag Finding Nemo gezien, en hij is weer lachen!!
Muppet
quote:
Originally posted by eieregooie
Isset in Nijmegen? :D

Of is dat een andere? Wanneer is dat?

Het is in meerdere plaatsen, ik ga in het centrum in nijmegen (op 16 december om 23.55)

Greetz Muppet
eieregooie
Ow okeej... ik ga de 12e al :)
basd
Stel... Je gaat naar de sneak.

Dan kun je een hele goede film treffen.

Dan kun je een goede film treffen.

Dan kun je een redelijke film treffen.

Dan kun je een slechte film treffen.

Dan kun je een hele slechte film treffen.

Of.. dan kun je 'getrakteerd' worden op twee uur lang Open Range ( http://www.imdb.com/title/tt0316356 ). Vergeet die 7.6 op IMDB.

Volledig voorspelbaar kloteverhaaltje over een paar ouwe mannen waarvan de kudde paarden aangevallen worden. Tussendoor nog een TE slecht liefdesverhaaltje (en niet eens met een mooie vrouw), en een of twee grappen die eigenlijk alleen leuk zijn omdat de rest van de film zo verdomde slecht is. Enige redelijke is een grote schietscene aan het einde van de film.

Leuk voor mensen die zichzelf graag pijn doen, voor de rest.. Ver vandaan blijven.
Eagle`
kwestie van je geld uit het raam te gooien basd :p

laatste film die ik gezien heb was american pie 3, maar echt te slecht voor woorden
basd
quote:
Originally posted by Eagle`
kwestie van je geld uit het raam te gooien basd :p

laatste film die ik gezien heb was american pie 3, maar echt te slecht voor woorden

Tsja, da's het mooie van een sneak :) Als ik het van te voren geweten had was ik zeker niet gegaan.. Maar goed, die 3.50 die ze hier voor een kaartje vragen kan er wel vanaf..

American Pie 3 is trouwens wel okee, maar ook zeker niet meer dan dat.. Het eerste deel overtreffen ze toch nooit meer.
Optimus
vanavond kijken:

CHarlie's Angels: Full Throttle:D
Miss Proximus
Ik heb zondag Runaway Jury gezien. Leuke film, wel een beetje langdradig op het eind! Maar van John Grisham dus zit wel goed in elkaar. En goeie cast ook :)

Buscando a Nemo (lol, zo heettie hier :p) is idd een topfilm :) Vooral oook omdat ik m had gezien, en de dag erna naar een park ging met zeeschildpadden :D hey duuuuuud éxcellent..sweeet :D whaha

hoop deze en volgende week EINDELIJK lotr 1 en 2 kan gaan zien..moet wel, 3 komt al op de 17e ofzo toch?

Oh en er komt met kerst hier weer een nieuwe animatiefilm à la Ice Age uit. 'Tierra de los Ojos'..weet de engelse titel niet. Lijkt me ook leuk!
Eagle`
hehe final destination op de belgische televisie, humor van de bovenste plank :D

Dj Lex
Net scary Movie 2 gekeken. Lekkere slappe humor, totaal geen problemen mee

En Leaugue of the Extraordinary men (of zoiets) van het weekend, wat een ballenfilm zeg.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik heb zondag Runaway Jury gezien. Leuke film, wel een beetje langdradig op het eind! Maar van John Grisham dus zit wel goed in elkaar. En goeie cast ook :)

Ik heb het boek gelezen. Goed boek! BEn wel benieuwd naar de film.

Enneh..Scary Movie 3 is er ook al Lex.
Die moet ik nog effe kijke.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement