|
Check die Films!!! - Part III (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:conf: |
ja BLEH ik weet dat mijn Nederlands hard achteruit gaat hier in Mexico :D
2e beter dan de 1e. :thepirate
Doegie! Ik ga qweer aan het werk AHEM :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basd
Dat zou wel erg gaaf zijn ! Vond de Hobbit ook echt een leuk verhaal.. Alleen vind ik dat je die eigenlijk wel gelezen moet hebben VOOR je in LOTR begint.. Maar ik geloof dat de meesten het andersom doen.. |
Ik ben blij dat ik alle boeken gelezen heb voordat ik de films had gezien. Ik hoor vrienden, die het boek niet hebben gelezen, wel eens klagen dat er stukken/opmerkingen in de film zitten, die niets toevoegen of suf zijn. Maar dat zijn vaak de leukste stukkies die uit het boek komen, die alleen worden begrepen door mensen die het boek hebben gelezen. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik ben blij dat ik alle boeken gelezen heb voordat ik de films had gezien. Ik hoor vrienden, die het boek niet hebben gelezen, wel eens klagen dat er stukken/opmerkingen in de film zitten, die niets toevoegen of suf zijn. Maar dat zijn vaak de leukste stukkies die uit het boek komen, die alleen worden begrepen door mensen die het boek hebben gelezen. |
Helemaal mee eens!
Al is het aan de andere kant heel erg jammer dat een aantal leuke stukken uit het boek juist zijn weg gelaten. Mensen die het boek niet hebben gelezen zullen nooit van Tom Bombadil horen, vond dat juist wel leuk! |
|
|
| SnuggLe |
Gezien dit weekend:
The New Guy
Standaard collegefilm yada yada yada, maar wel aardig :)
Anger Management
Niet echt boeiende comedie, had er meer van verwacht. Al is het einde wel lachen :D |
|
|
| Dj Lex |
| Zaterdag SWAT gezien. Mager filmpje met een slap verhaaltje. Vond het niet echt spectaculair en zkr niet btr dan The recruit |
|
|
| Joost008 |
Heb net Sweet Sixteen gezien.
Ik vond het een boeiend verhaal, maar was soms wel erg lastig te volgen zonder ondertiteling door het extreme schotse accent... |
|
|
| Miss Proximus |
Ik heb Ladies Night gezien. Mexicaans product over een stel dat gaat trouwen, hij slaapt per ongeluk met zijn beste vriendin, en zij krijgt een stripper op bezoek waar ze helemaal nat van wordt whahhah :p Na ja, leuke film, hoop dattie bij jullie...met engelse ondertiteling, in de videotheek komt :D
Draait die Beren animatiefilm al in Nederland? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Draait die Beren animatiefilm al in Nederland? |
you mean: brother bear? uuuh volgens mij niet, maar hij schijnt wel leuk te zijn!
volgende week ga ik naar return of the king (met de whole family :D, owee als me zussen gaan janken :p) en uuuh ik moet nog steeds kill bill zien.. foei.. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Anger Management
Niet echt boeiende comedie, had er meer van verwacht. Al is het einde wel lachen :D |
haha ik vonnum wel cewl :) leuke bijrol van John mcEnroe :D
ehm ik heb de laatste tijd echt weer een hoop films gezien,ff uit mn hoofd:
Rules of engagement:
op zich wel grappige film maar geen must see. Standaard verhaal met standaard einde en geen mooie vrouwen.
Frailty:
Vette thriller, leuke verhaallijn, zeker een aanrader
Steal:
vette actiefilm
ehm voor de rest heb ik de helft van Joy Ride gezien, maar door omstandigheden niet afgekeken dus opinion komt nog ;)
naja ik post binnenkort wel weer :) |
|
|
| Dj Lex |
| Van God Los gekeken. Leuk filmpje :) |
|
|
|
|