return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Check die Films!!! - Part III (pg. 4)
View this Thread in Original format
SnuggLe
NHTV is kansloos :)
DIe werken op ID&T feesten voor 0,0 euro's :D
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
NHTV is kansloos :)
DIe werken op ID&T feesten voor 0,0 euro's :D


whahaha. Maar dat is VTM hoor. Onze afdeling doet niet aan die onzin, althans dat mag ik hopen.

Bij introductieweek is bijna de gehele NHTV echt kansloos. Gaan ze met paar duizend man in belgie in verrotte legertenten slapen. Om sochtends erachter te komen dat er maar 9 douches zijn. Onze afdeling doet het dan weer veel beter. WIj waren gewoon in Breda gebleven, en er waren genoeg mensen met kamers zodat alle 1e jaars een paar dagen in breda konden blijven.
Blik
quote:
Originally posted by basvh
whahaha. Maar dat is VTM hoor. Onze afdeling doet niet aan die onzin, althans dat mag ik hopen.

Bij introductieweek is bijna de gehele NHTV echt kansloos. Gaan ze met paar duizend man in belgie in verrotte legertenten slapen. Om sochtends erachter te komen dat er maar 9 douches zijn. Onze afdeling doet het dan weer veel beter. WIj waren gewoon in Breda gebleven, en er waren genoeg mensen met kamers zodat alle 1e jaars een paar dagen in breda konden blijven.


dat is inderdaad toerisme, en dat is niet iedereen van de NHTV natuurlijk :)

en introductie-week van toerisme is echt kansloos, zitten ze daar met 1000 (voornamelijk) vrouwen in 1 grote tent met inderdaad nog geen 10 douches.

Wij (afdeling Logistiek, Planologie en Verkeer) zaten tenminste met 150 man op een kampeerboerderij met 8 douches, en elke avond flink zuipen :D meesterlijke introductie was dat
basvh
euh blik volgens mij gaat echt de gehele NHTV behale media en die van jullie dan, naar dat tentenkamp toe hoor. VTM gaat, facility ook, een meisje die ik ken die iets van goederenstromen leert op de NHTV was ook daar.
Blik
quote:
Originally posted by basvh
euh blik volgens mij gaat echt de gehele NHTV behale media en die van jullie dan, naar dat tentenkamp toe hoor. VTM gaat, facility ook, een meisje die ik ken die iets van goederenstromen leert op de NHTV was ook daar.


goederenstromen is mijn afdeling, en die gaan 100% zeker niet naar het tentenkamp, maar het zit in de buurt van elkaar, de introducties, dus misschien was diegene verward ofzo...
basvh
quote:
Originally posted by Blik
goederenstromen is mijn afdeling, en die gaan 100% zeker niet naar het tentenkamp, maar het zit in de buurt van elkaar, de introducties, dus misschien was diegene verward ofzo...


heb jij dan ook die IKEA onzin?? Want dat meisje moest gewoon dagen naar de IKEA toe en daar beetje rondlopen. Maar goed ik zal het als ik haar zie nog weleens vragen over waar ze nu precies zaten.


Maar Back On Topic.

Al iemand hier kill bill gezien? en wat vonden die personen ervan?

EDIT

Ik had wat beter dit topic moeten lezen er staan al paar reviews. Ben neit zo fris vandaag, nog steeds alcohol kater van gister
TimeportE
idd back ontopic! :)
ik ga volgende week eff extended version van lotr bekijken en uuh ook misschien eff naar de bios.. heb alleen voglende week ook tentamen dus... :S
SnuggLe
Gisteren begonnen met Confessions of a Dangerous Mind, maar hij kon me weinig boeien. Moet hem vandaag nog afkijken.


Ook Magnolia moet ik nog afkijken...die is wel aardig!
Remy D
Net VAN GOD LOS gezien, en tering wat was dat een PHATTE film. Echt heel indrukwekken en heeft daardoor dus een grote indruk op mij achtergelaten!! Ik wist nooit zo wat ik van de film moest denken maar kan nu wel zeggen dat het in iedergeval voor mij de beste Nederlandse film is die ik ooit heb gezien.
Cosmic
Mijn "watchlist" voor de komende tijd:

* Bad Boys 2
* SWAT
* Pirates of the Carribean
* Tearts of the Sun
* Commander nog wat
* Memento

Mensen al Finding Nemo gezien trouwens?

SnuggLe
ik heb nog een stapel videobanden hier liggen,

Daddy Does Brandon
Schoolboys Days Out
Boys Boy boys

zondag kijken met een staqpel tissues dan maar:)
ryo
Morgen 24:00 Dr. Strangelove op Veronica :) Een van de coolste films die ik heb gezien voor zover ik me kan herinneren. http://www.imdb.com/title/tt0057012/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement