return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 
Check die Films!!! - Part III (pg. 19)
View this Thread in Original format
Valhalla
donderdag naar paycheck geweest, wel aardige film maar beetje voorspelbaar. zeker geen oscar waard :thepirate
T.H.C.
Gisteren The passion of the christ gezien. Erg indrukwekkend, alleen het is wel anderhalf uur spank jezus.
Jappio
vanavond naar gothica, lijkt me een standaard horror film maar ach :) gelukkig lopen er op maandagavond zo allejezus veel mooie vrouwen rond in de bioscoop :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
vanavond naar gothica, lijkt me een standaard horror film maar ach :) gelukkig lopen er op maandagavond zo allejezus veel mooie vrouwen rond in de bioscoop :)


LoL :D :D :D
You naughty boy! ;)
basd
quote:
Originally posted by eieregooie
En natuurlijk Lost In Translation en Elephant... ook 2 goeie "filmhuis" films

Elephant is wel aardig om te zien inderdaad.. Niet echt een verhaal ofzo, maar meer een overzicht van gebeurtenissen :) Gebaseerd op het Columbine-drama van een x aantal jaar geleden.

Zelf afgelopen weekend naar Cold Mountain geweest, was nog wel goed uit te houden (2.5 uur Nicole Kidman = OK). Niet echt een superfilm maar ik vond et nog wel de moeite waard. Ben er van overtuigd dat er niet veel mensen deze mening delen :)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jappio
vanavond naar gothica, lijkt me een standaard horror film maar ach :) gelukkig lopen er op maandagavond zo allejezus veel mooie vrouwen rond in de bioscoop :)



ben er gisteren geweest

weet niet zo goed wat ik ervan vond!

waren een boel enge schrikmomenten, maar verder vond ik de spanningopbouw erg slecht. Wel een verrassend einde, ongekend Hollywood, en ook ongekend weinig standaard momenten erin (behalve de wegvliegende uil)....maar ik vond bijvb een film als The Ring een stuk enger, die heb ik op een klein tv-tje gezien en heeft constant een hoop spanningsniveau weten te behouden. vond de cast wel erg ok, Robert Downey JR (altijd al fan van geweest - mede om zīn drugsverslaving hjahaha), Charles Sutton, Halle Berry en nog wat anderen (haha, duh).

ik zou zeggen, ga kijken, maar weet wel dat de voorfilm weer eens alle top-momenten bevat. Jammer is dat!!!
Jappio
gewoon zorgen dat je die niet kijkt dan ;)

ik vond het een vermakelijke film; geen topthriller en was maar 1 x echt een beetje schrikken :)

kortom een leuke sneakfilm :)

(positief puntje is het witte natte shirt waarin halle berry een kwartiertje door de nacht heen rent :crazy: )
Miss Proximus
heb woensdag Honey, queen of the dance ofzo gezien. Beetje in de stijl van 8 Mile, alleen minder geil (lol).

Meidje wil danseres worden en streetkids helpen en allemaal happy end. wat er zo vet aan is is de negers die gaan breakdancen en die er gewoon erg fijn uitzien :D zullen jullie wel niet met mee eens zijn maarre, feitje voor jullie...JESSICA ALBA heeft de hoofdrol :p


Secret Chamber, een film naar een ERRUG geweldig boek van Stephen King met in de hofodrol Johnny Depp (Hoe perfect kan je t hebben!!! I diE!) komt binnnekort uit. GAAN ZIEN!!!!!!!!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe

Ook Magnolia moet ik nog afkijken...die is wel aardig!


Ja! die heb ik van de week gezien en vond hem erg goed. Appart en zeer sterk! Met een bijrol van Tom Cruise als goeroe die precies weet hoe je vrouwen moet verleiden :D :p :cool:
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ja! die heb ik van de week gezien en vond hem erg goed. Appart en zeer sterk! Met een bijrol van Tom Cruise als goeroe die precies weet hoe je vrouwen moet verleiden :D :p :cool:


/me runt naar de videotheek :D

TimeportE
quote:
Originally posted by Miss Proximus
/me runt naar de videotheek :D

het is dan ook een erg goede film..

heb net love actually gezien, het is een tijd geleden geweest dat ik zo genoten heb van een film. gewoon lekker feel good en dan ook nog eens grappig en goed in elkaar gezet.. toppertje! :)
Eagle`
hiernet Mulholland drive gezien en ik moet zeggen, lag het nou aan mij of niet, maar ik denk dat ik effe pointe van de film gemist heb :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 
Privacy Statement