return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 
Check die Films!!! - Part III (pg. 23)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by TimeportE
ook ben ik blij dat hij gezegt heeft dat er nooit een sequel of prequel zal worden gefilmd. alle goede films krijgen tegenwoordig op eens een remake ofzo (er komt een remake/sequel van de pink panther met steve martin als cluseau = schandalig! de thunderbirds worden verfilmt ook te schandalig voor woorden. blijf nou eens van de goede dingen af en laat ze in hun waarde. owee als ze ooit the a-team gaan verfilmen!) en das nu niet meer mogelijk met deze film..

zou trouwens vrij idioot klinken: Jezus christus 2 : De Verrijzenis :rolleyes:
Cosmic
quote:
Originally posted by Eagle`
zou trouwens vrij idioot klinken: Jezus christus 2 : De Verrijzenis :rolleyes:

Idd, en dan als laatste in de serie: The Return: Judgment Day :D
NoisyNeil
The 51st State :toothless
en natuurlijk, ... FINDING NEMO haha die doet, kan het ook niet helpen maar is gewoon zo!
SnuggLe
quote:
Originally posted by NoisyNeil
The 51st State :toothless
en natuurlijk, ... FINDING NEMO haha die doet, kan het ook niet helpen maar is gewoon zo!

"die doet" ?????
New Wave
Heb net effe The Last Samurai gekeken.
Opzich wel leuke film maar vond het een gigantische kopie van Braveheart....... Morgen effe Kill Bill kijken..ben benieuwd....
basvh
quote:
Originally posted by New Wave
Morgen effe Kill Bill kijken..ben benieuwd....

Ik heb hem nou een paar keer bekeken en hij wordt iedere keer beter en beter. wat een super film zeg!

quote:
En zijn motieven kennende zal hij vast een groot deel van de opbrengst beschikbaar stellen aan goede doelen.

Het help-bas-de-zomer-door fonds vind ik best een goed doel hoor.
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Heb net effe The Last Samurai gekeken.
Opzich wel leuke film maar vond het een gigantische kopie van Braveheart....... Morgen effe Kill Bill kijken..ben benieuwd....

Ik heb The Last Samurai toevallig ook nét afgekeken:p Echt goede film, had een slappe actiefilm van "Amerikaan komt ff in Japan de held uithangen" verwacht, maar viel me erg mee:) Was idd een soortgelijk thema als Braveheart:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Ik heb The Last Samurai toevallig ook nét afgekeken:p Echt goede film, had een slappe actiefilm van "Amerikaan komt ff in Japan de held uithangen" verwacht, maar viel me erg mee:) Was idd een soortgelijk thema als Braveheart:)

Heb je Donnie Darko nu al gezien? :rolleyes: Nee? Dan gaan we NIET vroeger naar Awakenings :p

Maar ik vond hem ook super slap. Hij kon me eigenlijk voor geen moment boeiend, the Last Samurai. Tis gewoon een film om te proberen tom Cruise een oscar te bezorgen. Try again dan dus :)

En Sjinees, je signature: Whahahhahahahahahhahahahaahha! :D
NoisyNeil
quote:
Originally posted by SnuggLe
"die doet" ?????

Ja eh, ... mooi gemaakt, grappig enzo :) die doet 'het goed'
Miss Proximus
Wat komen die films toch allemaal laat uit bij jullie :haha:

Ik ben vrijdag naar 50 First Dates gweest, met Adam Sandler (wat een held is t toch), Drew Barrymoore en Rob Schneider (is a carrot haha) e.a.

Geweldig grappige film, zij heeft na een ongeluk alleen nog maar een lange termijn geheugen en wordt elke ochtend op dezelfde dag wakker (denkt zij dan). Hij wordt verliefd op haar en moet haar elke dag opnieuw versieren. Hilarisch :D

Ik ben zondag naar The Alamo geweest.

Korte samenvatting:

Amerikanen hebben Texas van de Mexicanen veroverd, en hebben het plaatsje The Alamo als algemeen verdedigingspunt gekozen. Dat wordt alleen niet zo heel goed verdedigd, om 2 redenen:
1) de Texanen willen gehele onafhankelijkheid en zijn daardoor afgeleid
2) ze waren toen al 'ignorant' en dachten dat de Mexianen ze verder wel met rust zouden laten

Dat gebeurd dus niet. Een film van 2,5 uur waar maar ongeveer een 20 minuten wat geschiet over-en-weer in voorkomt. Beetje saaie film, maar wel grappig hoe de Mexicanen neergezet worden.

Eindoordeel: geen must-see

En.......nog 1 maand en 15 dagen voor The Day After Tomorrow!!!!! :)
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Hebben jullie daar nou al voorfilms van?
http://movies.go.com/movies/T/theda...2004/index.html

Andere films komende tijd:

In the Cut
Van Helsing (ik ben er eigenlijk op tegen omdat het originele Bram Stoker verhaal wordt verkracht, maar ja, je bent Special Effects verslaafde of niet!)
Taking Lives
Kill Bill 2 (ik wil 1 nog zien :()
Spiderman 2
en nog veeeeeeeeeeeeel meer :D

CygnusX
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Net The Butterfly Effect gekeken en ik weet nog niet of ik em goed of slecht vind :p Het idee en de gedachte erachter zijn super, maar de uitwerking laat wat steken vallen geloof ik. Kijk en oordeel zelf ;)

Ik vond em zeker de moeite. De film doet me ook wat denken aan Donnie Darko.

quote:
Originally posted by eieregooie
Elephant is echt niet te vergelijken met Bowling For Columbine, behalve dan dat het over hetzelfde onderwerp gaat. Elephant is een verhaal, Bowling For Columbine is meer een documentaire. Elephant is wel op een aparte manier in beeld gebracht, en dat moet je kunnen waarderen. Ik vond het een goeie iig :)

Speciale film ja, Elephant. Zero Day gaat ook over hetzelfde onderwerp, maar volgt meer de daders en hoe ze er naartoe leven (in de 'Blair Witch'-stijl).

http://www.zerodaythemovie.com/
http://us.imdb.com/title/tt0365960/
Jappio
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Andere films komende tijd:

Taking Lives

die heb ik maandag in de sneak gezien :) best wel een goeie film eigenlijk met angelina jolie naakt wat het geheel natuurlijk complementeerd :tongue3 :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 
Privacy Statement