|
Check die Films!!! - Part III (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Gisteren naar Gothika geweest, wel een aardige film, alleen wel voorspelbare schrik-scenes (alhoewel sommige anderen in de bios daar duidelijk anders over dachten) en een beetje raar einde..
Toch wel leuk om te kijken, al zal ie het op TV niet echt goed doen denk ik.. |
|
|
| TimeportE |
eergister eindelijk the thin red line aan een stuk gezien, en moet zeggen heel indrukwekkende oorlogfilm, hij duurt eigenlijk te lanf maar is eerste na the deerhunter die niet alleen het saving private ryan effect (oorlog is kut) beschrijft maar waar het vooral gaat om de veranderingen die in de soldaten doormaken tijdens de oorlog.
de film is echt geweldadig in de actiescenes maar daarnaast ook heel rustig verteld, het is niet gehaast verteld, voor alles is de tijd genomen.. als je even tijd hebt > aanrader!
ook nog eff gekeken dazed and confused, de ultieme tienerfilm, checken waard! :) |
|
|
| SnuggLe |
Heb gisteren Mystic River gekeken, aardige film maar niet SUPER ofzo.
En vandaag Meet Joe Black afgekeken, super vette film! |
|
|
| dj_spare |
Zojuist de film 'Taking Lives' gezien, met Angelina Jolie en Ethan Hawke (en Kiefer Sutherland uit 24 :D)... het verhaal kwam een beetje moeilijk op gang maar het is wel een redelijke film, met een goed verhaal, een aantal goede schrikmomenten en een zeer verrassende wending!
http://www.imdb.com/title/tt0364045/ |
|
|
| MaGiK54 |
| Net Nemo gekocht voor 14.99 bij de Mediamarkt :toocool: |
|
|
| Ding Chavez |
| Net The Butterfly Effect gekeken en ik weet nog niet of ik em goed of slecht vind :p Het idee en de gedachte erachter zijn super, maar de uitwerking laat wat steken vallen geloof ik. Kijk en oordeel zelf ;) |
|
|
| Muppet |
| heeft iemand al elephant gezien? De film beetje gebaseerd om columbine. Lijkt me een zeer indrukwekkende film te zijn eigelijk. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Muppet
heeft iemand al elephant gezien? De film beetje gebaseerd om columbine. Lijkt me een zeer indrukwekkende film te zijn eigelijk. |
Nee, las er wat dingen over in de Volkskrant. Lijkt me echt helemaal niets als je Bowling for Columbine al hebt gezien eerlijkgezegd.
Iemand 21 grams al gezien? |
|
|
| jp |
Starsky en Hutch stelde op zich een beetje teleur. Bij het gedeelte waar Starsky denkt dat een zakje cocaine suiker is kon je me echter van de grond af rapen :D
Ben Stiller en Snoop Dogg deden het fantastisch, maar het verhaal is zzzz...
Overigens leuk dat de oude acteurs een kleine rol hadden :toocool: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb gisteren Mystic River gekeken, aardige film maar niet SUPER ofzo.
|
TERING! Dat vind ik echt een van de beste films ooit! Jeetje grappig hoe meningen kunnen verschillen :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee, las er wat dingen over in de Volkskrant. Lijkt me echt helemaal niets als je Bowling for Columbine al hebt gezien eerlijkgezegd.
Iemand 21 grams al gezien? |
Elephant is echt niet te vergelijken met Bowling For Columbine, behalve dan dat het over hetzelfde onderwerp gaat. Elephant is een verhaal, Bowling For Columbine is meer een documentaire. Elephant is wel op een aparte manier in beeld gebracht, en dat moet je kunnen waarderen. Ik vond het een goeie iig :)
Gister Kill Bill 2 mogen aanschouwen. Kort commetaar: Meer gelul en minder actie dan 1, lekker ranzig, goeie benauwende scene, lekker droog ook weer... Best wel mijn ding dus :D
En ik kreeg de DVD van Kill Bill 1 kado, ook wel leuk natuurlijk :D |
|
|
| TimeportE |
| ben rules of attraction aan het downloaden, hij zou wel ok zijn dussss.. + last samurai moet ik nog kijken (staat op me computer).. en honey (gewoon leuke feeeel good movie :)) |
|
|
|
|