|
Check die Films!!! - Part III (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Enneh..Scary Movie 3 is er ook al Lex.
Die moet ik nog effe kijke. |
Die moet ik ook nog kijken, de trailer is al echt geweldig! |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by basd
Die moet ik ook nog kijken, de trailer is al echt geweldig! |
De trailer is ook leuker dan de film zelf.
Film is verder niet onaardig hoor, maar deel 1 blijft het best.
Daarbij zitten niet alle scenes van de trailer ook in de film :whip: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Disney
Daarbij zitten niet alle scenes van de trailer ook in de film :whip: |
Da's lekker.. |
|
|
| New Wave |
| Ik zit nu SWAT te kijken, best leuk filmpje voor op de avond als je niets te doen hebt :) |
|
|
| New Wave |
| Ach, nu ik hem af heb gezien valt hij toch wat tegen.....beetje short story.... |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ach, nu ik hem af heb gezien valt hij toch wat tegen.....beetje short story.... |
Heb hem gister gezien en ben het met je eens, vond ook dat het op sommige momenten erg voorspelbaar was. Verder wel leuk filmpje met een paar leuke actie scenes. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Mensen al Finding Nemo gezien trouwens? |
ik heb m een paar weken terug gezien, echt een vette film. Ik ga vanavond weer maar dat heeft speciale redenen :p :D :cool:
Verder gister austin powers deel 1 gezien :) geweldige humor weer met mooie vrouwen. My kind of stuff
van de week ook Malcolm X op dvd gezien. Hele goeie film met een mooie gastrol op het eind van Nelson Mandela. Heel indrukwekkend.
dat waren ze wel weer :)
heb nog wat dvd's liggen die ik moet zien, inferno, joy ride, en nog een dvdbox met daarin reservoir dogs, frailty, rules of engagement en steal :)
dus jullie kunnen binnenkort wel weer een paar reviews horen van mij ;) |
|
|
| Optimus |
deze week kijken: Freaky Friday:D
Lijkt me wel leuke film:D |
|
|
| arj1o1 |
| dadelijk dan eindelijk pulp fiction :p |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by arj1o1
dadelijk dan eindelijk pulp fiction :p |
Jij hebt de afgelopen jaren echt te veel achter de computer gezeten. :toothless
Dat iemand Pulp Fiction nu pas voor de eerste keer gaat kijken, dan kan gewoon niet :p
Of zijn er nog meer mensen die Pulp nog niet gezien hebben? :) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Disney
Jij hebt de afgelopen jaren echt te veel achter de computer gezeten. :toothless
Dat iemand Pulp Fiction nu pas voor de eerste keer gaat kijken, dan kan gewoon niet :p
Of zijn er nog meer mensen die Pulp nog niet gezien hebben? :) |
ik moet bekennen dat ik em ook pas vorig jaar voor het eerst zag.. :)
ach weinig nieuwe films laatste tijd gezien, net voor de eerste keer Erin Brockovich voor eerste keer gezien, wel sterk geacteerd maar had wat weinig aandacht voor de film (veel gezap, iets wat ik eigenlijk maar zelden doe... weird :D)
btw ik merkte op dat The Cat in the Hat al een tijdje (2 weken ofzo) nr 1 staat bij boxoffice: op imdb krijgt ie echter een: 2,8 .. :D:D rare amerikanen |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ach, nu ik hem af heb gezien valt hij toch wat tegen.....beetje short story.... |
net S.W.A.T. gekeken, ik had er negatieve verhalen over gehoord, maar ik vond het een goede actiefilm:) Wel idd kort, maar ja, de helft van de film is dat ze gaan recruteren en trainen:) Vond het iig vééé'l betere film dan The Recruit. |
|
|
|
|