return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Check die Films!!! - Part III (pg. 9)
View this Thread in Original format
Disney
quote:
Originally posted by eieregooie
Ja ik had em zondag gezien... Wel geinig :) Vond die vampieren wel cool, alleen die weerwolven waren wat minder... En qua verhaal... sja... Wachten op deel 2 maar :)

En ik vonnet ook nie erg om anderhalf uur naar Kate Beckinsale te kijken :)

Kate Beckingsale ziet er zeker lekker uit in deze film. :p

Ook de film zelf vond ik wel geinig. Grappig om altijd te kijken hoe verschillende films omgaan met vampiers en weerwolven. Verschillende regels en zo...

Sequels zitten er geloof al aan te komen, ben benieuwd!
arj1o1
zaterdag ook eindelijk pas naar kill bill :o
TimeportE
quote:
Goh, als mensen bij een film moeten nadenken dan is het al heel snel een kutfilm.

hehe idd, terwijl ik juist the recruit een wel heel erg voorspelbaar verhaal vond hebben, einde was helemaal slap :S (voor de rest geen slechte film alleen ik vind het einde bij films en boeken gewoon heel belangrijk :D)
New Wave
quote:
Originally posted by TimeportE
hehe idd, terwijl ik juist the recruit een wel heel erg voorspelbaar verhaal vond hebben, einde was helemaal slap :S

Dat was juist geen voorspelbaar verhaal want niemand die in de gate had dat alles gedaan werdt om die instructeur te pakken.
Er was een dermate wending in het verhaal. Dus juist niet slap.
Was juist en verassende wending in het verhaal.
Kan wel merken dat jullie totaal geen visie hebben op de verschillende verhaalstructuren van een film.
Als het maar standaard te begrijpen is dan is het een mooie film.
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
Dat was juist geen voorspelbaar verhaal want niemand die in de gate had dat alles gedaan werdt om die instructeur te pakken.
Er was een dermate wending in het verhaal. Dus juist niet slap.
Was juist en verassende wending in het verhaal.
Kan wel merken dat jullie totaal geen visie hebben op de verschillende verhaalstructuren van een film.
Als het maar standaard te begrijpen is dan is het een mooie film.

ik vond het einde ook verassend bij the recruit; erg goede film!

SWAT heb ik nog niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen :)
eieregooie
Het einde van de Recruit was idd wel verassend, misschien een beetje TE ver gezocht, maar wel aardige film dus :)

Wat ik echt een briljant einde vond is dat van The Others... tenminste... het einde... het moment dat je door krijgt hoe het nu werkelijk in elkaar steekt... GENIAAL :D

En er was er laatst nog een met zo'n verassend eind... weet alleen nie meer welke dat was...
New Wave
quote:
Originally posted by eieregooie
En er was er laatst nog een met zo'n verassend eind... weet alleen nie meer welke dat was...

Is je vriendin eindelijk dan toch klaar gekomen vannacht?
eieregooie
Hahaha...

Had ik maar een vriendin :/
Miss Proximus
ik heb eindelijk LOTR 1 gezien :)

Heb er ook gelijk van gedroomd..werd wel keimoe wakker :D

Mooi hoor! Vette film, leuk om de dingetjes uit de Hobbit er subtiel in terug te zien komen...goeie verhaallijn :p verrassend einde :p

Bleh ik kijk vet veel films maar ik vergeet de titels omdat ze steeds in t Spaans zijn :D

oh ja, Judas' Kiss...heel cool :D
arj1o1
nu einelijk pulp fiction afgekeken
zeer vette film
gelijk de andere 2 tarantino filsm die ik nog niet hbe gezien maar eens kijken.

basvh
daarnet van god los gezien. zeer indrukwekkende film. Briljant geacteerd. Vanaf de 1e sec grijpt die film je als het ware bij de keel, en laat ja vanaf dan niet meer los. Echt hele goede film
eieregooie
Ben vrijdag naar Return Of The King geweest... Zal niets verklappen, maar de 3 uur en 15 minuten vliegen voorbij :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement