return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
Check die Films!!! - Part III (pg. 18)
View this Thread in Original format
New Wave
Ik ga zo maar eens Van God Los kijken.
Ben zeer benieuwd, horo er goeie verhaoen over.
Miss Proximus
Zijn er ook nog leuke 'filmhuis'films? Dus van NIET Hollywood-maak, Tim? Weet jij vast wel. Niet dat ik ze kan kijken ofzo.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Zijn er ook nog leuke 'filmhuis'films? Dus van NIET Hollywood-maak, Tim? Weet jij vast wel. Niet dat ik ze kan kijken ofzo.


-Hero
-KOP(P)S
-Goodbye Lenin

Dat zijn wel toppers...en echte 'filmhuis' films.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by SnuggLe

-Goodbye Lenin


lijkt me wel wat! :)
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Zijn er ook nog leuke 'filmhuis'films? Dus van NIET Hollywood-maak, Tim? Weet jij vast wel. Niet dat ik ze kan kijken ofzo.


Me pa en ma stappen op dit moment in de auto naar filmhuis: onze lieve vrouwen theater en die gaan naar een afghaanse/franse film, weet de titel niet :)

Ik ben niet zo beken dmet de filmhuisfilms, ik kijk het liefst classics met een mooi verhaal :)
TimeportE
quote:
Originally posted by New Wave
Me pa en ma stappen op dit moment in de auto naar filmhuis: onze lieve vrouwen theater en die gaan naar een afghaanse/franse film, weet de titel niet :)

das volgens mij osama, schijnt erg goede film te zijn!
moet trouwens nog steeds city of god kijken ook heb ik das experiment nog op me comp staan
eieregooie
En natuurlijk Lost In Translation en Elephant... ook 2 goeie "filmhuis" films
SnuggLe
quote:
Originally posted by TimeportE
das volgens mij osama, schijnt erg goede film te zijn!
moet trouwens nog steeds city of god kijken ook heb ik das experiment nog op me comp staan


City of GOd rocks man, echt supergoede film!
Moet je zeker kijken!


Das experiment muss ich auch mal gucken jah?!
New Wave
Kheb gister effe stuk Van God Los gezien maar ik ben der na 30 minuten mee gestopt.
Vond de cameravoering zeer goed. Nederlandse cameravoering is altijd meer doordacht dan de amerikaanse hapslikwegfilms.
Alleen boeide het verhaal mij niet zo dus ben ik der mee gekapt.
Karakter blijft mijn nummer 1 nederlandse film op dit moment.
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave

Karakter blijft mijn nummer 1 nederlandse film op dit moment.


D'r kan geen film op tegen "Buurman wat doettu nou?" Flodder!

New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
D'r kan geen film op tegen "Buurman wat doettu nou?" Flodder!


Jij kijkt alleen maar naar tieten:p, ik kijk daar ook naar maar het liefst zie ik een mooi verhaallijn in een film :p
En dan springt karakter der toch boven uit :p
eieregooie
Vanavond Torque op het programma... woei! Een overdaad aan special effects en lekkere vrouwen... Can't wait :D

Vroeeeemmmmmm...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement