return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Check die Films!!! - Part III (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Daar kijk ik ook naar uit, een deel is opgenomen tijdens de afgelopen Le Mans race. Dat slechte verhaal moeten we dan maar ff door de vingers zien :D
basd
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Daar kijk ik ook naar uit, een deel is opgenomen tijdens de afgelopen Le Mans race. Dat slechte verhaal moeten we dan maar ff door de vingers zien :D

Dat was ik inderdaad vergeten te vermelden.. Het speelt zich zelfs grotendeels af tijdens Le Mans (op het circuit en achter de schermen).

Oh ja, mooiste moment van de film:

Het moment dat de race-auto's, die in de gesaboteerde truck zaten die op weg was naar het circuit, net op tijd eruit worden gehaald en gewoon over de openbare weg naar het circuit gaan om nog op tijd binnen te zijn voor het einde van de kwalificatie.. En dan speciaal het moment dat ze een extreem lelijke 2CV inhalen, ziet er gewoon echt te lollig uit :)
Jappio
quote:
Originally posted by Optimus
Fingding Nemo is idd top! Paar maandjes geleden gekeken en net weer gekeken, echt leuke film!:)

Ik heb m maandag in de sneak gezien :) echt dikke lachkick! "First one who touches the butt" heerlijke woordspelingen weer :) en die turtles waren ook echt sweet ;)
basd
Vanavond waarschijnlijk naar Elephant: http://www.imdb.com/title/tt0363589/

Ben benieuwd.. Film geinspireerd door het Columbine-drama.
Punt
Vorige week Freddy vs Jason gezien. :D Kijkt lekker weg.
Fkwebeman
Gisteren ff A bridge to far gekeken..

blijft een goede film!

'You didn't forget to tell me something?'

'euh.. no?'

'That the Germans tried to take Nijmegen bridge in 1940.... and got slaughtered'

'slik' :D
arj1o1
g abinnekort ff friday en friday afternext kijken wist helemaal niet dat ze bestonden had een jaar geleden next friday gezien megavette negerfilm:D
basd
quote:
Originally posted by arj1o1
g abinnekort ff friday en friday afternext kijken wist helemaal niet dat ze bestonden had een jaar geleden next friday gezien megavette negerfilm:D

Absoluut.. Wist trouwens ook niet dat er een derde deel was, dat Friday het eerste deel was wist ik wel (maar die heb ik ook nog niet gezien).
magrec
Ik heb net requiem for a dream gezien uiteindelijk erg mooie indrukwekkende film. Het begint erg traag maar als eenmaal de hoofdpersonen de drugs/medicijnen niet meer kunnen weerstaan en de macht over hun leven verliezen wordt het telkens ingrijpender en dalen ze steeds verder weg erg depressief met mooie depressieve muziek. Deze komt hoog in mijn favo lijst.

http://www.imdb.com/title/tt0180093/
arj1o1
quote:
Originally posted by basd
Absoluut.. Wist trouwens ook niet dat er een derde deel was, dat Friday het eerste deel was wist ik wel (maar die heb ik ook nog niet gezien).

ik wist het ook niet miste ook niks in next friday dus...

basd
Gisteren dus

Elephant

gezien. Of ik het nou echt een film vond of gewoon een serie beelden achter elkaar weet ik niet, een echt verhaal zit er namelijk niet in. Je ziet een dag uit het leven van een aantal highschool-gangers in Amerika, en de volgende dag lopen twee leerlingen volledig bewapend binnen en knallen heel veel mensen af.. Zoals gezegd is de film gebaseerd op de gebeurtenissen in Columbine.

Vond het toch wel aardig om naar te kijken, maar wel beetje vreemd dus.. Film krijgt een 7.6 ofzo op imdb, maar of ie voor mij dat ook waard is.. Ik ben er nog niet uit.
Miss Proximus
ZEKER gaan zien: Confidence met Edward Bruns, Dustin Hoffman, Andy Garcia en Rachel Weisz

topfilm, gaat over een grote con, zit heel lekker inelkaar..helemaal cool!

welke ik ook heel vet vond was the Italian job, maardie heeft iedereen vast al lang gezien, aangezien die al een tijdje uit is in NL :D

en dan nog Basic (of Basic en Lethal), ingewikkelde film met Samuel L. Jackson, John Travolta en wie nog meer...ik vond m een beetje té. teveel uit het scipt geknipt ofzo, waardoor sommige verhalllijnen doodlopen.

Once upon a time in mexico is alleen maar in het spaans dus die sla ik voorlopig over :D

Identity, een engige film :D Heel erg goed gemaakt!!!

American pie 3 heelmaal geweldig :D

na ja, matrix 3 vermeld ik verder niet...

verlangslijstje: The Runaway Jury, Alien vs Predator!!!!, The last Samurai, en een Braziliaanse film waarvan ik de titel niet meer weet :(

wee!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement