|
Check die Films!!! - Part III (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Net voor de zoveelste keer the Shawshank Redemption gezien.
Echt een superfilm, 2 uur en 18 minuten genieten.
Voor iedereen die hem nog niet heeft gezien: schaam je! |
|
|
| Optimus |
| Ik heb gisteren op BNN A Bronx Tale gezien. Goede film met Chazz Palminteri (met die hese stem, die van Vanilla Cola reclame) en Robert de Niro. Ben ervoor opgebleven tot 2.30 ofzo, maar was goeie film:) |
|
|
| Jappio |
morgen in de sneak timeline :)
maar ff kijken of het nog wat is al wordt ie behoorlijk afgekraakt in de recensies..
gister op dvd no good deed of iets in die trand gezien met samuel L Jackson. Vermakelijke film weer. Daarna op Nederland 2 die film met robert de niro gezien (a bronx tale). Ook weer een sterk stukje maffiafilm :) |
|
|
| basvh |
| heb lord of the rings deel 3 gekeken.(dvd rip rulez) trilogie is nu compleet. Humm en jah wat vind ik ervan. Kijk het zijn natuurlijk de beste films van de laatste paar jaar. Daar hoef je niet over te discussieren. Maar naar mijn mening zijn ze niet zo goed als films als Pulp fiction, godfather, star wars empire strikes back, usual suspects, blade runner. als ik ze een punt zou moeten geven is het een 8. niet slecht dus. maar niet zo goed als iedereen loopt te beweren |
|
|
| Smirnoff |
Wow.. net "Gothika" gekeken !
Vette film echt een aanrader !
:nervous: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jappio
morgen in de sneak timeline :)
|
ik vond t een coole film..of komt dat door Paul Walker :D
ik dacht dat ik gepost had dat ik Lost in Translation had gezien, maar toch kennelijk niet. ik vond t een hele goeie film, intrigerend, herkenbaar en goeie humor. GAAN ZIEN! :) (tenzij je van oppervlakkige pulp houdt) |
|
|
| Jappio |
mwhehe ff update :) ik vond timeline een erg goedkoop script hebben, verhaallijn klopte voor geen kont maar toch wel wat leuke actie als je daar van houdt. Heb vandaag Gothika voor de 2e x gezien (je moet wat als het regent en er draaien niet veel films om 14.00) en vindt het nog steeds een vermakelijke film al is de verhaallijn ook hier niet erg sterk aanwezig.
zo updateje weer :)
zie nu dat maandag honey in de sneak komt, en dat lijkt me helemaal nix, dus deze week geen bioscoopreview van mij (ga zo nog wel ff een dvd kijken (werken zuigt op vrijdagavond)) |
|
|
| SnuggLe |
| Gisteren was 15 minutes op TV. Echt een supergave film, ondanks dat ik um al had gezien. |
|
|
| Bailey |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gisteren was 15 minutes op TV. Echt een supergave film, ondanks dat ik um al had gezien. |
Ja zeker een grappige film. Alleen het eind is wel een beetje raar. Hij schiet die kerel door en mag vervolgens doodleuk weglopen.
Maar desalniettemin een prima filmpje... |
|
|
| TimeportE |
| ik moet zeggen dat de eerste keer dat ik 15minutes zag absoluut neit onder de indruk was van de film, viel me zwaar tegen zelfs.. tjah ieder zijn meuk :) |
|
|
| SnuggLe |
21 grams
http://www.imdb.com/title/tt0315733/
Supergave film, had er nog nooit van gehoord.
Met Benicio del Toro en Sean Penn, hele gave/aparte film: 3 mensen worden door een 'ongeluk' bij elkaar samengebracht. Je ziet het leven van alle 3 met stukken uit het heden, verleden en de toekomst. Super super vet! Aanrader! |
|
|
| eieregooie |
| Ow sweet... daar hebben we nu op me werk een zichtkopie van liggen... Toch maar ff kijken dan :D |
|
|
|
|