|
Check die Films!!! - Part III (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Mja, ik heb Underworld net gezien en vond 'm véél leuker en vermakelijker dan Once Upon a Time:) Leuke actiefilm, en Kate Beckinsale was natuurlijk ook fijn om naar te kijken:D |
Ik heb hem nu ok op me pc staan, ik heb hem nog niet gezien.
zo effe doen
[edit] Ik heb hem dus effe gekeken maar vind het nou niet zo'n goeie film.
Inderdaad, kwa kleding en kwa move-FX is het niet erg origineel. |
|
|
| Flipper01 |
Ik gen gisteravond voor de zoveelste keer Lock, Stock and Two Smoking Barrels gezien.
Echt een geweldige film!! Degenen die Snatch leuk vonden moeten deze film echt zien, want hij is vele malen beter dan Snatch!! |
|
|
| SnuggLe |
Nou, net weer een geweldige film gezien, ik heb echt in tijden niet zo gelachen, hij was echt super!!!!!!!!!!!
Naar het filmhuis hier in Den Haag geweest naar KOPPS (check link hier voor IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0339230/)
Het is een zweedse superflauwe film, maar echt helemaal geweldig.
Een paar politieagenten die zich vervelen gaan zelf maar misdaad 'maken'. LOL LOL LOL, echt een MUST see!!! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou, net weer een geweldige film gezien, ik heb echt in tijden niet zo gelachen, hij was echt super!!!!!!!!!!!
Naar het filmhuis hier in Den Haag geweest naar KOPPS (check link hier voor IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0339230/)
Het is een zweedse superflauwe film, maar echt helemaal geweldig.
Een paar politieagenten die zich vervelen gaan zelf maar misdaad 'maken'. LOL LOL LOL, echt een MUST see!!! |
Hehe, klinkt grappig:) Misschien komende weken ff kijken of ik kan:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Hehe, klinkt grappig:) Misschien komende weken ff kijken of ik kan:) |
Kan, kan? op man, ga eerst Donnie Darko etc kijken, eikol! |
|
|
| TimeportE |
| net Kill Bill gezien, wat een fantastische film.. heb echt genoten, extreeeeem mooi gemaakt en super vette actiescens.. bring on nr2! |
|
|
| Eagle` |
gisteren Scary movie 3 gaan bekijken in de bios. Echt te brak voor woorden. Na 5 keer iemand met zen kop tegen een of andere lamp/micro te zien kwakken, heb je het ook wel al gezien.
Enige leuk stukie was misschien nog scene met lijkkist. Kortom beter thuis gebleven :rolleyes: |
|
|
| Valhalla |
hm... laatste tijd veel films gezien
Underworld : wel lachen , maar beetje rip off matrix
Once Upon a Time in Mexico : niet eens afgekeken...
Half Past Dead : vond hem wel lachen met Steven Seagal en Ja Rule, beetje zware The Rock clone maar toch wel leuke scene's af en toe
Master and Commander (nog iets :p) : vond hem zwaar goed, beetje saai verhaal maar de battles maakten veel goed
Last Samurai : toppertje |
|
|
| arjen |
| amelie gezien van t weekend: bets leuk niet echt mijn genre... |
|
|
| Chicane |
OMFGHI2U!!!11!1!1!1oneone
Total Posts: 16 (4.18 posts per day)
Istie weer :) |
|
|
| SnuggLe |
Swimmingpool gezien.
Aparte doch coole film.
Iemand KOP(P)S al gezien? |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Iemand KOP(P)S al gezien? |
Nee, hij staat wel al eem tijdje op m'n comp, maar ben er nog niet aan toe gekomen.
Ik heb net wel Donnie Darko gezien! Echt een vage, maar ook een hele vette film!! |
|
|
|
|