|
Check die Films!!! - Part III (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Kijk nou Donnie Darko eindelijk eens, ipv School of Rock, kijk je tenminste een kwaliteitsfilm.
Oh, en ook wel wat voor jou: Crouching tiger, Hidden Dragon komt vanavond op TV. Ik moet um ook nog zien. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kijk nou Donnie Darko eindelijk eens, ipv School of Rock, kijk je tenminste een kwaliteitsfilm.
Oh, en ook wel wat voor jou: Crouching tiger, Hidden Dragon komt vanavond op TV. Ik moet um ook nog zien. |
Crouching Tiger, Hidden Dragon heb ik allang gezien man:) |
|
|
| New Wave |
Ik heb vorige week toch een gare prutsfilm gezien.
Cube
wat een kutfilm |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb vorige week toch een gare prutsfilm gezien.
Cube
wat een kutfilm |
de cult film! coole film hoor! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TimeportE
de cult film! coole film hoor! |
Als in "The Cube" en "Hypercube"?
Vette films man! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als in "The Cube" en "Hypercube"?
Vette films man! |
In The Cube zit echt totaal geen enkel mooie verhaal.
Beetje gooien met een schoen, beetje rekenen, hoppa dit en dit en dit zit zo in elkaar, iedereen killen, hoppa, mongooltje blijft over...... dit is echt de langste samenvatting ooit van deze film. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
In The Cube zit echt totaal geen enkel mooie verhaal.
Beetje gooien met een schoen, beetje rekenen, hoppa dit en dit en dit zit zo in elkaar, iedereen killen, hoppa, mongooltje blijft over...... dit is echt de langste samenvatting ooit van deze film. |
Hij kan nog langer:
Een grote kubus waar niemand uitkant, en iedereen doodgaat!
:D |
|
|
| Jesse |
ik heb Cube 2 gezien en ga mijn uiterste best doen om Cube 3 ten alle tijden te vermijden...
***ff SPOILER voor degene die m nog niet gezien hebben (dus lees vooral niet verder)***
Het verhaal van Cube 2 klopt ook voor geen meter! Waarom komt dat wijffie niemand anders tegen en die privédetective blijft alsmaar die kerel met het ringbaardje en het meisje waar hij naar op zoek is tegenkomen? Parallele dimensies toevallig alleen bij hem? Hij is ineens 30 (?) jaar ouder en zij niet (slechte make-up trouwens ook hoor om die ouderdom uit te beelden), gaat zij 'toevallig' alleen door de kamers waar er geen andere tijdsstructuur is? En qua verhaal is het ook heel slecht, het plot wordt totaal niet duidelijk. Hoe ze erin komen, wat precies de drijfveren zijn van de personages, waarom dat blonde vrouwtje precies weet te overleven, wat was haar opdracht, waarom is het einde zo...teveel vragen! Enorm slechte film IMO. |
|
|
| TimeportE |
| ik moet nog steeds hero zien, downlaoden maar :) |
|
|
| Miss Proximus |
is "Someone's gotta give" al bij jullie? Jack Nicholson is echt een held :)
Ik ga morgen denk ik naar The Payment ofzo met Ben Affleck en Uma Thurman, maar misschien draait ie ook al neit meer.
Zag op Movie.com dat er echt VET veel sequels etc op t programma staan :( Pirates of the Caribbean 2, Spiderman 3, Xmen 3 enzovoort enzovoort.
Grappig: Prince of Persia wordt verfilm haha :D Damn daar heb ik goeie herinneringen aan! |
|
|
|
|