|
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *
|
View this Thread in Original format
| ArisE2 |
Het is eindelijk zo ver.... m'n eerste feest!!!
ArisE@Mezz
In het Bredase poppodium de Mezz zal er een progressive/trance feest plaatsvinden met de volgende line-up..
Zaal:
Misja Helsloot
Dazzle
Perry O'neil (Locust)
Marc-s
VJ Switchdoctor
Cafe:
Noah aka Partyhardy TA
Teagle aka Tijs08 TA
David TA
Tijd dus voor een TA-buscombie!!!!
Zaterdag 27 maart 2004 in de Mezz Breda.
Kaarten 12,50 (voorverkoop via ticketbox - datum volgt) |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by ArisE2
Cafe:
Noah aka Partyhardy TA
Teagle aka Tijs08 TA
David TA
Tijd dus voor een TA-buscombie!!!!
Zaterdag 27 maart 2004 in de Mezz Breda. |
Hehe!:) Gaaf! Ben benieuwd ja..Zal hier zeker aanwezig zijn:D Tof man! |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by ArisE2
Noah aka Partyhardy TA
Teagle aka Tijs08 TA
David TA
|
WoW!! Hoe hebben jullie dat gefikst?? Echt tof! |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Jesse
WoW!! Hoe hebben jullie dat gefikst?? Echt tof! |
Tis zijn feessie;) M.a.w. hij organiseert het geloof ik:) |
|
|
| eieregooie |
Cool!
Da's de dag na m'n verjaardag :) |
|
|
| SnuggLe |
Vet! Wel cool! Onno wist helemaal niet dat je draaide!!! :)
Maareh.. Arise, nog wat aan het draaiboek gehad? :D
En mag ik foto's komen maken voor Partyflock? :)
Waar kan ik slaapplaatsen reserveren? Wil wel langskomen :) |
|
|
| Optimus |
| ik ben er wel, denk ik.... moeten wel wat mensen gaan:):cool: |
|
|
| Jappio |
gaaf gasten! dit gaat zeker een suc6 worden :P Ken namelijk weinig party-ers dj's die zo enthousiast en into the trance zijn als jullie :D
misschien valt er nog wel een tripje te regelen met Lex :D |
|
|
| Optimus |
| wat zijn de kosten en de tijd van dit feest?:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
wat zijn de kosten en de tijd van dit feest?:) |
Dan kan hij um in de PF agenda zetten.
Wel cool, alleen de feesten die in de PF agenda staan tellen echt mee in NL :) Echt veeeeeeeeeeeel mensen kijken in die agenda!
Sjinees, ik ga wel mee!
| quote: | Ken namelijk weinig party-ers dj's die zo enthousiast en into the trance zijn als jullie
|
Hehehehe, als Onno zo hard springt als hij normaal doet slaan alle platen over :D |
|
|
| moogwai |
Erg cool! Leuk initiatief, de line-up ziet er goed uit.. Ben vooral benieuwd naar het cafe! (ik verwacht wel een beetje apre-skihut hits ;) )
Lijkt me leuk om langs te komen, zeker nu ik een kamer heb in Tilburg. Alleen ik kan nog niks beloven... Maart is nog ver weg en in die periode is onderhand mijn hele vriendengroep jarig. |
|
|
| basvh |
Tof hoor, gaat mee in planning, kijken hoe het dan financieel en school technisch zit.
Maar tof hoor, ben benieuwd hoe jullie draaien |
|
|
|
|