return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 
Dance valley 2004 (pg. 12)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by TranceFool
Iig niet op die zaterdag, maandag de 9e zou de eerste herkansing voor ons kunnen zijn. Maar dit jaar geef ik eens Dance Valley voorrang ipv andersom :D

ahh maar is ff kijken dan :)
Remy D
quote:
Originally posted by New Wave
Awakenings probeerd een beperkt doelgroep te berijken.
Een doelgroep die exclusiviteit, afwisseling en nieuwe mensen wil zien draaien.
Ik denk dat monumental eerder nadenkt wat het 'techno' publiek wilt en minder wat het 'nederlandse' publiek :)

Over het algemeen komen op Dance valley mensen die het allemaal wel best vinden en komen voor de hele grote namen.

Monumental weet denk ik wel wat het 'techno' publiek wilt, anders boeken ze deze namen niet :)

Whahaha wat blijf je ook een watje hahaha. Toen ik naar het Awakeinings festival was 2 jaar geleden intresseerde me het echt geen flikker wie of wat er draaide en zo kon ik genoeg mensen die er waren die er net zo over dachten. Het enige wat telde was het weer. Dus echt weer gelul zoals gewoonlijk. Zie het nou gewoon in dat Awake echt niet anders is dan een ander feest al wil je het nog zo graag!!! Hahaha
basvh
ja remy, ik sprak van de week een meisje en die was naar awa met pasen geweest enige wat ze wist was dat er techno werd gedraaid door zweedse djs en dat het veeeeeeels te soft was dus Tim daar gaat je theorie :p
New Wave
Er zijn altijd mensen die daar van afwijken. Ik heb het hier over het algemeen. Dus antwoord niet zo triest remy.
Gaat er om dat Awakenings meer naar de techno mensen kijkt en UDC meer naar het algemeen kijkt. En dat is wel degelijk zo....waarom zou Monumental nou enige reder hebben om bijv hardhouse of tranceliefhebbers aan te trekken. Nee, daar kijken ze dus niet naar, daarvoor is het ene technofeest. Maargoed, de hardstyle heeft bij remy een beetje zijn IQ/EQ aangevreten...Danku.......
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Op start2dance staat dat er een Yooshi tent komt hmm vet :D
Zou deepdish dan ook weer komen??

Als dj's eenmaal op dancevalley hebben gestaan dan willen ze ieder jaar weer terugkomen.

Ssssst, dat mocht je niet zeggen ;)
Wel vet dit! En Sasha en Digweed, en Deep Dish. Als het zo doorgaat ga ik zeker niet naar GKGG toe, omdat ze ook allemaal al op DV komen.

quote:
Awakenings probeerd een beperkt doelgroep te berijken.
Een doelgroep die exclusiviteit, afwisseling en nieuwe mensen wil zien draaien.
Ik denk dat monumental eerder nadenkt wat het 'techno' publiek wilt en minder wat het 'nederlandse' publiek :)

Over het algemeen komen op Dance valley mensen die het allemaal wel best vinden en komen voor de hele grote namen.

Monumental weet denk ik wel wat het 'techno' publiek wilt, anders boeken ze deze namen niet :)

Mjah, ik ga dit jaar ook maar ik ken echt 90% van de namen niet, maar nu ga ik ook gewoon zoals Remy zegt voor het weer/het festival/de gezelligheid. Ik weet gewoon zeker dat ik het wel naar mijn zin ga hebben en dat er echt wel dj's zijn die ik gaaf vindt. Ik zit gewoon niet zo diep in de techno dat ik alles ken.

Maar toch vind ik Monumental wel wat hebben ja, denk wel dat zij meer 'nadenken' of hoe je het wil noemen.
Maar of ze dat doen om te kijken wat het publiek wil? Dat weet ik niet. Ik zei al, ik zit er niet zo in.

Weet wel dat je Dance Valley en Awakenings niet kan vergelijken!!! Waarom niet? Awakenings is ALLEEN techno, DanceValley moet meerdere stijlen programmeren en dus meer mensen te vriend houden. Dus je kan niet te diep op iedere stijl ingaan. Dus die redeneringen die hier getypt worden zijn bull..... Als Dancevalley zich alleen op techno zou richten zouden ze ook zo'n lineup hebben als awakenings..

quote:
Maargoed, de hardstyle heeft bij remy een beetje zijn IQ/EQ aangevreten...Danku.......

He, niet en met Remy-D ja, anders ga ik je knuppelen!!
Basvh, zeg er eens wat van ;)
AlFerox
quote:
Originally posted by basvh
Op zich wel aparte beslissingen maar nogmaals: Awakenings dit jaar heeft lef om die line up neer te zetten. Aan de andere kant ook wel trickey want weten die gasten wel wat het nederlandse publiek wil.

valt wel mee hoor.. hun naam is tegenwoordig zo groot/bekend dat ze toch wel uitverkopen (ze krijgen in ieder geval genoeg mensen binnen). al zetten ze josé vs g-spott neer dan krijgen ze de tent nog wel vol ;)
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar toch vind ik Monumental wel wat hebben ja, denk wel dat zij meer 'nadenken' of hoe je het wil noemen.
Maar of ze dat doen om te kijken wat het publiek wil? Dat weet ik niet. Ik zei al, ik zit er niet zo in.

jah qua nadenken zijn er genoeg andere organisaties. Dat die niet helemaal in jouw persoonlijke smaak vallen ok. Ik vind namelijk dat Q-Dance en HQ ook erg naar hun vaste aanhang luisteren en ook goed nadenken. 8 maanden geleden poste iemand van de HQ-crew een topic van wie wil je in de melkweg zien. Er kwam natuurlijk een redelijk grote lijst daaruit. De laatste 3-4 maanden zijn de line ups van HQ zeer goed en de melkweg puilt weer uit, en de dj namen die komen draaien komen allemaal van die ene wish-list. Ook laten ze nu andere dj's afsluiten terwijl dat eigenlijk eerst alleen maar gedaan werd door jp en tom h. Ook de dj booth heeft een andere plek gekregen.

Q-Dance: Ja je kan zeggen wat je wilt, maar zo goed als elk q-dance feest klopt qua lich,decor, geluid en line up. Ze hebben ook het lef om gewoon ff met een van hun top feesten te stoppen namelijk qlubtempo. En ze hebben een muziek stroming van niks naar een absoluut hoogtepunt gebracht. Of je er nu van houdt of niet, ik heb zker respect hoe ze hun feesten neerzetten!

quote:
Basvh, zeg er eens wat van

Juist snuggle, Remy is gewoon stoerrrrrrrrr en je mag hem niet plagen! :D
SnuggLe
quote:
jah qua nadenken zijn er genoeg andere organisaties. Dat die niet helemaal in jouw persoonlijke smaak vallen ok. Ik vind namelijk dat Q-Dance en HQ ook erg naar hun vaste aanhang luisteren en ook goed nadenken. 8 maanden geleden poste iemand van de HQ-crew een topic van wie wil je in de melkweg zien. Er kwam natuurlijk een redelijk grote lijst daaruit. De laatste 3-4 maanden zijn de line ups van HQ zeer goed en de melkweg puilt weer uit, en de dj namen die komen draaien komen allemaal van die ene wish-list. Ook laten ze nu andere dj's afsluiten terwijl dat eigenlijk eerst alleen maar gedaan werd door jp en tom h. Ook de dj booth heeft een andere plek gekregen.

Q-Dance: Ja je kan zeggen wat je wilt, maar zo goed als elk q-dance feest klopt qua lich,decor, geluid en line up. Ze hebben ook het lef om gewoon ff met een van hun top feesten te stoppen namelijk qlubtempo. En ze hebben een muziek stroming van niks naar een absoluut hoogtepunt gebracht. Of je er nu van houdt of niet, ik heb zker respect hoe ze hun feesten neerzetten!

Helemaal waar. Heb voor beiden respect, en voor Qdance maybe nog wel meer dan voor HQ. Heb vaak voor ze gewerkt: altijd top in elkaar! Goed geluid, goed licht, mooie aankleding, top gewoon!
Fresh Prince
Just wanted to say, see you there everybody! :)
New Wave
quote:
jah qua nadenken zijn er genoeg andere organisaties. Dat die niet helemaal in jouw persoonlijke smaak vallen ok. Ik vind namelijk dat Q-Dance en HQ ook erg naar hun vaste aanhang luisteren en ook goed nadenken.

Mwjha, maar als je dit zegt dan ben je een watje :) dus doe maar snel veranderen.
Ik bedoelde dit nu ook met Awakenings. Die luisteren ook naar hun eigen aanhang. UDC die luisterd naar een wat breeder publiek.
Snap niet dat daar opeens zo'n ophef over gemaakt wordt.

SnuggLe
quote:
Mwjha, maar als je dit zegt dan ben je een watje :) dus doe maar snel veranderen.
Ik bedoelde dit nu ook met Awakenings. Die luisteren ook naar hun eigen aanhang. UDC die luisterd naar een wat breeder publiek.
Snap niet dat daar opeens zo'n ophef over gemaakt wordt.

Leg mij eens uit waarom hij een watje is dan.... :conf:
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Leg mij eens uit waarom hij een watje is dan.... :conf:

Goed lezen Brammetje. :)

Ik ben volgens Remy een watje omdat ik vind dat Awakenings naar een geselecteerde groep kijkt in tegenstelling tot UDC. Hij vind dat totaal niet dus dat geeft hem de aanleiding om mij een watje te noemen. snapje? :) Zo simpel is het nu in het leven :)
Als iemand nu ongeveer hetzelfde schrijft zoals ik/mij....dan ben je dus een watje...dus pas goed op wat je zegt want straks komt stoere Remy een post neerzetten, oeioei :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 
Privacy Statement