|
Dance valley 2004 (pg. 70)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Oke, een aantal foto's.
Ze staan in hun totaal allemaal hier:
http://home.student.utwente.nl/b.ka...eur/dancevalley

DE tent ofcourse :)

HELD! Wie het is beats me, maar hij draaide wel Ladida - El Mundo om 11 uur sochtends :D
Mijn dag kon niet meer stuk!

Welke kapper?

Onbekende held!

De main!

Het was warmmmmmm........

Sasha & Digweed in the sun.....

De grootste Sander Kleinenberg fan on the planet

Deep Dish in full effect!

Dave Clarke!

Magik54 & aanhang :)

Onno uit zijn dakkie!

Remy Rukker!

Rechts = Boumabros (Sido)

SUPERSJINEEEEEEEEEEES!
 |
|
|
| jp |
Daar zitten echt leuke plaatjes tussen! :eyespop:
Jammer dat de laserpics niet gelukt zijn :( |
|
|
| MaGiK54 |
| Coole pics, Bram :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| Oh en overigens helemaal gemeend: Baal wel dat ik niet in de Armada tent ben geweest, aankleding was vet, had daar wel effe wat fototjes willen maken! :) |
|
|
| Original |
Dit was weer een super feest!
Vroeg weggegaan zodat we zelfs een half uur te vroeg op het terein aankwamen. Toen we net een half uurtje binnen waren hoorde we bij de Big-:) stage, cass & slide - perception (Vocal mix) en gelijk daarna Mekka - Diamondback. Ik dacht dit komt me bekend voor, bleek ISOS2 aan te staan.:wtf: De rest van de dag heen en weer gelopen tussen HQ en Main, en was toevallig net weg bij HQ toen dat gezeik uitbrak.
Heerlijk in het zonnetje gelegen luisterend naar Sasha & Digweed, onder johan gielen effe wat gegeten en daarna Ferry Corsten, Marco V
,Secret Cinema vs Grooveyard (Mary Go Wild :crazy: )en een stukje van Karel meegepakt.
Verder nog 2 huwlijks aanzoeken gehoord(is zeker helemaal in omdat op feesten te doen tegenwoordig), 5 vechtpartijtjes gehad (alleen dan met een stel irritante wespen:D) en nog helemaal dubbel gelegen onder het pissen omdat een gozer naast me tegen zijn lul an het lullen was.:haha:
Maargoed, een zeer geslaagd feest dus. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Original
Verder nog 2 huwlijks aanzoeken gehoord(is zeker helemaal in omdat op feesten te doen tegenwoordig), |
Weet je hou uit dat is! Deden ze op de gabber feesten ook altijd :mad:
[Bert Visscher mode on]BEK HOUWE! DE MUZIEK IS TE LEKKER (t is toch maar een PAPIERTJUUUUH)[/mode off] |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Latin Lovers |
ken je hitjes bram want latin lovers draaide hij niet.
die murder was the bass was trouwens een remix of een live edit want hij klonk anders |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
@groovecollect
johan giele de chloorkop is dat geen ollander geworden?? :D
dus noem hem int vervolg liever geen belg meer :D
|
eens een Belg altijd een Belg... ;)
Leuke foto's Bram.
Dat tandenborstel verhaal (eigenlijk de tandpasta waar het om ging) gaat een eigen leven leiden. :D
 |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by moogwai
Idd, dat was ik dus :)
Ik had jouw ook wel ergens vooraan bij Armin verwacht ;) :D
|
Jep, ik mezelf ook! :D
Maar 't kwam er niet van en eigenlijk vind ik dat ook niet zo erg, de Armada-crew zie ik vast nog vaak genoeg. Plus het was zo'n lekker weer buiten, zonde om een tent in te lopen. Als het slechter weer was geweest was ik waarschijnlijk wel bij Armada beland. :)
Er is zo'n dag gewoon te veel te doen en er is altijd wel iets dat je mist. Choices... choices... ach, voor mij een goede reden om volgend jaar weer te gaan! ;)
Misschien tot ziens op FFWD idd, aan de andere kant, als we elkaar tussen 50.000 mensen al niet treffen wat moet dat dan bij 500.000? :D |
|
|
| Tim81 |
Weet nog steeds niet wie die opvolger was met het rode shirt :)
|
Dat moet Nic Fanciulli zijn geweest... Ik heb hem zelf niet gecheckt, maar hij stond na Max Graham op de line up. Aangezien Holden langer doorging, ga ik er van uit dat Nic Fanciulli hem opvolgde en daarna Sander... Tussen Sander en Deep Dish heeft Max Graham toch nog een uurtje gedraaid! |
|
|
| Bouma-Bros |
Dance Valley zweeg over massale matpartij
VELSEN-ZUID - Een omvangrijke knokpartij tussen Haagse en Amsterdamse voetbalsupporters, afgelopen zaterdag tijdens Dance Valley, heeft festivalorganisator UDC bewust binnenskamers proberen te houden. Hoewel de veiligheidsmensen de zaak volgens getuigen niet in de hand hadden, werd ervan afgezien de beschikbare ME in te zetten.
Over de vechtpartij wordt uitgebreid bericht op diverse supporterssites op het internet. Daaruit blijkt dat aan het begin van de avond bij het HQ-podium, waar hardstyle house werd gedraaid, de vlam in de pan sloeg. Dat gebeurde toen ADO- en Ajax-supporters het met elkaar aan de stok kregen. Volgens getuigen ging het in totaal om zo'n honderd festivalgangers. De vechtpartij duurde meer dan een kwartier. Ook beveiligingsmensen van Dance Valley liepen klappen op toen ze probeerden de vechtenden te scheiden.
Tientallen festivalgangers raakt bekneld tussen de rivaliserende supportersgroepen en moesten hevig geëmotioneerd wegvluchten. Een politiehelikopter cirkelde boven het podium en legde de ongeregeldheden vast. De vechtpartij werd pas beëindigd toen de de relschoppers van Ajaxzijde wegvluchtten in de mensenmassa. Er is niemand aangehouden.
De politie overwoog de gereedstaande mobiele eenheid in te zetten om de vechtenden te scheiden. De UDC-organisatie zou dat echter hebben afgeraden om escalatie van het geweld te voorkomen.
Na afloop van het evenement verklaarde een UDC-woordvoerder dat Dance Valley zonder noemenswaardige problemen was verlopen. De vechtpartij werd afgedaan als een 'opstootje'. In ieder geval één security-medewerker is door de EHBO behandeld. Maar de EHBO-coördinator verklaarde na afloop dat alleen bezoekers met blaren en wespensteken waren behandeld.
De UDC-organisatie was gisteren onbereikbaar voor commentaar. Politiewoordvoerder Van Loenen bevestigt dat de ME klaar stond om in te grijpen en dat UDC heeft besloten daarvan geen gebruik te maken. ,,Ik wil daar verder niet op ingaan. De verantwoordelijkheid ligt bij de organisatie.''
Uit de sites van de diverse supportersgroepen valt op te maken dat zij al jaren naar Dance Valley komen. Tot dit jaar leidde dat nooit tot problemen.
Jacob van der Meulen
dinsdag 10 augustus 2004
bron: Haarlems Dagblad |
|
|
| DJ Gerrit |
Oh en overigens helemaal gemeend: Baal wel dat ik niet in de Armada tent ben geweest, aankleding was vet, had daar wel effe wat fototjes willen maken! :) |
niet alleen de aankleding was ;) |
|
|
|
|