|
Dance valley 2004 (pg. 71)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Tim81
Dat moet Nic Fanciulli zijn geweest... |
Als die op zijn eigen tijd heeft gedraaid heb ik hem nog gehoord :) . Klonk niet eens zo heel beroerd (voor progressive dan ;) ). |
|
|
| SnuggLe |
http://www.partyscene.nl/reports/35761
Wel leuk report op Partyscene.
Niet zo positief, wel lachen :)
Moraal van het verhaal is daar dat 70 euro bull is, omdat je toch niet alles kunt zien & er verder weinig extra's is.
Lees maar eens, is wel leuk :D |
|
|
| basd |
| Mjah, ik kan me wel in dat verhaal vinden, 70 euro is toch wel een behoorlijk bedrag, dat kan ook wel omlaag door de helft van die DJs te boeken, het feest zal er echt niet minder om worden.. |
|
|
| Tim81 |
Ach ja het was gewoon weer uitverkocht dit jaar, dus ik denk niet dat het kaartje goedkoper zal worden volgend jaar! Ze kunnen wel minder dj's boeken, maar de mensen willen wel 'namen' op het affiche! Dus dat betekent dat je de minder bekende dj's laat vallen, terwijl deze relatief goedkoop zijn! Door zoveel dj's is er een mooie spreiding over het gebied (nergens te druk) en altijd wat naar ieders smaak te beluisteren! Het is toch mooi dat je keuzes kan maken tussen verschillende toppers!! Voor mij blijft Dance Valley het feest van het jaar, zeker met zo'n line up... Ik heb me van 11.00 tot 23.00 uitstekend vermaakt en alleen maar top-dj's gezien :toothless
----
Kaartverkoop Dance Valley Winter start 14 augustus. Zijn er ondertussen al wat meer namen 'officieus' bekend (Carl Cox, Proteus en nog een hq-dj gelezen hier ergens). Eerst de line up maar afwachten... Misschien wel goeie concurrent voor Innercity in december |
|
|
| jp |
Komt hier 5 minuten geleden een Chinook overvliegen. Ik ren snel naar buiten om de bloemetjes op te vangen, vliegt ie door! :(
 |
|
|
| Djeebie |
Wees blij dat 'ie die zak niet opentrok. Had je 10.000 liter water op je dak gehad :D
Of ging 'ie net water halen? |
|
|
| jp |
Deze kwam terug van de duinbranden bij Castricum. Die zijn nu wel geblust want het regent momenteel.
De Chinooks zijn gestationeerd op Soesterberg. Blijkbaar zit ik hier hemelsbreed precies op de route :wtf: |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wel leuk report op Partyscene.
Niet zo positief, wel lachen :)
Moraal van het verhaal is daar dat 70 euro bull is, omdat je toch niet alles kunt zien & er verder weinig extra's is.
Lees maar eens, is wel leuk :D |
Leuk verhaaltje :) 70 euro is inderdaad veel, maar het was het dubbel en dwars waard! :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Misschien tot ziens op FFWD idd, aan de andere kant, als we elkaar tussen 50.000 mensen al niet treffen wat moet dat dan bij 500.000? :D |
hehe, dat is haast onwaarschijnlijk :D Maar dacht dat je ook naar 3 dj's on a boat ging?
| quote: | Originally posted by SnuggLe
|
Leuk verhaaltje, eindelijk ook iets kritisch :D 70 euro is erg veel geld en je betaald eigenlijk alleen maar voor de dj's die je toch niet kunt meemaken. Maar aan de andere kant vind ik 70 euro voor Dance Valley minder duur als 2 euro voor een flesje water.
Zo bekijk ik het dan maar.... maar goed, de belachelijke prijzen van consumpties dat is een maatschappelijk probleem en heeft verder niets speciaal met Dance Valley te maken.
Vind verder het verslag van Wackiejacky op Partyflock ook erg goed, met erg veel enthousiasme & partygevoel geschreven. Staat onder verslagen ;) (De site is nu down zoals zo vaak, dus kan de directe link niet plaatsen ) |
|
|
| Tim81 |
What a Day!! Voor mij een impressie van een heerlijk dagje...
Met dank aan onder meer de fotografen hier op TA (o.a. JP, SnuggLe, GrooveCollect, etc.) |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by moogwai
Vind verder het verslag van Wackiejacky op Partyflock ook erg goed, met erg veel enthousiasme & partygevoel geschreven. Staat onder verslagen ;) (De site is nu down zoals zo vaak, dus kan de directe link niet plaatsen ) |
Ik had 't gelezen ja, hier staat hij :)
Ik krijg kippenvel als ik dat lees, bijzonder goed verslag :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
What a Day!! Voor mij een impressie van een heerlijk dagje...
Met dank aan onder meer de fotografen hier op TA (o.a. JP, SnuggLe, GrooveCollect, etc.) |
Vet! |
|
|
|
|