|
Dance valley 2004 (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| De weersvoorspellingen worden wel een minder 30% zon, 60% regen, 27 graden. |
|
|
| MaGiK54 |
Be warned:
De ANWB waarschuwt voor lange files in het weekeinde op de Nederlandse wegen.
Vooral op de A9 Amstelveen richting Alkmaar zal het druk worden. Tussen Badhoevedorp en knooppunt Velsen staat het een groot deel van de dag vast door evenementen, zo verwacht de toeristenbond woensdag.
De drukte wordt veroorzaakt door de tiende editie van Dance Valley dat ongeveer 50.000 bezoekers trekt. Rond middernacht sluit Rijkswaterstaat de Wijkertunnel af voor het doorgaande verkeer, zodat de bezoekers van het dancefestival het terrein van Spaarnwoude gemakkelijk kunnen verlaten. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
hoe zit het ginder eigenlijk met controles. want als ik die ene zen lijstje zag gaat ie precies echt kamperen. mag al die rommel zo binnen of hebben ze liever van niet? wat is er allemaal toegelaten?? en wat niet :D |
Dat was ik ja :) Maar ik ga niet camperen, just lekker chilling daar....... Ik heb geen zin om zoals de meesten heen en weer te rennen. Festivals zijn om te chillen & plezier te maken. Daar mag best een kleedje bij dus en wat wiet :D
Verder in de aanbieding (voor de mensen uit A'dam e.o. en mensen die na DV nog NRG over hebben):
2 kaarten voor de afterparty in de Mazzo met Michel de Hey....
Ik ga er toch niet heen, en heb ze graties gekregen. Dus als je ze wil, pb dan even en dan lever ik ze op Dance Valley wel af voor 2 biertjes ofzo...... Ome Karel Cox zal ook wel op die after draaien denk ik zo.
Oh Josta, niets voor jou dit overigens? Je zit toch al in A'dam... jij mag ze graties van me hebben, mits je echt gaat :) |
|
|
| Miss Proximus |
ja maar ik ben met 3 man...beter afterparty bij mij thuis :D kom je ook? ;)
oh en trouwens, ik poep op Michel de Heijpaal |
|
|
| MaGiK54 |
Nog meer nieuwsfeitjes:
Jubilerend Dance Valley uitverkocht
SPAARNWOUDE - Danceliefhebbers die nog geen kaartje hebben bemachtigd voor de tiende editie van Dance Valley, hebben pech. Organistor UDC maakte vrijdag bekend dat het festival, dat zaterdag plaatsheeft in recreatiegebied Spaarnwoude, is uitverkocht.
Als de weersvoorspellingen uitkomen, hebben de 50.000 mensen die wel in het bezit zijn van een toegangsbewijs een zonnig en warm feestje in het verschiet. Op de jubileumeditie 'A decade of dance' treedt een recordaantal van 170 artiesten op. De dj's, onder wie Carl Cox, Dave Clarke, Sasha, Miss Monica en Paul Oakenfield, zijn te horen van 10.00 tot 23.00 uur.
Dance Valley is dit jaar ook te volgen via UMTS. Klanten van Vodafone kunnen via hun mobiele telefoon rechtstreekse beelden van het dancefestival bekijken. Het is voor het eerst dat een dergelijk evenement live via de telefoon is te zien, aldus UDC en het telecommunicatiebedrijf.
(www.telegraaf.nl) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ja maar ik ben met 3 man...beter afterparty bij mij thuis :D kom je ook? ;)
|
3 man: 3 vrouw toch?
Oeh kinky! Een afterparty met 2 ozzie's, 1 josta en een Anke, toe maar wat een weelde! :eyes:
;)
Maar we SMS-en morgen wel een keer, Sjinees en ik komen naar je toe deze zomer! :D Wel even op de meeting komen ofcourse :D |
|
|
| Frank-HH |
| GTA---------> we are comming!:crazy: :clown: |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wel even op de meeting komen ofcourse :D |
Waar is die meeting nou? :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Phortje
Waar is die meeting nou? :p |
Oke nog 1 keer dan:
(Global) Dance Valley Meetup!!!!
Time: 15:00 hours (3 o'clock in the afternoon) - during Sasha & Digweed.....!
Place: in front of the light/sound tower (aka "Front of House"), which is in front of the Mainstage
Dus...be there :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oke nog 1 keer dan:
(Global) Dance Valley Meetup!!!!
Time: 15:00 hours (3 o'clock in the afternoon) - during Sasha & Digweed.....!
Place: in front of the light/sound tower (aka "Front of House"), which is in front of the Mainstage
Dus...be there :) |
We zouden toch niet Global doen? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
We zouden toch niet Global doen? |
Tsja, die mensen:
1) komen toch niet
2) lezen deze thread niet
3) herkennen toch geen enkele TA-er daar
4) kan je ook negeren
Dus...
Heb ook geen 'Global Meetup Thread' gemaakt en alle forums ondergespamd. Van mij hoeft een Global namelijk ook niet.... maar ik heb het er just in case gewoon bijgezet. Staat ook zo stom als je er iets van 'eigen volk eerst' bijzet :D ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
De weersvoorspellingen worden wel een minder 30% zon, 60% regen, 27 graden. |
Voorspelling op teletekst is aangepast in ons voordeel:
40 % zon, 50% regen en 27 graden. |
|
|
|
|