return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 
Dance valley 2004 (pg. 59)
View this Thread in Original format
NetX
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke nog 1 keer dan:

(Global) Dance Valley Meetup!!!!

Time: 15:00 hours (3 o'clock in the afternoon) - during Sasha & Digweed.....!

Place: in front of the light/sound tower (aka "Front of House"), which is in front of the Mainstage

Dus...be there :)

will be there with my girl. Some of the dutch TAs should recognize us, met at several occasions.
Tim81
quote:
Originally posted by MaGiK54
Voorspelling op teletekst is aangepast in ons voordeel:
40 % zon, 50% regen en 27 graden.

Het is vandaag ook weer erg warm... Dat belooft wat voor morgen! Ze voorspellen al een paar dagen dat het gaat regenen, maar dat is nog steeds uitgebleven... Korte broek aan en poncho mee morgen :D!!

!! Ik kan niet wachten !!
M_Peror
quote:
Originally posted by Tim81
Het is vandaag ook weer erg warm... Dat belooft wat voor morgen! Ze voorspellen al een paar dagen dat het gaat regenen, maar dat is nog steeds uitgebleven... Korte broek aan en poncho mee morgen :D!!

Jah... ik weet ook niet waar ze bij UDC dat "Als de weersvoorspellingen uitkomen, hebben de 50.000 mensen die wel in het bezit zijn van een toegangsbewijs een zonnig en warm feestje in het verschiet" vandaan hebben. Overal waar ik kijk hebben ze 't over bewolking en buien. Maar laten we hopen dat ze gelijk hebben! :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by M_Peror
Jah... ik weet ook niet waar ze bij UDC dat "Als de weersvoorspellingen uitkomen, hebben de 50.000 mensen die wel in het bezit zijn van een toegangsbewijs een zonnig en warm feestje in het verschiet" vandaan hebben. Overal waar ik kijk hebben ze 't over bewolking en buien. Maar laten we hopen dat ze gelijk hebben! :D

Nah dat was allemaal 'plaatselijk', niet voor het hele land. Zoals het vandaag is blijft het de hele week. Westen: 24-25 graden, Oosten 30 graden.
TranceFool
Het weer volgens Piet:

quote:

Vanavond zwoel en warm met temperaturen die langzaam zakken naar 25 graden, in het zuidwesten nog een enkele bui met kans op onweer. Vannacht komen er opklaringen en wordt het droog met minimumtemperaturen die komen te liggen tussen 18 en 21 graden. De wind is variabel en zwak, nul tot 2 Bft.

Het wordt morgen vrij zonnig, met in het zuidwesten en midden later op de dag meer bewolking en enkele onweersbuien. De maximumtemperaturen komen te liggen tussen 27 in Zeeland tot 29 à 30 graden in het binnenland. De wind is daarbij zwak tot matig, kracht 2 tot 3 en is variabel tussen het oosten en zuidwesten.

De vooruitzichten:
Het blijft de komende dagen warm met temperaturen die steeds dichtbij of boven de 30 graden komen te liggen. Het wordt zondag vrij zonnig weer met in de middag en avond enkele onweersbuien, in het noorden blijft het wellicht droog en zonnig. Het kwik komt te liggen rond 29 graden. Maandag wordt het 30 graden en zonnig en ook dinsdag is dat het geval. Misschien dat we op dinsdag een hittegolf kunnen bijschrijven. Wel neemt dan de kans op enkele pittige onweersbuien geleidelijk toe en naar verwachting krijgen we die op woensdag. Het kwik zal in dat geval ook wat lager uitkomen rond 28 graden.

quote:
Dag Max Min Neerslag soort % zon % wind richt kracht kust
VANDAAG 30 19 Zonnig met kans op een onweer 30 70 O-Z 2-3 2-3
MORGEN 29 18 Bewolkt met kans op buien 40 60 O-ZW 2-3 2-3
ZONDAG 29 19 Bewolt met kans op onweer 30 70 O-ZO 3-4 4-5
MAANDAG 30 20 Zonnig 10 80 ZO 3-5 5-6
DINSDAG 30 20 Zonnig met lichte bewolking 20 60 O-ZO 3-4 4-5
WOENSDAG 29 19 Bewolt met kans op onweer 40 60 ZO-ZW 2-4 3-4

Tim81
Nou ja, we zullen het morgenochtend wel zien als de wekker gaat om naar het feest der feesten te gaan!! :toocool: :toothless
SnuggLe
LoL, wat zo ontzettend STOM zeg!
Fresh.fm geeft nog kaarten weg voor DanceValley en daar zijn ze behoorlijk trots op. Ieder half uur kan je sms-en ofzo, want ze geven per uur 4 kaarten weg.
Maar het leukste is het spotje dat ze erbij hebben.

“We gaan even bellen naar UDC of het uitverkocht is…..”
“UDC, kan ik u helpen?”
“Ja is DV al uitverkocht?”
“De voorverkoopadressen zijn uitverkocht maar er is nog wat bij de ticketbox”

-opgehangen-

Presenator: “Oftewel Dance Valley is uitverkocht. Dan maar even kijken of onze collega radiostations nog kaarten weggeven!

-belt Yorin FM-
Na veel gedoe krijgt hij te horen dat er daar geen kaarten weggegeven worden.

-belt 538 of weet ik veel wat-
“Nee sorry die geven wij niet weg want Yorin FM sponsort Dance Valley”

Het allermooiste:
-belt ID&T Radio-
“Nee die geven wij niet weg”

Tune: “Fresh.FM wel, wij geven de allerlaatste kaarten weg!”
Blabla..

Duhhhh! TUURLIJK dat ID&T geen kaarten weggeeft voor een UDC feest. En daarnaast is een feest volgensmij niet uitverkocht als er bij de ticketbox nog kaarten zijn
:conf: :o :conf:
New Wave
quote:
LoL, wat zo ontzettend STOM zeg!
Fresh.fm geeft nog kaarten weg voor DanceValley en daar zijn ze behoorlijk trots op. Ieder half uur kan je sms-en ofzo, want ze geven per uur 4 kaarten weg.
Maar het leukste is het spotje dat ze erbij hebben.

“UDC, kan ik u helpen?”

-opgehangen-

Presenator: “Oftewel Dance Valley is uitverkocht. Dan maar even kijken of onze collega radiostations nog kaarten weggeven!

-belt Yorin FM-
Na veel gedoe krijgt hij te horen dat er daar geen kaarten weggegeven worden.

-belt 538 of weet ik veel wat-
“Nee sorry die geven wij niet weg want Yorin FM sponsort Dance Valley”

Het allermooiste:
-belt ID&T Radio-
“Nee die geven wij niet weg”

Tune: “Fresh.FM wel, wij geven de allerlaatste kaarten weg!”
Blabla..

Duhhhh! TUURLIJK dat ID&T geen kaarten weggeeft voor een UDC feest. En daarnaast is een feest volgensmij niet uitverkocht als er bij de ticketbox nog kaarten zijn
:conf: :o :conf:

Kerel, doe eens chillen. Dat je je aan zo iets kleins gaat ergeren. En zeker met dit weer....Wat hebben we hie rnu aan?
Tjow, ik ga weer de zon in :p
Tim81
quote:
“UDC, kan ik u helpen?”

Dat vind ik ook al zo vaag op de website van UDC:

Dance Valley Festival 2004......SOLD OUT!

50.000 mensen gaan zich opmaken voor een onwaarschijnlijk en onvergetelijk jubileumfeest. Gisteravond kwam het bericht binnen dat er 50.000 kaarten over de toonbank zijn gegaan. Afgelopen dagen waren er alleen nog kaarten verkrijgbaar bij de officiele verkooppunten van Ticketbox en Ticketservice.

Voor de die-hards loont het misschien nog de moeite om te kijken of er nog kleine restanten kaarten zijn blijven liggen......

----------------------------------------------------------------

Uitverkocht, maar voor de die-hards misschien stiekem toch nog niet...:rolleyes: Nou ja, het zal morgen in ieder geval gezellig druk zijn overal :D
HiGH_NrG
quote:
Nah dat was allemaal 'plaatselijk', niet voor het hele land. Zoals het vandaag is blijft het de hele week. Westen: 24-25 graden, Oosten 30 graden.

En het gaat om 0-2mm...en dat is weinig :)

basd
Have fun morgen.. Ik lees maandag wel hoe het was :)
M_Peror
quote:

Mijn voornaamste bron: (http://www.weeronline.nl/Nederland/Haarlem.htm) word je niet vrolijk van. Maar die hebben 't wel vaker bij het verkeerde eind. Kan Piet geen speciale Dancevalley-voorspelling doen of zo? Heb meer vertrouwen in hem! Anyway, goed of minder goed weer, wij gaan ons toch wel amuseren morgen! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 
Privacy Statement