|
Dance valley 2004 (pg. 82)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Your missing the point!
|
The point:
Een Beta post pics van DV, en jij moet haar zo nodig proberen te ownen met wat stoere commentaar, en daarbij meteen ook even Mike afschilderen als een tweederangs trance-producertje dat niets betekent. Toch logisch dat mensen daar dan commentaar op geven... |
|
|
| Dj Lex |
6-6!
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Om met de Audiobullys te spreken: "We dont care...what you say..." |
En spreek voor jezelf! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
fak aff man.
gelukkig vind ge zen ouwe nummers dan toch goed, ik denk om u te plezieren dat er geen enkele hollandse dj dat kan. wij hebben dan toch tenminste 1 superomg power ranger producer.
dus fak aff en ga naar u eigen hollands forum :o
fratske e gast:D |
even vertalen
fratske e gast = geintje kerel :D |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by djcresto
fratske e gast = geintje kerel :D |
LOL :p Dat had ik ook niet begrepen ;) |
|
|
| Eagle` |
Leuke flame jonges ik heb er wel lol in :p
In ieder geval als je Snuggle wat beter kent, weet je dat zijn oorspronkelijke posts voor de flame startte niet persoonlijk waren maar gewoon om te lachen, hier heeft ie wel een grote bek maar irl is ie best wel aardig hoor ;)
Ow en Snuglul leer belgisch :p dan snap je in het vervolg wanneer iemand een belgische grap maakt ook, pummel ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
The point:
Een Beta post pics van DV, en jij moet haar zo nodig proberen te ownen met wat stoere commentaar, en daarbij meteen ook even Mike afschilderen als een tweederangs trance-producertje dat niets betekent. Toch logisch dat mensen daar dan commentaar op geven... |
Nee hoor , ik wil Zehra helemaal niet ownen, dat lieve meisje. Dat jij dat meteen denkt. Stoer is het niet, ik haat alleen de attitude dat 'iedereen hem moet kennen'. Want d'r zijn er zeker veel die hem niet kennen. Ook mensen die nu zeggen '6-4' of weet ik veel wat, want sommige mensen zitten me te en ;)
En ik wil hem zeker niet afschilderen als een 2erangs producertje, want zoals ik zei: ik heb DIK respect voor hem en zijn oude dingen zijn vet goed. Dan lees je het volgensmij verkeerd!
Maar gaan we door met het spelletje wie kent hem wel wie kent hem niet? Maak er dan een aparte thread van zou ik zeggen.....
Nee Eagle, leer allemaal maar NL praten! Jullie zijn te gast in het NL forum, dus moet je je aanpassen aan NL! :p |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Tim81
LOL :p Dat had ik ook niet begrepen ;) |
ik wel... 2-1 dus ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Voordat ik MIKE had gezien tijdens de ArmadaNight had ik hem zeker ook niet herkend :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ik wel... 2-1 dus ;) |
LOL!
Dat gaan we nu in alle threads doen. Democratie ten top! ;)
Zal ik ook effe wat foto's gaan posten? :p |
|
|
| jp |
| Ik wist ook niet dat die gast MIKE was... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
6-6!
En spreek voor jezelf! |
Tsja, het nummer gaat "We dont care, what you say", kan dan moeilijk zeggen "I dont care". En ik zie mezelf als 2 personen, 1 irl, 1 internetpersoonlijkheid ;) :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
snuggle ik zie alleen dit staan? of die raveneger ook de tracknaam? |
Ali B - Raveneger (Sander Kleinenberg Remix) |
|
|
|
|