|
Dance valley 2004 (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
Ik ga proberen er om 10:00hr te zijn, maar ze hebben de pont Buitenhuizen afgesloten voor auto's dus kan je niet meer via Zaandam rijden. Dat wordt dus Coentunnel en Westelijk Havengebied, langs het kanaal richting Spaarnwoude. Hopelijk lukt het zo de files een beetje te ontwijken. |
Hebben ze die weg langs het kanaal de laatste jaren niet afgesloten voor die buspendeldienst?! Ik denk dat ik toch maar met OV ga, alleen dat stuk lopen is dan een tegenvaller... Vandaag de oefenwedstrijd van aanstaande zaterdag afgezegd bij de trainer ;) Hij begreep weinig van de jeugd van tegenwoordig geloof ik :toothless |
|
|
| PuIsar |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Waar o waar zal deze timetable bekend zijn gemaakt, op www.udc.nl staatie of zoek ff de draad door, geen noodzaak om 6 keer die timetable te posten in deze draad. Wellicht wel een idee om de timetable in de 1e post van deze thread te knallen, verleden jaar is dat ook gedaan. Mods maak je zelf nuttig zal ik zeggen :) |
De timetable weet ik ook wel, maar dit was een .jpg plaatje waar alle tenten op volgorde van tijd naast elkaar stonden..
Een dag of 2-3 geleden stond ie nog online; nu niet meer. Kan iemand em nog even online zetten? |
|
|
| Tim81 |
Nu is het nog rustig, maar zaterdag....... :crazy: |
|
|
| Tim81 |
Partyscene zoekt trouwe bezoekers Dance Valley
Ben jij de trouwste bezoeker van Dancevalley? Heb je nog geen enkele editie van het festival gemist? Dan zijn we op zoek naar jou! Voor een artikel in een landelijke krant komen we graag in contact met bezoekers die al tien jaar lang naar Dancevalley gaan. Vind je het leuk hierover te vertellen? Stuur dan voor maandag 2 augustus een mail naar [email protected]. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ben jij de trouwste bezoeker van Dancevalley? Heb je nog geen enkele editie van het festival gemist? Dan zijn we op zoek naar jou! Voor een artikel in een landelijke krant komen we graag in contact met bezoekers die al tien jaar lang naar Dancevalley gaan. Vind je het leuk hierover te vertellen? Stuur dan voor maandag 2 augustus een mail naar [email protected]. |
Ik denk dat maar weinig TA's de leeftijd hebben om alle Dancevalleys meegemaakt te kunnen hebben. Er zijn natuurlijk wel mensen die ze allemaal bezocht hebben. Ik sprak vorig jaar een wat oudere gast en die was naar alle DVs geweest en was daar erg trots op enzo...wel grappig :). |
|
|
| GrooveCollect. |
Mmm.. heb alleen de eerste gemist.
Helaas duzzz.... |
|
|
| Phortje |
| Nog 5 dagen :toothless |
|
|
| ambs |
tra la la la la!!
Morgen om deze tijd ben ik in het vliegtuig!!!!!!!
Whoooooohoeee heb nu echt vakantie kriebels, niet normaal meer :D:D:D |
|
|
| SnuggLe |
Ha, die **** van een partyscene zouden live verslag doen van Dancevalley (qua foto's/reports etc), maar dat gaat nu ook niet meer door... :S
Heb er zin in, probeer er (met Anke & Sjinees en aanhang in de auto) ook rond half 11/11 uur te zijn. Hopen dat de routebeschrijving klopt die ik gekregen heb om rustig te parkeren werkt. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ha, die **** van een partyscene zouden live verslag doen van Dancevalley (qua foto's/reports etc), maar dat gaat nu ook niet meer door... :S
Heb er zin in, probeer er (met Anke & Sjinees en aanhang in de auto) ook rond half 11/11 uur te zijn. Hopen dat de routebeschrijving klopt die ik gekregen heb om rustig te parkeren werkt. |
Zou Remy niet een routebeschrijving posten naar zijn dorp? Want als je strasks na afloop naar huis wilt, zullen er wel weer ouderwetse files komen als je op de geijkte plaatsen gaat parkeren. En als we 9 uur vertrekken zijn we wel eerder hoor:p |
|
|
| NetX |
How about some weather forecasts for us "travellers"?
www.wetter.com (a german weather office) says for Amsterdam on Saturday 07.08.:
Morning cloudy, 18°C, 10% rain probability
Midday cloudy, 25°C, 10% rain probability
Evening cloudy 22°C, 10% rain probability
Light wind all day
Well, let´s hope that we get sun, temperatures are ok, me thinks. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by NetX
Amsterdam on Saturday 07.08.:
Morning cloudy, 18°C, 10% rain probability