|
Dance valley 2004 (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Vandaag inderdaad lekker opgewarmd voor Dance Valley!!
Poeh, wat een hitte :wtf: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Bellenblazen is voor heumeu's! :p |
Nee, rules man! Ik ga je helemaal onder blazen! :p
| quote: | Originally posted by Roos22
Op id-t radio zijn ze ook al zo lekker enthousiast over dancevalley NOT!!! :haha: losers |
Tsja, ID&T IS gewoon kansloos........... |
|
|
| Tim81 |
| Morgen kwart over 9 de trein, dan pendelbus vanaf Sloterdijk en natuurlijk dat vervelende stukkie lopen... Maar ik verwacht toch wel om half 11 binnen te zijn, dan barst het feest los! Eerst ff rondsnuffelen (Perry O'Neil, Montana, Dekay, Lemon8) en dan vanaf James Holden is het alleen maar TOP! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja, ID&T IS gewoon kansloos........... |
oh? ik vind dat ze best wel leuke feesten geven hoor :) ZEIKERD! :D |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik heb er zin in! :D
Nog 9 uurtjes en ik sta daar binnen :cool: |
|
|
| MaGiK54 |
Over een kwartier isset zo ver dan gaan we richting Spaarnwoude. We zullen wel weer een uur te vroeg daaro zijn, maar we staan (hopelijk) niet vast in een file. Lekker ff babbelen met de partypeeps die ook vroeg op zijn voor de hekken van D.V., ook altijd gezellieeeeeee.
En dan om 10 uur, partieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Gelijk maar Perry lastig vallen, goede warmloper :clown: |
|
|
| Freezel |
ZINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! :D
Tussen 9 en 10 wordt ik opgepikt en dan naar DV toe :):) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
En dan om 10 uur, partieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Gelijk maar Perry lastig vallen, goede warmloper :clown: |
Goed plan ouwe :D |
|
|
| Tim81 |
Altijd mooi fenomeen, je wekker zetten om naar een feest te gaan! Over half uurtje de trein en dan party!! Het weer valt nog een beetje tegen hier, hopelijk trekt het nog wat open...
Have fun all! |
|
|
| dj_spare |
| hoppa... over 30 mins de trein en dan FEEESTEN!!! :D :D :D |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by dj_spare
hoppa... over 30 mins de trein en dan FEEESTEN!!! :D :D :D |
Ik ga over 10 minuutjes weg! :D
Tot straks :p |
|
|
| M_Peror |
| Wij springen zometeen in de auto om aan te sluiten in de file. Heb er zin in! :D (In DV dan, niet die file :p ) |
|
|
|
|