return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 
Dance valley 2004 (pg. 65)
View this Thread in Original format
basvh
Het was een vet feestje:

DJ top 3:

Carl Cox

Adam Beyer (elke nieuwe plaat werd toegejuigd met een soort oer-brul, net alsof house net was uitgevonden. zo vet)

en jaaaaa je zullen het niet geloven.

tatatatatataat

jah magrec

Sander Kleinenberg. Relaxte sfeer en vette tunes o.a (Blur-Song 2)

Enige jammere van deze dance valley dat ik er niet echt in kon komen, geen idee hoe dat kwam. Vorig jaar heel veel keer gehad dat ik echt als een gek aan het stuiteren was. Nu maar op een paar momenten. Ik d8 dat het aan de hardhouse lag maar ook in de andere tenten en area's heb ik niet echt veel van die OMFG momenten meegemaakt. Niet dat ik geen leuke dag heb gehad, ik heb een top dag gehad. Maar vorig jaar heb ik me meer uitgeleefd. Daarentegen was de afsluiting van de heer cox toch 20 keer zo goed als die van tiesto

Andere hoogte en plus punten:

- Randy Katana
- Aankleding, decor bij elke area
- Geluidsniveau/lichten
- vrouwelijk schoon
- vlammenwerpers bij hq
- confettie kanonnen bij main
- weer
- danny d die smack my bitch up draait

Nu nog de minpunten:

-Vechtpartij bij HQ. Tom Harding was aan het draaien en opeens sloeg de vlam in de pan. Je leest op foras dat het 200 tot 300 mensen waren maar dat vind ik overdreven denk dat er maar echt 50 tot maximaal 80 van de rel schoppers waren. Toch brak er zker achter op het veld paniek uit en leek het daarom heel groot. de ME busjes kwamen na een tijdje aanrijden. Gelukkig hebben die niet ingegrepen anders was het echt fout gegaan.
-Armin. Jah armin blijft armin oftewel: net niet oftewel tiesto wannebee. Dezelfde grijns, dezelfde maniertjes met zijn handen. Bah. En yet antother suburban train is echt :haha: :haha: :haha:
-Terrein kan zoveel mensen aan, de naarbijgelegen snelwegen en infra helaas niet.
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54
Zo smiley overkill, Opti :D

tekent mijn gemoedstoestand van die dag:D

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
En dan kom ik je na 11en tegen net buiten het hek...

De bosjes ingedoken met dat vrouwtje wat je toen bij je had ofzo? :p

nee:D
MaGiK54
De luchtbellenunitdevice bij Armin rockde de socks off. Iets beter als die winny de pooh luchtbellenunitdevice van Snuggle :D :D :D

jp
Klik hier voor de foto's

:toocool:
Beemer
quote:
Originally posted by jp
Klik hier voor de foto's

:toocool:

Proxi post:
jij hebt t vuurwerk gemist of niet? :D
jp
Vuurwerk? Welk vuurwerk? :tongue3
Bouma-Bros
Super dag gehad! :D

Bij binnenkomst direct naar Perry O'Neil gegaan, was erg goed bezig. Veel bekenden gespot daar, waaronder een aantal TA's. Klein stukje Hary Lemon meegepakt en toen naar Main Stage voor Matthew Dekay. Op Extrema Outdoor vond ik 'm al super en ook nu was het weer top! Het was op dat uur nog redelijk rustig op de heuvel maar de stemming zat er al goed in. :)

Terug naar de Armada tent gegaan voor Schulz, heerlijke set, sfeer was hier erg okay! Weer terug naar Main Stage waar Sasha en Digweed om 14.45 zouden beginnen. Digweed draaide het eerste uur vrij minimaal/eentonig, kon het publiek nog niet echt in beweging krijgen. Daarna nam Sasha en 2e uur over en de sfeer sloeg direct om. Zonnetje begon ook goed door te breken. :toocool: Het laatste uur back2back was ook super, mooi moment ook met de vliegtuigen die bloemen dropten. :eyespop:

Daarna naar Deep Dish gegaan maar wat was het daar belachelijk heet zeg! Na 1 minuut stonden we weer buiten. :tongue2 Een buiten-stage leek het beste met deze temperaturen, dus richting Eurogrooves gelopen waar Paul Oakenfold draaide. Veel bekende (oude) platen kwamen voorbij, mixtechnisch was het zwaar belabberd maar het was erg gezellig dus lekker blijven hangen daar en krom gelegen om de moves van Oakey achter de decks (zie pics JP... ;)) :stongue:
Tot slot nog een uurtje Remy gehoord in Loveland, erg lekker! Om 22.00 mooi moment om voor de drukte pleite te gaan, ging zeer voorspoedig. :)

Al met al dus een topdag, volgend jaar zeker weer!

Sido
eieregooie
Okeej dit feestje knalt zo mijn Top 3 in iig :D Wat heb ik een heerlijke dag gehad, en wat een geluk met t weer ook... het goot hier 's morgens, en onderweg tot in haarlem... Vervolgens brak in Spaarnwoude de zon door en was het 100% genieten :D En jawel, op de terugweg begon het weer te spetteren...

De pix van JP zijn erg geslaag, mijn foto's staan hier: http://gallery.knater.nl/view_album...07_dance_valley

Helaas was me battery leeg toen het donker werd, maja, happens... De lasers met het vuurwerk staan toch op m'n netvlies gebrand :D

Echte uitschieters qua muziek heb ik alleen niet gehad... ja Cox natuurlijk, en ferry (synesthesia :eek:) dan om er toch 2 te noemen... en eerlijkgezegd viel gielen me in het begin van zen set nog reuze mee...

En die vechtpartij was er toch echt, mooi gezicht eigenlijk wel vanaf de heuvel... Opeens zown enorm gat in de mensenmassa... leek wel een aardverschuiving :p Gelukkig stond ik er ver vandaan iig :)

En nu ga op vakantie :D (straks), tot Mysteryland :D
magrec
Zow ook weer terug in my hometown ;)

Ik vond dancevalley voeig jaar leuker maar dit was zeker weer een goed feest!! Om 9 uur vertrokken we uit zwolle richting Amsterdam om daar nog de vriendin van mijn kameraad op te pikken. Uiteindelijk rond 12:00 de auto kunnen parkeren en na het fouilleren (stelde echt weer niks voor) en het kopen van bonnen zijn we richting de yooshi tent gegaan. Daar nog geprobeerd om kaarten te regelen voor de everybody meets lovelands afterparty op de ocean diva maar helaas invitiation only..

James holden vond ik de beste set van de dag hebben digweed en sasha konden mij niet boeien en daarom zijn we maar weer naar sander kleinenberg gegaan Die lekkere plaatjes draaide. Helaas kreeg kameraad enorm veel last van hoofdpijn en hebben we besloten om rond 21:00 maar weg te gaan. weliswaar het einde gemist maar toch een geslaagd feest alleen kon ik er niet echt in komen vanwege de warmte.

Op de terugweg helemaal geen files gehad :p konden zo van het terrein wegrijden en in amsterdam nog ff video gekeken en toen proberen te slapen alleen was de kat een beetje hyperactief en moest ie me om de 2 uur wakker maken :p en vandaag lekker in de veels te warme trein terug naar huis gegaan.

Alleen jammer dat ik die sjinees heb gemist waar was je nou dan!!
Optimus
we liepen elkaar een beetje vaak mis:p

Dr Oetker
Ut wat echt een geweldig feest!!!
Verder hetzelfde al eieregooi, ik zat ook met in de auto, vandaar (ik ben liever lui dan moei. :D
Ben wel overigens wel lekker verbrand maar da maakt me niet uit :toothless

Een aantal Filmpjes. De laatste ook met vuurwerk(da was echt geweldig) --->> http://www.xs4all.nl/~addink2/avi/
Beetje jammer dat ik maar een bepaald aantal seconden kan opnemen, tis dan ook niet de nieuwste ixus.

Foto's die ik gemaakt heb --->> http://xargon.xs4all.nl/pix/party/v...anceValley_2004

Echt veeeeel mensen...

Bloemetjes die zomaar uit de lucht komen vallen, vet!!

magrec
hehe nog ff over die vechtpartij. Iemand kreeg een smsje dat er dus werd gevochten en wij vragen waar dan...nou euh bij HQ en wij allemaal TYPISCH!!!! (kom maar kom maarrrrrr :p) zowiezo na 8 uur werd het sfeertje wel iets minder. ook veel bezopen boeren (tukkers on tour shirtjes enzo...)

owja sander kleinenberg was echt vaag bezig hehe vaag dansen en hij draait nu ook al alter ego - rocker....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 
Privacy Statement