|
Dance valley 2004 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik ken nog zo iemand die alles afzeikt, volgens mij heette hij ook Remy D :) |
ik wil jullie exclusiviteit niet verpesten maar zijn we niet gewoon bijna allemaal een stelletje zeikers :D
bram kan er ook wat van, ik ook dacht ik en zo zijn er nog een hele hoop andere TAs. daar zijn we toch TA voor :D
en Tim heeft gewoon gelijk dus oprotten stom schaapjesvolk :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik wil jullie exclusiviteit niet verpesten maar zijn we niet gewoon bijna allemaal een stelletje zeikers :D
bram kan er ook wat van, ik ook dacht ik en zo zijn er nog een hele hoop andere TAs. daar zijn we toch TA voor :D
MWHOE HA!! In all your faces assbitchmotterfokkers!!!
(slubberlikje voor Josta :p :D ) |
|
|
| NoisyNeil |
| Ik hoop maar zo dat Armin weer komt, ... ik denk van wel trouwens, maar zie t nog niet in zijn agenda staan, ... enige idee wanneer de line-up bekend is jongens? De kaartverkoop is alweer klein weekje aan de gang en er zijn al 18000 kaarten verkocht (zo meld UDC's site) |
|
|
| DJ D-Man |
Over de line up is volgens mij nog helemaal niks bekend. En er waren trouwens alleen zaterdag al 18.000 kaarten verkocht :eyes: . Dat zegt wel wat over Dance Valley en het vertrouwen dat mensen blijkbaar in UDC hebben.
Ik heb m'n kaartje voor de zekerheid toch ook maar vast gehaald :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Dat zegt wel wat over Dance Valley en het vertrouwen dat mensen blijkbaar in UDC hebben. |
Of misschien meer in het schaapjesgedrag en de gewoontegetrouwheid van de Nederlandsche bevolking :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Frankisback
waar is de TA meeting? :D |
Ik denk op landgraaf... :rolleyes:
:p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
En er waren trouwens alleen zaterdag al 18.000 kaarten verkocht :eyes: . |
Hey het is UDC he, ik zou het maar niet al te serieus nemen :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
He ik zeur nooit, trut, ik geef mijn MENING! :p
Das wat anders ;)
Wanneer ben je nu in NL? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He ik zeur nooit, trut, ik geef mijn MENING! :p
Das wat anders ;)
|
Ejh, doe eens lief tegen Josta!!
We geven allemaal onze mening, alleen veel mensen kunnen die nooit waarderen. Vooral als het over Q-dance, ID$T, Trance, Hardstyle, Carl Cox, Michelel de Zey, Dance Valley enzenzenz gaat :p |
|
|
| magrec |
We geven allemaal onze mening, alleen veel mensen kunnen die nooit waarderen. Vooral als het over Q-dance, ID$T, Trance, Hardstyle, Carl Cox, Michelel de Zey, Dance Valley enzenzenz gaat :p |
Hehe vooral vroegâh toen er nog echt geflamed werd op het forum.
Toch weer wat hardstylers naar het forum laten komen kijken hoelang ze het volhouden :rolleyes: :disbelief |
|
|
| Magic83 |
| Jezus waarom zijn er nou al zoveel kaarten verkocht :mad: Ik heb wel zin om te gaan trouwens maar twijfel nog ff of ik m'n kaartje al zal halen zonder dat ik de lijn-op weet. |
|
|
| SnuggLe |
Oh daar ga ik nooit op in hoor, dat kan ik wel waarderen: ene oor in, andere oor uit. Luister d'r gewoon niet aan, het is spielerei, weet van wie het komt ;) |
|
|
|
|