|
Dance valley 2004 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik ga denk ik wel mee. ik heb alleen net gisteravond met een medestagiaire afgesproken dat we naar Sensation gaan. maar zij wil vast ook wel naar Awa :) anders meot ik maar kijken of ik voor 1 van de twee gratis kaarten kan krijgen, ga ik naar allebei :D |
Toch niet met Trudy he? :D
Neem Trudy gewoon mee naar Awakenings! Das toch veel vetter! Weer gezellig met Tin, Tim, Harmen, Bas, Bastiaan en mij :D |
|
|
| basd |
Voor de mensen die ook moe worden van het geheimzinnige elitaire gedoe van Harmen :p
Het gaat over Sasha en Digweed, en Matthew Dekay. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basd
Voor de mensen die ook moe worden van het geheimzinnige elitaire gedoe van Harmen :p
Het gaat over Sasha en Digweed, en Matthew Dekay. |
Heeft niks met elitair :cool: zijn te maken want ik heb toch de link gegeven waar het makkelijk te vinden is hoor :p
Ze moeten er wel een beetje moeite voor doen hoor :p |
|
|
| Tim81 |
| Vorig jaar ook zeeeeeer vet op Dance Valley; Sasha, John Digweed en Sander Kleinenberg in 1 tent. Gewoon te relaxed... Hopelijk dit jaar weer B2B, eind van de middag, in het zonnetje! |
|
|
| Miss Proximus |
Bram ik heb ff HEEL hard en lang nagedacht wanneer en op welke manier wij het over Trudy hebben gehad. Zeker naar aanleiding van die foto's op mijn website, toch? :D Maar zij is t iig, en ik zal kijken of ik haar kan overhalen :) Ze is toch meer een festivalbeest denk ik ;)
over DV...zonder Nick Warren is t een flut lineup :D |
|
|
| New Wave |
| Trudy? wie is Trudy? is ze lief/mooi :)? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Bram ik heb ff HEEL hard en lang nagedacht wanneer en op welke manier wij het over Trudy hebben gehad. Zeker naar aanleiding van die foto's op mijn website, toch? :D Maar zij is t iig, en ik zal kijken of ik haar kan overhalen :) Ze is toch meer een festivalbeest denk ik ;)
over DV...zonder Nick Warren is t een flut lineup :D |
Josta, gewoon Awakenings doen! :)
Ik zal d'r op MSN wel even overhalen ;) (remember?) |
|
|
| basvh |
| ed real schijnt ook bevestigd te zijn. We kunnen zker dus wat nukleuz tunes verwachten! |
|
|
| SnuggLe |

Moet er eigenlijk een signature van maken, maar zo lukt het ook :D
Heb net 2 kaarten gehaald, kan niet vroeggenoeg zijn.
18002 :D |
|
|
| Dj Lex |
| Kom vrijdagnacht waarschijnlijk pas terug van vakantie, maar wil er dit jaar toch wel weer bijzijn. Wilde naar Sensation om het gewoon gezien te hebben, maar dat is te bagger, dus gaan we maar weer baggeren op de heuvel :toocool: |
|
|
| magrec |
NS verwacht chaos bij Dance Valley
UTRECHT/VELSEN - De Nederlandse Spoorwegen hebben te weinig treinen en personeel voor Dance Valley en Marlboro Masters. ,,We kunnen het weekeinde van 7 en 8 augustus niet iedereen naar deze twee evenementen brengen'', aldus een NS-woordvoerder. Het bedrijf voorspelt grote problemen op de stations. ,,De openbare orde zal in het geding komen.''
In de zomerperiode is zo veel NS-personeel met vakantie dat het niet mogelijk is genoeg treinen te laten rijden voor de twee grote evenementen. De Spoorwegen hebben de gemeente Velsen verzocht het dancefeest Dance Valley uit te stellen. Dat wil burgemeester Peter Cammaert niet. ,,We hebben ons sterk gemaakt om Dance Valley te laten doorgaan, ondanks de Marlboro Masters. Dat is ons gelukt, hoewel het aan een zijden draadje heeft gehangen. De politie wilde aanvankelijk niet instemmen met Dance Valley op dezelfde dag'' aldus de burgemeester.
Vervoersproblemen horen op het bordje van Dance Valley-organisator UDC, meent Cammaert. ,,Zij hebben me nadrukkelijk gezegd dat dat risico voor hen is. UDC regelt het met de NS. Maar duidelijk is dat er nog een hobbel moet worden genomen.''
Dance Valley wordt 7 augustus gehouden in recreatiegebied Spaarnwoude. Bezoekers worden vervoerd naar NS-station Amsterdam-Sloterdijk en gaan verder met pendelbussen. Cammaert heeft nog geen vergunning afgegeven voor Dance Valley, hoewel de kaartverkoop al is begonnen. ,,Wat mij betreft mogen er dit jaar 50.000 bezoekers komen, tienduizend meer dan vorig jaar. Dat is een gebaar naar Dance Valley om te laten zien dat we bereid zijn eventueel volgend jaar een tweedaags festival toe te staan.''
Het race-evenement Marlboro Masters op 7 en 8 augustus trekt ook ruim 50.000 bezoekers. Veel van hen komen per trein naar Zandvoort. De NS zeggen niet gevraagd te hebben de Masters uit te stellen. ,,We wisten al veel langer dat die gehouden zouden worden. Bovendien hoorden we dat de Masters niet kunnen worden verschoven'', aldus de NS-woordvoerder. |
|
|
| Jimmy |
Das vrij vervelend, we weten nog hoe het een aantal jaren geleden liep, dat wil je niet weer hebben met deze 10de editie.
Ik was trouwens van plan om dit keer met de auto te gaan, anders moet ik anderhalf uur eerder weg, dan mis ik de afsluiting. Is het makkelijk te vinden met de auto (route en files) en kan je die ook makkelijk parkeren op het terrein?:conf: |
|
|
|
|