|
Dance valley 2004 (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| ambs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
SnuggLe was er niet omdat hij thuis aan het meeten was met zijn familie, en voor de buis zat Dance Valley te kijken, op zijn verjaardag nog wel :( :( :( |
ahhhhhhhhhh snuggletje toch *aai aai*
Ik zie jullie wel bij UMEK :whip: :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ambs
ahhhhhhhhhh snuggletje toch *aai aai*
Ik zie jullie wel bij UMEK :whip: :D |
Umek???
Nee dank je, zie je wel bij Armin ;) :p :D |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Umek???
Nee dank je, zie je wel bij Armin ;) :p :D |
Jij bent toch geen Armin fan??
En verheug me gewoon eerlijk gezegd weer een keertje op harde vette techno.... :disbelief :happy2: |
|
|
| Donna |
En verheug me gewoon eerlijk gezegd weer een keertje op harde vette techno.... :disbelief :happy2: |
typetje "meestal saaie sex maar nu eens hard genomen willen worden"?
Maarruh,snugje,on top of the hill is zelfs hoger dan de top of the world ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
typetje "meestal saaie sex maar nu eens hard genomen willen worden"?
Maarruh,snugje,on top of the hill is zelfs hoger dan de top of the world ;) |
Ruige sex? 2 maal graag!
Oke Don, zijn wij on top of the world dan ;)
Ben ik ook niet, daarom staan die ;) :D enzo erachter :D
On topic: iemand gehoord hoe hard het gaat met de kaartverkoop? |
|
|
| JAF |
Dance Valley mag niet twee dagen duren
Dance Valley is dit jaar definitief een 1-daags festival. De rechter heeft dat vrijdag beslist.
Organisator UDC wilde van Dance Valley aanvankelijk een 3-daags festival maken, onder meer vanwege het tienjarig bestaan. Daarvoor kreeg UDC geen toestemming, omdat er die dag een tekort aan politie-agenten is vanwege andere evenementen.
Een laatste poging er een 2-daags festival van te maken, is gisteren gestrand bij de rechter. Die oordeelde dat de vergunning terecht is geweigerd. :eyes: :eyes: |
|
|
| Optimus |
| kaartje is besteld!:) |
|
|
| Tim81 |
| Sasha & Digweed here I come!! Kaartje is al weken binnen, maar na zaterdagavond (Involver Tour) kan ik echt niet meer wachten...:tongue3 |
|
|
| Original |
| Kaartje is binnen.:eyespop: |
|
|
| ambs |
| BTW donaties voor MIJ zijn nu welkom!! Neem contakt op met emma of freezel voor informatie waar het geld naartoe moet enz :p |
|
|
| Tim81 |
BTW donaties voor MIJ zijn nu welkom!! Neem contakt op met emma of freezel voor informatie waar het geld naartoe moet enz :p |
Jaja, zo ken ik er ook nog wel een paar... Ik zoek ook nog financiers voor een weekje Ibiza ;)of een reisje naar GKGG :happy2: ! Dus mocht iemand nog wat geld over hebben aan het einde van de maand:tongue3.... Ik hou me aanbevolen :tongue2 |
|
|
|
|