|
Dance valley 2004 (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| Mysterio |
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GONNA DESTR000000Y YO!!!
Swiss (Lotadeus) and Austrian (Me) Anti-Hardstyle fraction is commmmmmmmmmmmin :toothless |
|
|
| Mysterio |
| Btw, are Digicams allowed? :confused: |
|
|
| moogwai |
Eigenlijk vind ik maar 2 dingen kut aan de timetable..
- James Holden en Markus Schulz tegelijk.
- Paul Oakenfold en Ferry Corsten & Marco V draaien tegelijk.
Holden, een van de weinige prog dj's die mij echt weet te boeien en Markus Schulz waar ik natuurlijk een hele grote fan van ben :tongue3
Oakenfold draait maar zelden in Nederland en heb ik ook nog nooit live gezien, maar aan de andere kant draaien Ferry en Marco altijd super op party's en hebben mij nog nooit teleurgesteld en wil ik daarom ook zeker niet missen :)
Voor de rest niks te klagen en bekijk ik het op de dag zelf wel allemaal :D Het wordt zeker een vet feest! |
|
|
| Kaidreas |
^ja ik heb het ook opgemerkt.
ik heb holden en markuz allebei al gezien maar bij de holden set was in nog niet echt into prog. of misschien lag het gewoon aan mij op dat moment.
een ding is zeker marco V-> not my cup of tea
ferry corsten: al 2 keer gezien dus genoeg
dus paul oakenfold all the way baby :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Mysterio
Btw, are Digicams allowed? :confused: |
Nope |
|
|
| Tashita |
| quote: | Originally posted by Tim81
You can not make a reservation for this camp ground for 1 or 2 nights. Maybe you could try this number: (0031)20 6967326 |
I already telephoned, but the person gave me another number, but that does not work...
Did nobody know this camping?
Who can help me?
please ... |
|
|
| Phortje |
| Nog 2 dagen! :toothless |
|
|
| DJ Gerrit |
| laaat dance valley maar komen!!:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Nope |
Slet :p |
|
|
| Menno |
Ik ben er ook, weet nog niet of ik op de meeting kom want dat hangt een beetje van een vriend van me af.
Mijn timtable ziet er ongeveer zo uit;
13.00 – 14.15 Markus Schulz (tussendoor misschien Hybrid 13.45 - 14.45)
14.15 – 15.15 Misjah Helsloot
15.15 – 16.45 Rank1 (tussendoor Quazar 15.15 – 16.15 en/of Sasha & John Digweed 14.45 – 17.45)
16.45 – 18.00 Guy Ordanell (of Armin)
18.00 – 18.45 Armin van Buuren (en eten)
18.45 – 19.00 Ferry Corsten (Of Armin)
19.00 – 20.30 Paul Oakenfold
20.30 – 21.30 MIKE Live & DJ Set
21.30 – 23.00 SHOKK & Flutlicht :eyes: :eyes:
Marco V skip ik deze keer (doet pijn aan mijn hart :)) omdat ik die al op Mysteryland ga bewonderen. |
|
|
| MaGiK54 |
| Tip van de dag: Neem een dopje mee van een spa-flesje. Verleden jaar schroefden ze alle dopjes van de flesjes water af, zodat je lekker snel je flesje water opdronk en niet met een dicht flesje ging lopen om pas te gaan drinken als je ff trek in een slokje water had. Hierdoor ging je dus sneller een nieuw flesje halen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Tip van de dag: Neem een dopje mee van een spa-flesje. Verleden jaar schroefden ze alle dopjes van de flesjes water af, zodat je lekker snel je flesje water opdronk en niet met een dicht flesje ging lopen om pas te gaan drinken als je ff trek in een slokje water had. Hierdoor ging je dus sneller een nieuw flesje halen. |
Mijn checklist:
- zonnebrand
- dekentje
- bellenblaasunitdevice
- kauwgum!
- W.E.E.D.
- (oordoppen)
- Camera + accu
- goede zin....!
- routebeschrijving van RemyD
- dop voor op flesjes water
Dat was het denk ik wel :) |