|
Dance valley 2004 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Carney |
| damn you people are lucky |
|
|
| M_Peror |
Oeioeioeioei....wat een vette line-up! :crazy: Nou, met zo'n enorme waslijst met goeie namen ga ik Tijssie dus echt NIET missen hoor... Die Armada tent ziet er super uit en het idee van een 6 uur set van Armin krijg ik spontaan de kriebels van, maar op een festival als DV vind ik het zonde om zo lang op dezelfde plek te blijven. Er zijn teveel andere mooie dingen om te gaan bekijken! Een lange set van Armin doe ik wel een andere keer weer denk ik... Maar Markus wil ik zeker weer zien. En... en... en... het zijn er gewoon te veel! :eyespop:
Man, dit wordt vet! Hier wil ik bij zijn! :D
PS Ik ben toch ook wel nieuwsgierig naar de reden van Tiesto's ontbreken hoor... ;) |
|
|
| basd |
Tis wel een indrukwekkende line-up, maar voor mij ook totaal niet interessant, de enigen die ik dan echt wil zien zijn Adam Beyer en Umek, de eerste komt een maandje eerder wel en Umek, jammer maar helaas..
Als er niet ineens een schip met geld langskomt heb ik hier geen 70 euro voor over hoor. |
|
|
| TranceFool |
WOW, wat een super line-up!!!!!! :D
Hier moet ik absoluut bij zijn :D |
|
|
| Original |
Wat een K4nk0r Brute line-up!!:eek: :eyes:
Dit jaar word me vakantie om Dancevalley heen geplanned, ga em niet nog een keer missen. |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nog wel meer hoor Tim....maarja.
Dan niet! :) Doei! :p
Hier ga ik voor:
Carl Cox
Jeff Mills
Dave Clarke
Sasha
Digweed
Oakenfold
Deep Dish
Umek
Sander K.
MdH
Hybrid
Adam Beyer
Billy Nasty
Monika Kruse
Jack de Marseille
Ben Simms
Tecnhnasia
Matthew Deekay
Harry Lemon
James HOlden
Max Graham
Remy
Lucien Foort |
AAP! vergeet Secret Cinema niet joh! |
|
|
| basd |
Zouden er trouwens mensen zijn die echt die zes uur Armin gaan uitzitten? Dat zou echt te sneu voor woorden zijn. Dan kan je die vent nog zo goed vinden, dit is ie echt niet waard. Een lange set is iets voor in een club, met misschien een of twee DJs eromheen. Niet voor zoiets.
Ik snap sowieso niet waarom die vent uberhaupt zes uur draait, en anderen het met een uurtje of zelfs minder moeten doen (zie ook post van basvh over de HQ)..
Maar goed, dat zal wel aan mij liggen, er zullen wel redenen voor zijn. |
|
|
| Phortje |
Wow! Ik had wel verwacht dat die lineup top zou zijn, maar dit gaat mijn verwachtingen wel teboven :D Geweldig :D
(Lijkt me duidelijk dat ik hier geen nee tegen kan zeggen :p)
Ik denk dat ik voor Sasha, Digweed, Holden, Secret Cinema, Deep Dish, Sander K, James Holden, Dave Clarke, Michel de Hey, Adam Beyer, Umek, Christian Varela ga :p |
|
|
| Fkwebeman |
Mainstage
Carl Cox
Sasha
John Digweed
Hybrid
Ferry Corsten
Marco V
Secret Cinema vs Grooveyard LIVE
Matthew Dekay
HQ
Tom Harding
Scot Project
JP
Danny D
Rossi
Fausto
Eurogrooves
Paul Oakenfold
Flutlicht vs S.H.O.K.K.
Don Diablo
Misja Helsloot
Rank 1
Jean
Katana
Ernesto vs Bastian
Spider
Les Hemstock
Armada
Armin van Buuren 6 Hour Set
Markus Schulz
M.I.K.E.
Harry Lemon
Perry O'Neil
M.I.K.E. LIVE
Yoshi Toshi
Deep Dish
Sander Kleinenberg
Max Graham
James Holden
Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's LIVE
Concept
Jeff Mills
Dave Clarke
Michel de Hey
Darren Kay
Adam Beyer
Monika Kruse
Billy Nasty
Montana
Loveland
Kevin Saunderson
Marnix
Remy
Dimitri
Benny Rodriguez
Roog
Erick E
Electronation
Dave Clarke
TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERING...
Ik denk dat ik toch maar ff een kijkje gaat nemen.. :) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by snitz
vorig jaar was dat zonnetje top, maar ik moet zeggen DV 2002 had ook zijn charmes toen het regende en je ziet mensen gewoon staan dansen in de regen. Het moment is onbeschrijfelijk wanneer er duizenden mensen schreeuwen als de zon op een bepaald moment begint te schijnen, tenminste dat was voor mij een kippevelmoment:D |
Dat was erg vet ja.. eerst in de zware regen (daar ging mijn 'haircut' :) ) beetje tentjes opzoeken, toen toch maar met een stuk of 20? man dansen bij main in de regen + bal.. later nog weer in de regen bij HQ. echt geweldig. En toen de zon er door kwam...
idd, onbeschrijflijk.. :crazy:
| quote: | Man, dit wordt vet! Hier wil ik bij zijn!
PS Ik ben toch ook wel nieuwsgierig naar de reden van Tiesto's ontbreken hoor... |
Same here :D |
|
|
| djdavid |
| wat een megageile line-up!!!:eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: dancevalley, here i come:toocool: |
|
|
| Magic83 |
| 6 uur Armin :eyespop: wel beetje erg lang, niet dat het niet tof is ofzo maar als ik alleen armin wil zien ga ik wel Armin Only :p Dus ga cker stuk kijken van um maar lang niet alles denk ik. |
|
|
|
|