return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 
Dance valley 2004 (pg. 52)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
Het lijkt erop dat de laatste kaarten geloosd worden :( , en da's erg pijnlijk als ik de aanschafprijs van de mijne bekijk :nervous: .
Tim81
quote:
Originally posted by basvh
ow jah voor de mensen die een keer willen weten wat die proteus draait of een keer wakker willen worden van al die prog muziek. :p

ga naar www.djproteus.com

Zoow, wakker ben ik wel :toothless ! Wat een herrie, vooral het begin van die 1e mix (The number of the Beast) :nervous: ...
Tim81
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Het lijkt erop dat de laatste kaarten geloosd worden :( , en da's erg pijnlijk als ik de aanschafprijs van de mijne bekijk :nervous: .

Dat zou inderdaad wel zielig zijn voor de echte liefhebbers die veel geld hebben neergeteld voor een kaartje! Ze moeten volgend jaar de eerste week van de voorverkoop de kaarten gewoon goedkoper aanbieden. Op die manier kan UDC alvast een flink aantal kaarten afzetten ver voordat het feest van start gaat en profiteren de snelle beslissers (meestal toch de echte liefhebbers) van een korting! Nu krijg je juist dat de twijfelaars alsnog een gratis of goedkoop kaartje weten te bemachtigen :(
tijs08
quote:
Originally posted by Tim81
profiteren de snelle beslissers (meestal toch de echte liefhebbers) van een korting! Nu krijg je juist dat de twijfelaars alsnog een gratis of goedkoop kaartje weten te bemachtigen :(

kijk, dit is nou eens een errg goed idee Tim!! :cool:

Stel het eens voor aan UDC zelf! :)
DJ Gerrit
vaag dat het niet uitverkocht is, met zon line-up ...
GrooveCollect.
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wie zijn `wij` in je post, aangezien je 2 hele posts hebt op dit forum, mag ik er van uit gaan dat je nog geen TA-meeting hebt meegemaakt.

Met wij bedoel ik eigenlijk behalve de mensen van het progressive forum (www.groovecollection.nl), iedereen waarmee ik altijd afspreek op Dance Valley. Werkt altijd perfect. Iedereen kan het vinden enzo..

Snuggle, PartHardy en Magrec, jullie hebben daar dus een dubbele meeting. GC en TA :D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

Geloosd worden? Waar? Wat voor prijs?
basd
quote:
Originally posted by DJ Gerrit
vaag dat het niet uitverkocht is, met zon line-up ...

Wat dacht je van de prijs van zo'n kaartje, Skihut Harry? Dat heeft lang niet iedereen er voor over.
SnuggLe
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Met wij bedoel ik eigenlijk behalve de mensen van het progressive forum (www.groovecollection.nl), iedereen waarmee ik altijd afspreek op Dance Valley. Werkt altijd perfect. Iedereen kan het vinden enzo..

Snuggle, PartHardy en Magrec, jullie hebben daar dus een dubbele meeting. GC en TA :D

Ik zie nog wel of ik om 15:00 uur naar de meeting kom. Als mijn kleedje nog meegaat ga ik niet lopen sjouwen met dat ding steeds, en zo dicht bij de main kan je dat kleedje rond die tijd echt niet kwijt denk ik...... Plus de meeting is midden tussen S&D. Ik wil geen gelul aan mijn kop als ik daar dik sta weg te spacen (bv iemand met een praatkick na wat snoep (He Hitman? ;) :P))
Zie de meeste mensen toch wel in de Yooshi, of ik s-m-ass wel ofzo.

Oftewel: ik kijk echt waar de gezelligheid me brengt.....en mijn bellenblaasunitdevice, als ik die mee mag nemen van UDC :D
Tim81
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zie nog wel of ik om 15:00 uur naar de meeting kom. Plus de meeting is midden tussen S&D......en mijn bellenblaasunitdevice, als ik die mee mag nemen van UDC :D

Met je bellenblaasunitdevice ben je al een meetingpoint op zich :toothless

Waar moeten we trouwens aan denken...

MaGiK54
2 weken geleden berichtten wij dat de laatste 10.000 kaarten in de verkoop waren gegaan. 40.000 liefhebbers hadden toen al hun kaarten in de voorverkoop gekocht. En nu blijkt dat het wel heel hard gegaan is de afgelopen dagen, want de reguliere voorverkoopadressen zitten zonder kaarten! Je kunt nu nog alleen kaarten halen bij TICKETSERVICE en TICKETBOX!

Roderik Hesselman, hoofd promotie van UDC: 'Het is de laatste paar dagen echt hard gegaan. Iedereen heeft zin in de 10e editie van Dance Valley wat echt een spektakel gaat worden. Partypeople die dit niet willen missen kunnen alleen nog terrecht bij de verkooppunten van Ticketbox en Ticketservice.
Via internet kun je geen kaarten meer kopen, vanwege de levertijd van 8 dagen.
Dus als je erbij wilt zijn, ga dan naar 1 van de vaste Ticketbox en Ticketservice verkooppunten zoals het Postkantoor.'
Tim81
quote:
Originally posted by MaGiK54
Roderik Hesselman, hoofd promotie van UDC: 'Het is de laatste paar dagen echt hard gegaan. Partypeople die dit niet willen missen kunnen alleen nog terecht bij de verkooppunten van Ticketbox en Ticketservice. Via internet kun je geen kaarten meer kopen, vanwege de levertijd van 8 dagen. Dus als je erbij wilt zijn, ga dan naar 1 van de vaste Ticketbox en Ticketservice verkooppunten zoals het Postkantoor.'

Dat je niet meer via internet kan kopen heeft dan toch niks met de drukte te maken (al kan je ook zeggen dat er 1/5 van de kaarten onverkocht is!), maar gewoon met het feit dat de levertijd dan 8 dagen is :conf:

UDC (en ID&T misschien nog wel meer) weet het altijd leuk te brengen 'koop snel je kaarten want straks is het uitverkocht'! Zelfs bij Strike One en ID&T bij Beachbop probeerden de organisatoren de mensen gewoon voor te liegen! Slechte zaak :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 
Privacy Statement