|
Check die Films!!! - Part V (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| Heb de LOTR box vanmiddag ook maar meteen gekocht (die gaat echt als broodjes over de toonbank zeg!), maar ben nu bij m'n ouders thuis en daar hebben we geen DVD speler :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Heb de LOTR box vanmiddag ook maar meteen gekocht (die gaat echt als broodjes over de toonbank zeg!), maar ben nu bij m'n ouders thuis en daar hebben we geen DVD speler :p |
Gaat hem morgen ook maar ff kijken. Vanmiddag waren ze volgens mij bijna allemaal uitverkocht in de Media in het centrum. Alleen die gift-box hadden ze nog, maar 65 euro vond ik toch net iets teveel van het goede. |
|
|
| eXos |
| Lang leve de benzine zegels :D |
|
|
| @win |
| Ik vind de scene van the Mouth of Sauron tegenvallen, had beter gekund. Voor de rest zijn de 48 minuten extra weer een waardige toevoeging aan dit al even grote epos! |
|
|
| DJ Gerrit |
| resident evil the acapolypse en shaun of the dead en DAWN of the dead gezien vandaag, desondankens onoriginele verhaallijnen, (zombie gaan de wereld rules verhaallijn) wel leuk omte zien! :D |
|
|
| Cosmic |
| Gister Colleteral bekeken, vonf hem eigenlijk tegenvallen. Onrealistisch verhaal, alles zat wel erg mee blablabla. Als je toch een realistische film wilt maken, maak hem dan ook realistisch. |
|
|
| Magicbas |
Ik heb heel toevallig eergister Collateral gekeken :)
En ik was eigenlijk wel erg tevreden met de film! Voor mij een erg hoog entertainment gehalte...ik bleef de hele film geboeid!
Ook vond ik het acteer gehalte best sterk en Cruise paste best goed in zn rol...
Voor mij persoonlijk een film om vaker te zien!
Vooral de scene met die 3 "junks/overvallers" redelijk in het begin, vond ik erg goed :) |
|
|
| AversusZ |
| quote: | Originally posted by Magicbas
Voor mij persoonlijk een film om vaker te zien!
Vooral de scene met die 3 "junks/overvallers" redelijk in het begin, vond ik erg goed :) |
"Yo homie...Is that my briefcase?" :D |
|
|
| Ben_Lei |
| Gister Starsky & Hutch gekeken. Leuke film. Ben Stiller en Owen Wilson zijn een top duo. |
|
|
| SnuggLe |
Donnie Darko & Kill Bill 2 op DVD gekregen.
En Trainspotting / Lock Stock nog maar eens gekeken :D |
|
|
| BaRTeZ |
vandaag Saved!, 24th Day en Scoobie Doo 2 gekeken.
Vooral 24th Day is goed, de andere twee niet meer dan tijdverdrijf :) |
|
|
|
|