return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Check die Films!!! - Part V (pg. 11)
View this Thread in Original format
jp
Donderdag Ocean's Twelve in de bioscoop :)

http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=937&bios_id=-1
moogwai
Heb de LOTR box vanmiddag ook maar meteen gekocht (die gaat echt als broodjes over de toonbank zeg!), maar ben nu bij m'n ouders thuis en daar hebben we geen DVD speler :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by moogwai
Heb de LOTR box vanmiddag ook maar meteen gekocht (die gaat echt als broodjes over de toonbank zeg!), maar ben nu bij m'n ouders thuis en daar hebben we geen DVD speler :p

Gaat hem morgen ook maar ff kijken. Vanmiddag waren ze volgens mij bijna allemaal uitverkocht in de Media in het centrum. Alleen die gift-box hadden ze nog, maar 65 euro vond ik toch net iets teveel van het goede.
eXos
Lang leve de benzine zegels :D
@win
Ik vind de scene van the Mouth of Sauron tegenvallen, had beter gekund. Voor de rest zijn de 48 minuten extra weer een waardige toevoeging aan dit al even grote epos!
DJ Gerrit
resident evil the acapolypse en shaun of the dead en DAWN of the dead gezien vandaag, desondankens onoriginele verhaallijnen, (zombie gaan de wereld rules verhaallijn) wel leuk omte zien! :D
Cosmic
Gister Colleteral bekeken, vonf hem eigenlijk tegenvallen. Onrealistisch verhaal, alles zat wel erg mee blablabla. Als je toch een realistische film wilt maken, maak hem dan ook realistisch.
Magicbas
Ik heb heel toevallig eergister Collateral gekeken :)

En ik was eigenlijk wel erg tevreden met de film! Voor mij een erg hoog entertainment gehalte...ik bleef de hele film geboeid!

Ook vond ik het acteer gehalte best sterk en Cruise paste best goed in zn rol...

Voor mij persoonlijk een film om vaker te zien!
Vooral de scene met die 3 "junks/overvallers" redelijk in het begin, vond ik erg goed :)
AversusZ
quote:
Originally posted by Magicbas

Voor mij persoonlijk een film om vaker te zien!
Vooral de scene met die 3 "junks/overvallers" redelijk in het begin, vond ik erg goed :)

"Yo homie...Is that my briefcase?" :D
Ben_Lei
Gister Starsky & Hutch gekeken. Leuke film. Ben Stiller en Owen Wilson zijn een top duo.

SnuggLe
Donnie Darko & Kill Bill 2 op DVD gekregen.

En Trainspotting / Lock Stock nog maar eens gekeken :D
BaRTeZ
vandaag Saved!, 24th Day en Scoobie Doo 2 gekeken.

Vooral 24th Day is goed, de andere twee niet meer dan tijdverdrijf :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Privacy Statement