|
Check die Films!!! - Part V (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Daveje |
| laatst man on fire gezien met denzel washington.. kan maar 1 ding erover zeggen ONGELOVELIJK!!! :eyespop: |
|
|
| TimeportE |
bram, ik heb veel goede dingen over napoleon dynamite gehoord.. die staat ook op mijn verlanglijstje..
btw: de trailer van sin city is echt te bruut..! (geregisseerd door robert rodriquez en een paar scenes door quentin tarintino) |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Daveje
laatst man on fire gezien met denzel washington.. kan maar 1 ding erover zeggen ONGELOVELIJK!!! :eyespop: |
Lekker bruut ja :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Iemand nog downloadtips???
Films a la Donnie Darko, Garden State, the Butterfly Effect?
Btw, van die laatste ligt de DVD in de winkel, ga ik maar eens snel halen. |
memento, mulholland drive, vanilla sky en pi?? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
memento, mulholland drive, vanilla sky en pi?? |
Memento vind ik wel sucken.
Mulholland drive heb ik al staan ja, thanks.
Pi: zal eens gaan kijken
Vanilla Sky: jakkes
:) |
|
|
| Opti |
Vanavond naar Vera Drake
| quote: | Mike Leigh heeft weer een prachtig vormgegeven film over morele dilemma´s gemaakt: dit maal over een arbeidersvrouw en abortus.
Ergens in het begin van de jaren ´50, in Londen: Vera Drake verwent haar man Stan en de volwassen maar nog steeds thuiswonende kinderen Sid en Ethel, zoals zij met evenveel liefde zorgt voor een zieke buurman en haar bejaarde moeder. Ze vormen een arme, maar warme familie. Vera verdient een centje bij als werkster bij rijkere dames, Stan is monteur in de garage van zijn broer, Sid werkt bij een kleermaker en Ethel test gloeilampen in een fabriek. Maar... Vera doet nog iets wat zij voor iedereen verborgen houdt. Zonder er geld voor te vragen, gewoon omdat zij mensen in nood wil bijstaan, helpt zij vrouwen van hun ongewenste zwangerschap af. Op een dag moet een meisje na zo´n clandestiene abortus halsoverkop naar het ziekenhuis. Het politie-onderzoek voert naar Vera. De wereld stort in een verpletterende klap over haar heen. |
|
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
bram, ik heb veel goede dingen over napoleon dynamite gehoord.. die staat ook op mijn verlanglijstje..
btw: de trailer van sin city is echt te bruut..! (geregisseerd door robert rodriquez en een paar scenes door quentin tarintino) |
vond die napoleon dynamie maar een beetje een vage film eerlijk gezegd |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Iemand nog downloadtips???
Films a la Donnie Darko, Garden State, the Butterfly Effect?
Btw, van die laatste ligt de DVD in de winkel, ga ik maar eens snel halen. |
Heb je Frequency wel is gezien, denk wel dat je die ook gaaf vind. Ik vond hem tenminste erg GAAF :tongue2 |
|
|
| websley |
Tijdens de sneak draaiden ze laatst "Robots". Alles in die film beweegt echt! Filmpjes als "The Incredibles" en "Shark Tale" zijn niks vergeleken met deze animatiekraker waar zo'n 5 jaar aan gewerkt is, vind ik:D
 |
|
|
| Cosmic |
Gister Cube Zero gezien, vervolg van 'Cube 1' en prequel van Hypercube (wat ik nog steeds de beste vind).
Mensen zitten als proefpersonen in gigantische 3dimensionale kubussen en in elke kubus (kan) hen een verassing te wachten staan, wat meestal de dood tot gevolg heeft.... |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Gister Cube Zero gezien, vervolg van 'Cube 1' en prequel van Hypercube (wat ik nog steeds de beste vind). |
ieder zijn eigen mening maar hypercube was misschien wel de meest teleurstellende sequel ooit.. cube 1 was innovatief en beklemmend en spannend, alles wat het tweede deel dus niet was.. de theorie achter hypercube klopte ook nog eens voor geen ene moer..
*hijg hijg
zo ik ook weer mijn frustratie kwijt |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ieder zijn eigen mening maar hypercube was misschien wel de meest teleurstellende sequel ooit.. cube 1 was innovatief en beklemmend en spannend, alles wat het tweede deel dus niet was.. de theorie achter hypercube klopte ook nog eens voor geen ene moer..
*hijg hijg
zo ik ook weer mijn frustratie kwijt |
Ik vond cube een prima film, hypercube matig en cube zero teleurstellend! Maar smaken verschillen natuurlijk :)
Constantine, die wil ik graag zien! Lig een beetje achter met nieuwe films kijken. Rotstudie :P |
|
|
|
|