return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 
Check die Films!!! - Part V (pg. 27)
View this Thread in Original format
Daveje
laatst man on fire gezien met denzel washington.. kan maar 1 ding erover zeggen ONGELOVELIJK!!! :eyespop:
TimeportE
bram, ik heb veel goede dingen over napoleon dynamite gehoord.. die staat ook op mijn verlanglijstje..

btw: de trailer van sin city is echt te bruut..! (geregisseerd door robert rodriquez en een paar scenes door quentin tarintino)
Disney
quote:
Originally posted by Daveje
laatst man on fire gezien met denzel washington.. kan maar 1 ding erover zeggen ONGELOVELIJK!!! :eyespop:


Lekker bruut ja :D
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Iemand nog downloadtips???

Films a la Donnie Darko, Garden State, the Butterfly Effect?
Btw, van die laatste ligt de DVD in de winkel, ga ik maar eens snel halen.


memento, mulholland drive, vanilla sky en pi??
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
memento, mulholland drive, vanilla sky en pi??


Memento vind ik wel sucken.
Mulholland drive heb ik al staan ja, thanks.
Pi: zal eens gaan kijken
Vanilla Sky: jakkes

:)
Opti
Vanavond naar Vera Drake

quote:
Mike Leigh heeft weer een prachtig vormgegeven film over morele dilemma´s gemaakt: dit maal over een arbeidersvrouw en abortus.

Ergens in het begin van de jaren ´50, in Londen: Vera Drake verwent haar man Stan en de volwassen maar nog steeds thuiswonende kinderen Sid en Ethel, zoals zij met evenveel liefde zorgt voor een zieke buurman en haar bejaarde moeder. Ze vormen een arme, maar warme familie. Vera verdient een centje bij als werkster bij rijkere dames, Stan is monteur in de garage van zijn broer, Sid werkt bij een kleermaker en Ethel test gloeilampen in een fabriek. Maar... Vera doet nog iets wat zij voor iedereen verborgen houdt. Zonder er geld voor te vragen, gewoon omdat zij mensen in nood wil bijstaan, helpt zij vrouwen van hun ongewenste zwangerschap af. Op een dag moet een meisje na zo´n clandestiene abortus halsoverkop naar het ziekenhuis. Het politie-onderzoek voert naar Vera. De wereld stort in een verpletterende klap over haar heen.
Yarnie
quote:
Originally posted by TimeportE
bram, ik heb veel goede dingen over napoleon dynamite gehoord.. die staat ook op mijn verlanglijstje..

btw: de trailer van sin city is echt te bruut..! (geregisseerd door robert rodriquez en een paar scenes door quentin tarintino)


vond die napoleon dynamie maar een beetje een vage film eerlijk gezegd
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe
Iemand nog downloadtips???

Films a la Donnie Darko, Garden State, the Butterfly Effect?
Btw, van die laatste ligt de DVD in de winkel, ga ik maar eens snel halen.

Heb je Frequency wel is gezien, denk wel dat je die ook gaaf vind. Ik vond hem tenminste erg GAAF :tongue2
websley
Tijdens de sneak draaiden ze laatst "Robots". Alles in die film beweegt echt! Filmpjes als "The Incredibles" en "Shark Tale" zijn niks vergeleken met deze animatiekraker waar zo'n 5 jaar aan gewerkt is, vind ik:D

Cosmic
Gister Cube Zero gezien, vervolg van 'Cube 1' en prequel van Hypercube (wat ik nog steeds de beste vind).

Mensen zitten als proefpersonen in gigantische 3dimensionale kubussen en in elke kubus (kan) hen een verassing te wachten staan, wat meestal de dood tot gevolg heeft....

TimeportE
quote:
Originally posted by Cosmic
Gister Cube Zero gezien, vervolg van 'Cube 1' en prequel van Hypercube (wat ik nog steeds de beste vind).

ieder zijn eigen mening maar hypercube was misschien wel de meest teleurstellende sequel ooit.. cube 1 was innovatief en beklemmend en spannend, alles wat het tweede deel dus niet was.. de theorie achter hypercube klopte ook nog eens voor geen ene moer..

*hijg hijg

zo ik ook weer mijn frustratie kwijt
Tomaz
quote:
Originally posted by TimeportE
ieder zijn eigen mening maar hypercube was misschien wel de meest teleurstellende sequel ooit.. cube 1 was innovatief en beklemmend en spannend, alles wat het tweede deel dus niet was.. de theorie achter hypercube klopte ook nog eens voor geen ene moer..

*hijg hijg

zo ik ook weer mijn frustratie kwijt

Ik vond cube een prima film, hypercube matig en cube zero teleurstellend! Maar smaken verschillen natuurlijk :)

Constantine, die wil ik graag zien! Lig een beetje achter met nieuwe films kijken. Rotstudie :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 
Privacy Statement