|
Check die Films!!! - Part V (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Eternal Sunshine of the Spotless mind dus, die andere ken ik niet
Dit is gewoon een leuke en aparte film over een relatie, en dat vinden vrouwen altijd wel interessant :) |
|
|
| Remy D |
| Ben net naar National Treasure geweest en vond het echt een hele gave film. Heb echt 2 uur dik zitten genieten. :tongue2 :tongue2 Alleen wat wel schraal was dat de rol er ineens mee nokte en toen moesten we iets van 20 minuten wachten totdat ze de rol er weer op hadden. :( |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by jbz
Net Cold Mountain gekeken... aanrader voor de kerels die hun vriendin blij willen maken met een avondje bankhangen op een romantische film... was daarnaast ook vrij indrukwekkend... dus best ok filmpie! |
we vonden het allebei een kutfilm en vielen bijna in slaap ervan. Toen hebben we maar weer een dvd van Friends opgezet:D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by moogwai
Eternal Sunshine of the Spotless mind dus, die andere ken ik niet
Dit is gewoon een leuke en aparte film over een relatie, en dat vinden vrouwen altijd wel interessant :) |
'Garden State' met Nathalie Portman is vergelijkbaar met Eternal Sunshine. Ook een dikke aanrader! |
|
|
| Yarnie |
Ik heb een paar weken terug ook Garden State gezien en vond het ook wel een goede film...hij staat ook aardig hoog op imdb.
Gister nog Before Sunset gezien, ook wel goede film...kwam er later pas achter dat dit een sequel was van before sunrise. Opzich wel grappig omdat het verhaal zich 9 jaar later afspeelt en ook pas 9 jaar later is opgenomen. Op imdb staan voor de rest wel goede kritieken op deze film...ik vond hem wel goed maar wel een beetje sloom.
National Treasure is wel lachen film als je gewoon ff een goede actie/adventure film wilt zien :) |
|
|
| TranceZoner |
Ik zag net de trailer van 'The Fantastic Four', je weet wel van Marvel Comics.
Ja, ik weet het, alweer een stripverfilming, maar ik vind het wel vet hoor. En natuurlijk is het geen film met een superplot, maar goed, zulke films motten er ook zijn :D
Trailer 'The Fantastic Four' |
|
|
| BaRTeZ |
Garden State is inderdaad een hele goede film. De soundtrack is ook erg goed (Frou Frou - Let Go, het eerste nummer tijdens de aftiteling, wat een pareltje :eyes: )
Past in het rijtje: Before Sunset, Eternal Sunshine Of The Spotless Mind en Lost In Translation (die is ook geweldig) |
|
|
| Opti |
| Gisteravond in bios Un long dimanche de fiançailles gezien. Is met dezelfde actrice van Amélie, liefdesverhaal over een vrouw die haar doodgewaande vriend na de Eerste Wereldoorlog zoekt. Goede film en een verrassend einde:) |
|
|
| SnuggLe |
Garden State ook gezien in het filmhuis hier..............wat een SUPERfilm zeg!
Heel gewoon, maar steengoed! Ben ook verliefd op de soundtrack....... en de dame!
Goede tip in ieder geval, bedankt! |
|
|
| eXos |
Gisteravond maar eens thuis gebleven.
De volgende films gezien:
The Aviator
Goede film, maar niet echt mijn type film.
Meet The Fockers
Opvolger van Meet The Parents en even hylarisch! |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Opti
Gisteravond in bios Un long dimanche de fiançailles gezien. Is met dezelfde actrice van Amélie, liefdesverhaal over een vrouw die haar doodgewaande vriend na de Eerste Wereldoorlog zoekt. Goede film en een verrassend einde:) |
ja die heb ik ook gezien in de bios. Vond de humor wel leuk met de postbode enzo. Vond hem af en toe alleen wel te veel "van het kastje naar de muur" film, als je begrijpt wat ik bedoel. |
|
|
| Tim81 |
Zaterdag naar National Treasure geweest... echt Disney-verhaal 'op zoek naar de schat'!
Maar wel een aardige film!
Gisteravond Twisted gekeken, apart verhaal, af en toe een beetje ongeloofwaardig, maar je wordt wel meegezogen in de film, einde toch nog redelijk verrassend! |
|
|
|
|