|
Check die Films!!! - Part V (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
Gisteren ook eindelijk Fear and Loathing in Las Vegas gekeken. 2 uur was eigenlijk iets teveel van het goede, maar d'r zaten toch wel hele leuke stukken in.
Vooral dat stuk dat ze net LSD (of Ether) hebben genomen en dat circus binnen willen. Hoe ze dan lopen zeg :D En natuurlijk dat stuk dat die Raoul Duke wakker wordt met een hagedissenstaart om en kaplaarzen aan en dat z'n taperecorder om z'n nek hangt en die microfoon om z'n hoofd gebonden. En oh ja, de hotelkamer staat half onder water :D |
|
|
| Fkwebeman |
Ocean's 12 was een vermakelijke film, maar ik vond ook dat ze TE goed hun best wilden doen om een ingewikkeld, steeds veranderend plot te maken, waardoor je toch al vrij snel doorhad hoe het zou gaan :toothless
Ook is het gedeelte van Amsterdam toch teveel gehyped, het leek wel of het daar om draaide.. terwijl het aandeel toch tegenviel.
Bruce Willis in de hal was cool, daarna overdone. |
|
|
| TimeportE |
| ik gister EINDELIJK eternal sunshine gezien en hij stelde geen seceonde teleur.. kaufman schrijft geniale scripts en de hele film zit gewoon super in elkaar.. super film! |
|
|
| Remy D |
| Gister naar Alexander geweest en wat een GAYfilm is dat! Ranzige , wist wel dat Alexander de Grote bi was maar om het nou zo erg en vaak naar voren te brengen in de film.. tss Ze hadden hem beter Alexander the Gay kunnnen noemen ipv Alexander the Great!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Gisteren ook eindelijk Fear and Loathing in Las Vegas gekeken. 2 uur was eigenlijk iets teveel van het goede, maar d'r zaten toch wel hele leuke stukken in.
Vooral dat stuk dat ze net LSD (of Ether) hebben genomen en dat circus binnen willen. Hoe ze dan lopen zeg :D En natuurlijk dat stuk dat die Raoul Duke wakker wordt met een hagedissenstaart om en kaplaarzen aan en dat z'n taperecorder om z'n nek hangt en die microfoon om z'n hoofd gebonden. En oh ja, de hotelkamer staat half onder water :D |
You hate 'em or you love 'em.... Ik heb het tweede :) Geniaal vage film! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
You hate 'em or you love 'em.... Ik heb het tweede :) Geniaal vage film! |
hij staat op mijn to watch list.. :)
en ik heb me btw eindelijk aangemeld op imdb, daar hou ik nu me lijstje "to watch" bij.. :) |
|
|
| Remy D |
| Het is echt een brute film ja, Spider-man ;) speelt ook nog een klein rolletje in de film. :D |
|
|
| New Wave |
Ben benieuwd naar House of Flying Daggers.
Misschien dat ik deze wel ga kieken in de bios.... |
|
|
| blitz~ |
| Ik heb gistere Team America gezien, nou dat is toch de slechtste film ooit!!!!!!!!!! |
|
|
| moogwai |
| Gisteren the Incredibles maar eens gekeken. Zeker boven verwachting, had ik niet verwacht van een tekenfilm :p |
|
|
| Remy D |
Heb hem vorig jaar gezien op tv, toen kwam hij ook in januari op dezelfde zender. :o Vond hem wel aardig maar echt niet meer dan dat.. |
|
|
|
|