return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Check die Films!!! - Part V (pg. 2)
View this Thread in Original format
TimeportE
gister gezien: rules of attraction..
echt geen standaard hollywood flick, zwarte humor en dik depressief en gek verhaal maken samen met geslaagde acteerprestaties van onze vriend james van der beek (jaaah Dawson) en kornuiten een geslaagde film! gaat dat zien (ook al zal niet iedereen het een goede film vinden)..

btw hellboy en punisher zijn beide poep maar jah .... das mijn mening
DjRV
scarface is 1 van de beste aller tijde imo.
HBtje
Moet scarface nog steeds een x zien.... Pulp Fiction is wel übervet :eyes: Quentin Tarentino ten top
6iki_Snake
quote:
Originally posted by HBtje
Moet scarface nog steeds een x zien....



:wtf:

anyway

Gister weer The Hunt of Red October gekeken, wat een goede film.
New Wave
Heb net Eurotrip gekeken.
Ik dacht dat het een slechte film zou zijn maar ik vind hem echt humor.
Dat kleine Hitlertje...geweldig :D
MaGiK54
Strax ff Alladin kijken, echt de coolste tekenfilm van Disney :D
jp
Ben nu Team America aan het kijken maar echt leuk zijn de eerste 30 minuten niet. De stemmen zijn dan wel die van South Park maar de karakters zijn saai. De echt leuke grappen moeten waarschijnlijk nog komen. :conf:
Jappio
Heb vorige week de matrix trilogie en de godfather box gekocht. Matrix gekeken, eindelijk deel 3 gezien dus, en het valt me op dat er een geweldig verhaal achter deze films zit. In tegenstelling tot veel andere films overigens.

Vorige week naar Skycaptain geweest in de sneak. Velen vonden het niks, ik vond het een origineel verhaal en een erg vermakelijke film.

Heb ook monster's inc nog gekocht, en die bloopers zijn nog steeds onovertroffen ;)
SnuggLe
Heb gisteren Monster gezien, naar een waargebeurd verhaal.
Best aardig!
Ga je toch effe weer van nadenken over keuzes in je leven en dat je aan veel dingen niets kunt doen!
New Wave
Heb 4 dagen geleden ook Day After Tomorrow gezien. best leuke film maar de ze hadden de afwerking beter kunnen hebben.
Zo hoor je in veel shots zware wind maar zie je de sneeuwvlokken vallen alsof het een zeer vrolijke kerst is. :) Zeer dom :p

Eagle`
heeft iemand een diee van de lotr fans, welke taal de elfen spreken, kan me niet van de indruk ontdoen dat het een bestaande taal is, anyone ?
ChooChoo
quote:
Originally posted by Eagle`
heeft iemand een diee van de lotr fans, welke taal de elfen spreken, kan me niet van de indruk ontdoen dat het een bestaande taal is, anyone ?


het is geen 'bestaande' taal. Deze taal heeft Tolkien volledig bedacht en helemaal uitgewerkt:) (geheel met schrift etc...behoorlijk werkje;))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Privacy Statement