return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Check die Films!!! - Part V (pg. 8)
View this Thread in Original format
Cosmic
quote:
Originally posted by TranceZoner
Lees net ook hier

Info

dat er een verfilming komt van 'The Da Vinci Code'.
Was dat niet dat boek dat veel mensen hier zo geweldig vonden?

Niet alleen hier, over de hele wereld lol. Film wil ik zeker dan ook zien.

Starring
Tom Hanks (likely), Kate Beckinsale (rumored)

Kate als Sophie:tongue2 :tongue2
Robert
is Der Untergang nog wat? ga ik volgende week heen als het goed is..
websley
quote:
Dit weekend met me vriendin naar 'The Incredibles' geweest, die nieuwe animatiefilm van Pixar, en ik vind m helemaal top!

Zeer mooie beelden, goeie grappen, leuke vondsten en de film is constant leuk, er zit geen enkel moment van saaiheid in, Top!

Ik moet 'em nog branden (:D), EN kijken. idd, de beelden spreken mij ook wel aan.
Raymond
quote:
Originally posted by Robert
is Der Untergang nog wat? ga ik volgende week heen als het goed is..

De beste film van het jaar :eyes:
Heel de bioscoop was stil na de film, de Duitsers weten hoe ze een film moeten maken!
Matthijs
quote:
Dit weekend met me vriendin naar 'The Incredibles' geweest, die nieuwe animatiefilm van Pixar, en ik vind m helemaal top!

Ben er gister met mn vriendin naartoe geweest, en inderdaad een hele leuke film! Vooral hoe die baby kijkt en doet is echt geweldig, had op het eind zelfs tranen in mn ogen van het lachen! :haha:
websley
Maar ook een kwaliteit filmpje, joh! Ik zat op de rand van me stoel gister!:eyes:

Tim81
2 weken geleden was ik in Londen toevallig nog aanwezig bij de premiere van The Polar Express. Althans we zagen de mensen over de rode loper aankomen bij de bioscoop. Weinig bekenden aan het begin (volgens een paar gekke Engelse meiden voor ons waren het de Engelse Big Brother deelnemers, zangeressen van bij mij onbekende bandjes en natuurlijk de 'soapies', uiteindelijk kwam natuurlijk Tom Hanks nog langs! Volgens de recensies moet het echter wel een superslechte kerstfilm zijn...
Remy D
was gister naar The Forgotten en wat is dat een kanslose kutfilm. Heb alleen maar gelachen om zijn domheid haha. Zonde van mijn tijd..
moogwai
Ben eigenlijk wel benieuwd naar Ocean's Twelve. Deze keer gefilmd in Europa heeft zeker een meerwaarde!
websley
quote:
Originally posted by moogwai
Ben eigenlijk wel benieuwd naar Ocean's Twelve. Deze keer gefilmd in Europa heeft zeker een meerwaarde!

Ja, ik ben ook wel geintresseerd. Vooral de brilliante cast van deel 1 sprak mij zo aan.
Iets bekend over de cast van deel 2?

Yarnie
Ik heb net 'open water' gekeken maar ik vondt deze echt ZWAAR tegenvallen, gebeurde echt helemaal niks in deze film. Zijn er trouwens nog mensen die 'bad santa' hebben gezien, denk dat ik die zo ga kijken namelijk
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Cosmic
Niet alleen hier, over de hele wereld lol. Film wil ik zeker dan ook zien.

Starring
Tom Hanks (likely), Kate Beckinsale (rumored)

Kate als Sophie:tongue2 :tongue2

Zouden ze dan ook een echte albino regelen als albino? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Privacy Statement