|
Check die Films!!! - Part V (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| eXos |
Ik wil Hellboy nog ff kijke. Zag er wel flex uit! Verhaal zal wel bout zijn, maar SE zagen er meesterlijk uit!
-eXos- |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nieuwe DVDtjes:
The Stand van Stephen King (duurt bijna ZES uur! :D)
de Desperado Triologie (3 dvd's dus)
en Veronica Guerin. |
The Stand! geniale miniserie.
Zelf gisteren ook Notting Hill gekeken. blijft leuk :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
The Stand! geniale miniserie.
Zelf gisteren ook Notting Hill gekeken. blijft leuk :) |
Miniserie? Gewoon in 1 dag kijken! ;)
Net Veronica Geuerin gezien, waargebeurd verhaal naar een Ierse journaliste die daar over de georganiseerde crimininaliteit schreef.
Volgenmij hebben niet veel mensen die hier nog gezien, maar het is ZEKER een aanrader. |
|
|
| Joost |
Ook leuk om in 1 dag te kijken: Band of Brothers :P
Heb je wel echt knallende koppijn als je klaar bent. Maar het is het waard :D Beste WO-2 film/serie die ik ken. |
|
|
| Cosmic |
| I:Robot net gezien. Vermakelijke film, goed verhaal, mooie graphics, mooie meid....wat wil je nog meer? |
|
|
| Jappio |
Gister naar the incredibles geweest.
En wederom enorm gelachen. Vond hem vergelijkbaar met Shrek 2, misschien iets minder. Enorm knap hoe die gasten van pixar steeds maar weer goede films blijven maken. |
|
|
| Magicbas |
| Heeft iemand 21 gramms en/of Matchstick Men gezien? Heb ze net binnen en wel heir en daar wat over gelezen, maar moet ik ze binnenkort kijken of kan het wel ff wachten? |
|
|
| TimeportE |
| 21 grams is echt enorm goed!!! |
|
|
| HBtje |
en leuke meid speelt er in
dat mokkeltje van The Ring :crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik wil vanavond naar de Sneak gaan en nu kan ik mij herinneren dat er een site bestond waar je op kon lezen welke film er (hoogstwaarschijnlijk) gaat draaien :) kan iemand mij hier aan helpen of bestaat die site niet meer? :cool: |
|
|
| Partyhardy! |
thanks voor deze site! :cool: :)
ik kan overigens nog niet helemaal vinden welke film er nu gaat draaien, wel welke geweest zijn... |
|
|
|
|