return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Check die Films!!! - Part V (pg. 9)
View this Thread in Original format
DJ Gerrit
Gister stukke open water gekeken, weet niet hoe ik er bij kwam om dit te downloaden

wat een kansloze amateurischtische KUT film

2 mensne die 24 uur in het water liggen, komen wat kwallen voorbij en op het laatst kotm er een haai en dna is het hap. EINDE

zo slechte film heb ik nog nooit gezien... DAMN
moogwai
quote:
Originally posted by websley
Ja, ik ben ook wel geintresseerd. Vooral de brilliante cast van deel 1 sprak mij zo aan.
Iets bekend over de cast van deel 2?

o.a. Brad Pitt, George Clooney, Matt Damon, Catherine Zeta-Jones, Julia Roberts... weer erg matig dus :p
New Wave
quote:
Originally posted by websley
Ja, ik ben ook wel geintresseerd. Vooral de brilliante cast van deel 1 sprak mij zo aan.
Iets bekend over de cast van deel 2?

Nee, de cast is nog niet bekend, die maken ze pas bekend nadat je de film hebt gezien. Leuk he?
Three 'O Three
The Butterfly Effect gekeken.

Weer een film over tijdreizen, maar erg goed uitgevoerd en van begin tot eind boeiend. Interessante verwerking van theorie over tijdreizen, maar ook heftige/shockerende momenten en aardig acteerwerk. Aanrader!
New Wave
Gister The ladykillers gekeken.........wat een slecht film zeg. Er moet weer eens een leuke film uitkomen. Als troost heb ik maar Once Upon a time in the West op DVD gekocht. blijft gewoon de beste film ever.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Three 'O Three
The Butterfly Effect gekeken.

Weer een film over tijdreizen, maar erg goed uitgevoerd en van begin tot eind boeiend. Interessante verwerking van theorie over tijdreizen, maar ook heftige/shockerende momenten en aardig acteerwerk. Aanrader!

Erg vet ja :) Die wil ik nog kopen op DVD.
Hadden we het op TA alleen 4-5 maanden geleden circa 1,5 maand over ;)
BaRTeZ
net 'Before Sunset' gekeken

Krijgt op imdb een 8.4 (#165 in top 250) en dat is ie ook waard. Goede film, heeft wel wat weg van 'Lost In Translation'. Ik zie net pas dat het een vervolg is op 'Before Sunrise' uit 1995, die had ik eigenlijk eerst moeten zien.
Three 'O Three
quote:
Originally posted by SnuggLe
Erg vet ja :) Die wil ik nog kopen op DVD.
Hadden we het op TA alleen 4-5 maanden geleden circa 1,5 maand over ;)

Ik heb 'm op DVD :eek: En sorry voor de herhaling, maar heb geen zin om terug te gaan zoeken.
AversusZ
Collateral op DVD gekeken. Erg gave film met Tom Cruise als huurmoordenaar.
New Wave
Once upon a time in the west blijft echt de be beste film ever.
Er zijn nog steeds punten uit deze film die geen andere film heeft overgenomen. Blijft origineel :)

Ding Chavez
quote:
Originally posted by AversusZ
Collateral op DVD gekeken. Erg gave film met Tom Cruise als huurmoordenaar.

Ik vond em erg bergafwaarts gaan. Met als dieptepunt het einde, wel vaker als je bergafwaarts gaat ;) Daar had veel meer ingezeten volgens mij...
AversusZ
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik vond em erg bergafwaarts gaan. Met als dieptepunt het einde, wel vaker als je bergafwaarts gaat ;) Daar had veel meer ingezeten volgens mij...

het einde viel idd beetje tegen. En die shoot-out in die club hoefde ook niet zo nodig. Maar voor de rest heb ik me zeker vermaakt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Privacy Statement