|
Check die Films!!! - Part V (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Dat er in Amerika genoeg mafketels rondlopen is duidelijk, maar wat Jeff Twieden doet gaat zelfs voor Amerikaanse begrippen wat ver. De beste man ligt nu al met zijn slaapzak voor de deur van Seattle`s Cinerama Theater om de eerste te zijn die een kaartje voor ‘Starwars 3: Revenge of the Sith' kan kopen. Even voor de duidelijkheid; de film gaat pas over 22 weken in première.
Twieden stond in 1999 ook al weken in de kou om als eerste een kaartje voor ‘Starwars 1: The Phantom Menace' te bemachtigen. Hij kijkt nog het meest uit naar zijn favoriete gehelmde badguy.
‘Vader, baby. Vader. We all want to see Vader kick some ass' laat de enthousiaste fan weten. Mocht het nou zo zijn dat de film helemaal niet in de bioscoop gaat draaien waar hij nu ligt, vind hij het geen probleem om alsnog te verkassen. ‘Als hij hier niet draait dan vind ik het totaal geen probleem om naar een andere bioscoop te verhuizen. Het gaat eigenlijk alleen om het wachten. ‘Star Wars' gaat over onafhankelijkheid en vrijheid, en daar gaat het wachten wat mij betreft ook om. De complete en totale onafhankelijkheid.'
‘Een heleboel mensen zeggen ‘Get a life' en meer van dat soort dingen, maar ik heb de tijd van m`n leven hier'. Inderdaad Twieden, get a life!
Het laatste deel in de prequal reeks gaat op 19 mei in de States in première.
:eyes: haha wat een gek! :stongue: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by New Wave
Prima heur, maar dan zijn de kosten voor het eten voor diegene die mee gaat :) Daar heb ik echt geen problemen mee heur. :p
|
Dat is dan afgesproken :p
| quote: | Originally posted by Remy D
:eyes: haha wat een gek! :stongue: |
Idd... pff :eyes: |
|
|
| ahp2002 |
Heb gisteren Envy gezien met Ben Stiller en Jack Black en Christopher Walken. Zou een soort van comedy moeten zijn, maar 0 keer gelachen. Het is echt saai gewoon en moralistisch en totaal niet verrassend/grappig.
Ook gezien: Urban Ghost Story, echt ook supersaai, nauwelijks ghost en het lijkt meer een dramafilm over het leven in een Schotse achterstands wijk. Soms is de muziek mooi maar geen moment overtuigd het acteren en het verhaal gaat nergens over
Wel leuk: Stuck On You, met Matt Damon en nog een ander. Grappige film, geen dijenkletser, maar wel geinig concept met leuke acteerprestaties.
Ook nog een ouwe film gezien die ik echt onwijs vond: Mothman Prophecies, met Richard Gere *zwijmel*. Vond hem echt zo goed! Ook overtuigende acteerprestaties en een top einde. |
|
|
| Magicbas |
Gisteren The Manchurian Candidate gekeken!
Best goeie spannende thriller die indruk op me heeft gemaakt. Al zit ik nog wel met wat vraagjes, omdat ik het einde een btje te open vond...
Iig wel een aanrader! |
|
|
| Phortje |
Net eindelijk eens Requiem for a Dream gezien :eyes: Heel erg indrukwekkende film, bijzonder goed!
En de soundtrack is ook geweldig :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| Ben net naar het Omniversum geweest naar de film over de outback van Australië, erg vette . Ik was toen ik 7 was daaro voor het laatst geweest, maar ben zeker van plan om vaker te gaan. Omniversum is vette :crazy: |
|
|
| Muppy |
Heb gister met mn vriendin voor het eerst The Beach gezien...Wat een vet gave film is dat zeg! Ondanks dak DiCpario een sukkel vind, speelt hij wel erg geloofwaardig zijn personage. De Soundtrack is trouwens ook enorm vet...
1. Snakeblood - Leftfield
2. Pure Shores - All Saints
3. Porcelain - Moby
4. Voices - Dario G
5. 8 Ball - Underworld
6. Spinning Away - Sugar Ray (Rock)
7. Return Of Django - Asian Dub Foundation
8. On Your Own (Crouch End Broadway mix) - Blur
9. Yeke Yeke (Hard Floor mix) - Mory Kante
10. Woozy - Faithless
11. Richard, It's Business As Usual - Barry Adamson
12. Brutal - New Order
13. Lonely Soul - Richard Ashcroft
14. Beached - Angelo Badalamenti |
|
|
| jbz |
| Net Cold Mountain gekeken... aanrader voor de kerels die hun vriendin blij willen maken met een avondje bankhangen op een romantische film... was daarnaast ook vrij indrukwekkend... dus best ok filmpie! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Remy D
Dat er in Amerika genoeg mafketels rondlopen is duidelijk, maar wat Jeff Twieden doet gaat zelfs voor Amerikaanse begrippen wat ver. De beste man ligt nu al met zijn slaapzak voor de deur van Seattle`s Cinerama Theater om de eerste te zijn die een kaartje voor ‘Starwars 3: Revenge of the Sith' kan kopen. Even voor de duidelijkheid; de film gaat pas over 22 weken in première.
Twieden stond in 1999 ook al weken in de kou om als eerste een kaartje voor ‘Starwars 1: The Phantom Menace' te bemachtigen. Hij kijkt nog het meest uit naar zijn favoriete gehelmde badguy.
‘Vader, baby. Vader. We all want to see Vader kick some ass' laat de enthousiaste fan weten. Mocht het nou zo zijn dat de film helemaal niet in de bioscoop gaat draaien waar hij nu ligt, vind hij het geen probleem om alsnog te verkassen. ‘Als hij hier niet draait dan vind ik het totaal geen probleem om naar een andere bioscoop te verhuizen. Het gaat eigenlijk alleen om het wachten. ‘Star Wars' gaat over onafhankelijkheid en vrijheid, en daar gaat het wachten wat mij betreft ook om. De complete en totale onafhankelijkheid.'
‘Een heleboel mensen zeggen ‘Get a life' en meer van dat soort dingen, maar ik heb de tijd van m`n leven hier'. Inderdaad Twieden, get a life!
Het laatste deel in de prequal reeks gaat op 19 mei in de States in première.
:eyes: haha wat een gek! :stongue: |
haha wat een gek, maar o o o wat is die trailer vet van EP3.
Lord Vader
yes my master
rise!
:crazy: :crazy: :crazy:
ik ga hem trouwens ook in de states zien. Ben rond die tijd op studie reis en zn kans wil ik natuurlijk niet missen! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jbz
Net Cold Mountain gekeken... aanrader voor de kerels die hun vriendin blij willen maken met een avondje bankhangen op een romantische film... was daarnaast ook vrij indrukwekkend... dus best ok filmpie! |
Dat zullen er wel heeeeel veel zijn ;)
The Terminal gezien. Aardig, maar zeker niet bijzonder.
Wil Eternal Sunshine of the Spotless mind nog zien en Dirty Pretty things. Aanraders of niet, volgens mensen hier? |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wil Eternal Sunshine of the Spotless mind nog zien en Dirty Pretty things. Aanraders of niet, volgens mensen hier? |
Zeker een goede film, moet je wel samen met je vriendin kijken dan ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by moogwai
Zeker een goede film, moet je wel samen met je vriendin kijken dan ;) |
Eh..welke van de 2 die ik noem?
En waarom samen met de vriendin? ;) |
|
|
|
|